Вступ: Замовник звернувся до нас із метою отримувати звернення з сайту, при цьому він також розумів, що сайт необхідно допрацьовувати.
Період роботи: травень 2019 до сьогодні
Що маємо на початок робіт
CMS сайту і його технічний стан: cайт розміщувався на адміністративній панелі Wordpress, розробник самостійно проводив базові роботи з просування сайту готелю, але при цьому сайт не мав потрібного функціоналу для подальшої повноцінної роботи.
Посадочні сторінки: у структурі сайту була передбачена головна сторінка, про нас і номери.
Мова просування: українська.
Регіон просування: Cхідниця, Україна.
Позиції: в травні 2019 за результатами перевірки 3% запитів у ТОП 10 в Google всі за назвою готелю.
- відвідувачів у місяць: 672, з яких 47% користувачів це переходи за контекстною рекламою, 24% (162 переходи) з органіки і 15% соцмережі, решта за доменом:
- показник відмов за даними Google Analytics становив 23,67%;
Які дії були зроблені на сайті (списком)
Технічні роботи:
- допрацювання за чек-листами usability;
- допрацювання на основі аналізу поведінки користувачів на сайті;
- розроблений новий сайт.
SEO роботи:
- розробили докладне семантичне ядро;
- кластеризували пошукові запити;
- створили і наповнили контентом> 20 посадочних;
- додали в просування ще новий напрямок по лікуванню;
- провели внутрішню оптимізацію сайту: прописали мета-теги, пропрацювали заголовки, оптимізували тексти, пропрацювали перелінковку, усунули 3хх, 4хх, 5хх помилки і дублі.
Додатково:
- підключена контекстна реклама;
- підключена реклама в соцмережах (замовник веде самостійно);
- за рік у середньому додали 20 запитів (нові та розширення поточних кластерів);
- кожні 3 місяці (іноді частіше) ведеться допрацювання сайту за usability.
Висновки (статистика)
- Кількість користувачів на місяць 3042 , з яких 66% трафіку – з пошукових систем:
- Оскільки контекстну рекламу теж ведемо ми, показуємо загальний процент відмов 0,71%:
Скріншот зроблено за травень 2020
- Зростання трафіку: кількість відвідувачів з органіки збільшилася на 1 854 в місяць (порівняли травень 2019 і травень 2020);
- Відмови: знизилися на 22,96 до 0,71%;
- Досягнуто позиції: 43% запитів у ТОП 10, в органічній видачі за основними запитами "бутік готель у карпатах" топ 2;
- За запитом "відпочинок з дітьми в східниці" - ТОП 1;
- за запитом "готель у східниці" – 14-те місце. При цьому в органічній видачі першу сторінку займають великі каталоги booking.com, shidnitca.com, hotels24.ua тощо і тільки 1 сайт готельного СПА-комплексу з безліччю послуг СПА та лікування вище за нас. Також poezia.com.ua лідирує серед інших великих готельних комплексів-конкурентів. Але, все ще попереду.
У 2020 році карантин дуже вплинув на туристичну сферу і незважаючи на те, що конкуренція в онлайні тільки зросла, ми підтримуємо високі позиції сайтів, робимо все, щоб рости далі й дати нашим замовникам можливість відновити свій бізнес.
З іншими SEO кейсами можна ознайомитися на нашому сайті.