Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Як можна досягти високих результатів на сайті з застарілою CRM, використовуючи тільки SEO

Цей кейс цікавий тим, хто шукає підрядника із SEO-просування для тривалої спільної роботи. Тому що ми описуємо тут результати співробітництва за 7 років. Можна сказати, що всі 7 років ми допомагали ростити бізнес і змінювали стратегію просування у міру зростання. Ніяких вибухових цифр щодо трафіка немає, є тільки факт: замовник завантажений роботою всі 7 років, він відкрив нові напрямки діяльності, бізнес замовника виріс у два рази. Поговоримо про це.

Період роботи з 3 липня 2016 року до поточного часу.

Бізнес-ніша замовника: продаж обладнання для медичних лабораторій. Сайт являє собою каталог продукції, яку можна замовити. Ніша дуже вузька, низькоконкурентна і це сильний бік проєкту.

Але є й складний бік.

Сайт замовника: дуже старий, зроблений на symfony. Це рідкісна адмінпанель, до того ж сайт розробляли поспіхом, і він має безліч недоліків як у дизайні, так і в юзабіліті. З такою адмінпанеллю складно допрацьовувати сайт.

Завдання замовника: привести сайт до ладу, щоб він відповідав вимогам користувачів, приносив заявки, залишаючи сайт без редизайну й переведення на більш сучасну адмінпанель.

Регіон просування: Україна

сайт обладнання для медичних лабораторій

Дані на початок проєкту:

Відвідуваність: 423 відвідувачі на місяць
Основне джерело трафіка: 38% прямі заходи і 38% переходи з пошукових систем. Більше 80% переходів на сайт із ПК.

Обмеження щодо проєкту:

  1. Робота сайту на старій адмінпанелі, яка не давала можливості реалізувати всі ідеї.
  2. Сайт розроблявся давно й сучасним вимогам юзабіліті вже не відповідає. Навіть елементарні речі на кшталт телефону, який має розміщуватися в правій частині першого екрана або CTA кнопки (заклик до дії), що повинні відрізнятися за кольором від загальної кольорової гами сайту, реалізувати не можна.
  3. Замовник не погоджує зміни, навіть ті, які фізично впровадити можна, у тому числі щодо юзабіліті на сайті, тому що він і так уже одержує трафік і заявки й не вважає за потрібне щось переробляти, і навіть аргументи високого показника відмов (уходів із сайту) не впливають на рішення.

Як ми підтримували роботу старого сайту й просували його

Вирішили спочатку виправити у межах можливого юзабіліті сайту.

 виправлення юзабіліті сайту

Оскільки генерувати трафік на непідготовлений сайт не можна, це призводить до підвищення % відмов, до поганих поведінкових характеристик на сайті.

Ось такий вигляд сайт має зараз.

Для сайту з настільки прадавньою адмінкою це максимально привабливий вигляд.

1. Технічні роботи:

  • доробки за чек-листами usability;
  • доробки на основі аналізу поведінки користувачів на сайті.

2. SEO-роботи в період з

  • розробили докладне семантичне ядро;
  • кластеризували пошукові запити;
  • створили 23 посадкових.
блоки на сайті

Контент-план розробив сам замовник, виходячи з послуг і сегментації цільової аудиторії.

Кожний сегмент ЦА може перейти на потрібну йому посадкову сторінку й прочитати всю необхідну інформацію.

ТЗ для копірайтера, оптимізацію текстів роблять SEO-фахівці Справи, кожний текст у розділах “Новини” і “Статті” замовник писав сам, однак з 2019 року перестав надавати тексти.

статистика сайту за січень 2020

Замовник був дуже залучений у створення контенту, тому що ніша дуже специфічна й вузька. Але це великий плюс у вузькій ніші з низькою конкуренцією локальний бізнес легше просувати.

Результати:

2016

423 відвідувачі на місяць
38% переходів з пошукових систем
54.2% відмов

2019

11 732 відвідувачі на місяць
94,5% переходів з пошукових систем
16.5% відмов трафік цільовий

сайт в топ-1 по запиту “обладнання для медичної лабораторії”

На лютий 2019 року й до поточного часу сайт у топ-1 за основним запитом “обладнання для медичної лабораторії”

Висновки

Зараз замовник робить ставку на те, що ніша низькоконкурентна, тому того, що вже зроблено, більше ніж досить.

Однак сьогодні ніша низькоконкурентна в пошуку, а завтра багато хто побачить, що це прибутково, і вирішить теж з офлайн перейти в онлайн. Сайт, який видався і технічно, і візуально підходящим 2 роки тому, в цьому випадку ризикує різко звалитися вниз, тому що нові сайти будуть уже більш сучасними. І прийде такий час, коли зробити кнопку іншого кольору вже не спрацює й потрібно буде робити весь сайт з нуля на іншій адмінпанелі. І як показує практика, така ситуація наздоганяє в найневідповідніший час, а витрати на виправлення будуть більшими, тож чому просто не послухати фахівців, які вже багато таких ситуацій побачили й знають, як вийти сухими з води?

На нашому сайті ви також можете знайти інші кейси SEO просування в різноманітних тематиках.

Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту