Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Реклама Google Shopping

Реклама у Google Shopping

Крім SEO для презентації товарів, у видачі використовується сервіс Google Ads, зокрема, реклама Google Shopping. При введенні ключового запиту оголошення показуються вгорі сторінки з можливістю скролінгу. На десктопі вони відображаються також праворуч. Крім того, товарні позиції можна знайти у вкладках «Покупки» і «Зображення» на партнерських майданчиках.

Оголошення в сервісі містять найважливішу інформацію про продукт: фото, ціну, найменування продавця, рейтинг і посилання на сторінку інтернет-магазину. Такі картки дають швидку відповідь на запит покупця, залучають аудиторію на сайт і стимулюють продажі. Налаштування реклами в Google Shopping ви можете замовити в Sprava Agency.

Що входить у налаштування товарної реклами

Просування товарів у Google Shopping охоплює цілий комплекс робіт, різні стратегії та напрямки. Послуги Sprava Agency включають налаштування рекламних оголошень на декількох каналах. Такий підхід допомагає залучити широке коло аудиторії, яка перебуває на різних стадіях ухвалення рішення про покупку.

  • Налаштовуємо показ оголошень у пошуковій видачі Гугл.
  • Розміщуємо товари на маркетплейсі Google Покупки.
  • Запускаємо рекламу в контекстно-медійній мережі.

Крім налаштувань ми займаємося оптимізацією рекламних кампаній, допомагаємо замовникам знизити витрати і збільшити ефективність комплексного просування.

Яка вартість товарної реклами для е-commerce

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом

Вартість Google Shopping включає оплату роботи фахівців, які займаються налаштуванням, запуском, веденням та оптимізацією кампаній, а також власне рекламний бюджет. Платформа використовує модель pay-per-click (PPC), за якої рекламодавець платить за кожен перехід за оголошенням. Ціна за клік залежить від:

  • регіону показу оголошень;
  • ніші бізнесу (в одних перехід може коштувати кілька центів, в інших ‒ $1-3);
  • конкуренції на момент дії кампанії;
  • мовної версії сайту;
  • виставленої в налаштуваннях максимальної ставки.

Вартість наших послуг визначається кількістю товарів і категорій, наявністю фіду або необхідністю в його формуванні, а також термінами виконання поставлених завдань.

Реклама Google Shopping підходить таким видам бізнесу:
  • продавці недорогих і сезонних продуктів;
  • е-commerce проєкти з великою конкуренцією і високою ціною за клік;
  • інтернет-магазини, в яких часто змінюється ціна товарів;
  • торгові майданчики з широким асортиментом пропозицій.

Що дає бізнесу просування за допомогою реклами в Google Shopping

Товарні оголошення в Гугл Шопінг як інструмент для продажів мають цілу низку переваг. До них належать:

  • привабливість оголошень для потенційних покупців;
  • простота управління кампаніями;
  • висока швидкість прийняття рішення про покупку;
  • широке охоплення теплої аудиторії, яка хоче купити певний товар, висока конверсія; 
  • нижча вартість за клік порівняно з пошуковою контекстною рекламою.

Результати для бізнесу від реклами ‒ зростання відвідуваності онлайн-магазину, збільшення кількості замовлень і прибутку.

Етапи налаштування товарних оголошень в Google

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  1. Створення облікового запису. Реєструємо інтернет-магазин у Google Merchant Center, пов'язуємо акаунт з Google Ads, підключаємо аналітику.
  1. Підготовка сайту до запуску реклами. Проводимо аудит на зручність користування сайтом, готуємо рекомендації щодо впровадження змін.
  1. Формування фіда товарів. Створюємо і завантажуємо файли з детальною інформацією про рекламовані продукти.
  1. Налаштування товарних кампаній. Визначаємо географію, вибираємо тип кампаній, запускаємо рекламу.
  1. Управління рекламою та підтримка проєкту. Моніторимо результати та оптимізуємо налаштування ‒ переглядаємо ставки, коригуємо бюджет тощо.

Вимоги Google Merchant Center до запуску товарних кампаній

  • Можливість оплати товару національною валютою за допомогою банківської картки.
  • Надання вичерпної інформації про ціну продукту, способи оплати та доставки, умови повернення.
  • Наявність SSL-протоколу та https-з'єднання.
  • Коректність мовних версій, збіг мови на сайті та у фіді.
  • Оновлення даних не рідше, ніж раз на 30 днів.

Додаткова інформація доступна в довідці Мерчант Центру.

Хочете дізнатися більше про просування через Гугл Покупки? Готові обговорити деталі співпраці? Чекаємо ваших заявок за телефоном, у месенджерах та онлайн-чаті на сайті. Ви також можете замовити дзвінок менеджера, заповнивши електронну форму.

Популярні кейси
Останні статті в блозі:
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту