Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Просування сайту готелю в Карпатах

Вступ: Замовник звернувся до нас із метою отримувати звернення з сайту, при цьому він також розумів, що сайт необхідно допрацьовувати.

Період роботи: травень 2019 до сьогодні

Що маємо на початок робіт

CMS сайту і його технічний стан: cайт розміщувався на адміністративній панелі Wordpress, розробник самостійно проводив базові роботи з просування сайту готелю, але при цьому сайт не мав потрібного функціоналу для подальшої повноцінної роботи.

Посадочні сторінки: у структурі сайту була передбачена головна сторінка, про нас і номери.

Мова просування: українська.

Регіон просування: Cхідниця, Україна.

Позиції: в травні 2019 за результатами перевірки 3% запитів у ТОП 10 в Google всі за назвою готелю.

  • відвідувачів у місяць: 672, з яких 47% користувачів це переходи за контекстною рекламою, 24% (162 переходи) з органіки і 15% соцмережі, решта за доменом:
    Статистика травень 2019: 672 відвідувачів в місяць, 24% (162 переходу) з органіки
    Статистика май 2019: скрин 2
  • показник відмов за даними Google Analytics становив 23,67%;
    показник відмов за даними Google Analytics становив 23,67%;

Які дії були зроблені на сайті (списком)

Технічні роботи:

  • допрацювання за чек-листами usability;
  • допрацювання на основі аналізу поведінки користувачів на сайті;
  • розроблений новий сайт.

SEO роботи:

  • розробили докладне семантичне ядро;
  • кластеризували пошукові запити;
  • створили і наповнили контентом> 20 посадочних;
  • додали в просування ще новий напрямок по лікуванню;
  • провели внутрішню оптимізацію сайту: прописали мета-теги, пропрацювали заголовки, оптимізували тексти, пропрацювали перелінковку, усунули 3хх, 4хх, 5хх помилки і дублі.

Додатково:

  • підключена контекстна реклама;
  • підключена реклама в соцмережах (замовник веде самостійно);
  • за рік у середньому додали 20 запитів (нові та розширення поточних кластерів);
  • кожні 3 місяці (іноді частіше) ведеться допрацювання сайту за usability.

Висновки (статистика)

трафік в травні 2020
  • Кількість користувачів на місяць 3042 , з яких 66% трафіку – з пошукових систем:
    Кількість користувачів в місяць - 3042, з яких 66% трафіку - з пошукових систем
  • Оскільки контекстну рекламу теж ведемо ми, показуємо загальний процент відмов 0,71%:
    загальний відсоток відмов - 0,71%

Скріншот зроблено за травень 2020

  • Зростання трафіку: кількість відвідувачів з органіки збільшилася на 1 854 в місяць (порівняли травень 2019 і травень 2020);
  • Відмови: знизилися на 22,96 до 0,71%;
  • Досягнуто позиції: 43% запитів у ТОП 10, в органічній видачі за основними запитами "бутік готель у карпатах" топ 2;
  • За запитом "відпочинок з дітьми в східниці" - ТОП 1;
    по запиту “відпочинок з дітьми в східниці” - ТОП 1
  • за запитом "готель у східниці" – 14-те місце. При цьому в органічній видачі першу сторінку займають великі каталоги booking.com, shidnitca.com, hotels24.ua тощо і тільки 1 сайт готельного СПА-комплексу з безліччю послуг СПА та лікування вище за нас. Також poezia.com.ua лідирує серед інших великих готельних комплексів-конкурентів. Але, все ще попереду.
    по запиту “готель в східниці” - 14е місце

У 2020 році карантин дуже вплинув на туристичну сферу і незважаючи на те, що конкуренція в онлайні тільки зросла, ми підтримуємо високі позиції сайтів, робимо все, щоб рости далі й дати нашим замовникам можливість відновити свій бізнес.

З іншими SEO кейсами можна ознайомитися на нашому сайті.

 
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту