Час на читання: 5 хв.
ЗМІСТ СТАТТІ:
Про замовника
Проект прийшов до нас у вересні 2020 року. Що маємо на старті?
- Старий неадаптивний сайт з дуже невиразним дизайном.
- Відвідуваність на момент початку робіт — 22 користувачі (в жовтні 2020). З них 18 прийшли, набравши адресу сайту вручну (прямий перехід), 3 — з пошуку та 2 — за посиланнями на інших сайтах.
- Звернень з пошуку (через сайт) — до 1–2 на місяць.
- Позиції в пошуковій системі на момент початку роботи — 2% в топ-10.
- Наповнення сайту — мінімальне: на момент початку робіт на сторінках були розміщені лише короткі тезові тексти.
P.S.: На сайті не було встановлено жодних систем аналітики…
Порада. Під час розроблення сайту обов'язково обговорюйте встановлення лічильників аналітики (Google Analytics, Яндекс.Метрика)! Це займе близько десяти хвилин роботи програміста (в середньому, швидкість залежатиме також від движка сайту), а переваг ви отримаєте в рази більше. Статистика зможе надати розгорнуту інформацію про те, яку роль у вашому бізнесі грає сайт, що працює добре, а що можна поліпшити. Не втрачайте цю фактично безоплатну можливість!
Завдання: новий зручний сайт, готовий до продажів і SEO-просування.
Бюджет проекту: 8 000 грн/міс.
Проведені роботи на сайті ломбарду в Одесі
- Почали ми з розроблення нового сайту (вересень 2020) та встановлення лічильників систем аналітики:
- У період з вересня по листопад 2020 року наші копірайтери написали тексти на всі посадкові сторінки. Усі тексти були обов'язково оптимізовані.
- Був виконаний великий блок робіт з поліпшення юзабіліті основних і посадкових сторінок, необхідних для SEO-просування. У процесі аудиту ми з’ясували, які елементи необхідно додати для того, щоб: а) користувачеві було зручно та все зрозуміло; б) посадкові сторінки грамотно презентували продукт або послугу; в) можна було розраховувати на збільшення кількості звернень із сайту.
- Плюс попрацювали над підвищенням довіри користувачів до сайту. Наприклад, додання блоку «Про нас», «Наша команда», відгуків, фотографій фасаду та інтер'єру офісу — це не просто формальність і не тільки інформація, за яку потенційний клієнт буде вам вдячний. Насамперед це показник вашої відкритості та турботи про гостя. А це відмінно працює на довіру
Перші результати
До січня 2021 ми отримали:
- Зростання трафіку в 3 рази: 60 користувачів впродовж місяця. З них 46 прийшли з пошуку, 13 — набрали ім’я сайту, 1 відвідувач перейшов за посиланням з іншого онлайн-ресурсу.
- Позиції в Google збільшилися в 30 разів! 61% у топ-10:
- Кількість звернень із сайту зросла з 1–2 до 6 за місяць.
Підсумки робіт над сайтом через 11 місяців
До березня 2021 ми продовжили роботу з SEO-просування: позиції з кожним місяцем поліпшувалися, але не було приросту заявок із сайту. Проаналізувавши сайти конкурентів, ми вирішили ще ретельніше попрацювати з посадковими сторінками послуг: додали яскраві акценти в дизайні, розбавили текст функціональними банерами та прикладами розрахунку кредитів під заставу саме в нашому ломбарді:
На початок липня 2021 ми маємо:
- Трафік: +1500%! 358 користувачів за місяць, з яких 298 — органіка (з пошуку), 60 — прямий перехід і 3 перейшли за посиланнями:
А так виглядає загальна динаміка трафіку на сайт:
- Позиції — 87% у топ-10:
- Кількість звернень із сайту — 40–45 впродовж місяця (до початку робіт — 1–2).
Відділ, що виконував роботи: Одеса
Цікавлять інші наші кейси з просування? Читайте про них на сайті.