Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
У пошуках надійної стоматологічної клініки багато хто з нас уже давно не відкриває довідник, а робить відповідний запит в інтернеті. Сайт медичного закладу стає «вітриною», яку оцінює майбутній пацієнт. Проте першою чергою онлайн-ресурс має виділитися серед багатьох конкурентів і зайняти високу позицію в пошуковій системі Google. Досягти цього допоможе якісна SEO-оптимізація сайту стоматології.
Sprava Agency — компанія з величезним досвідом просування стоматологічних клінік, а також інших медичних центрів. Для нас залучення потенційних пацієнтів на сайт — це зовсім не «завдання з зірочкою», а результат зрозумілої поетапної стратегії. Ми зробимо все можливе, щоб ваші інвестиції в SEO окупилися вже за пів року, а сайт став надійним інструментом продажів. Крім того, ми також пропонуємо грамотне створення сайту стоматологічної клініки, якщо у вас ще немає або поточний сильно застарів.
SEO просування для сайту стоматології це:
- постановка цілей, що будуть досягнуті в рамках співпраці з SEO-компанією;
- глибокий аудит поточного сайту. Ми з'ясуємо, які технічні помилки заважають вийти в ТОП чи зацікавити користувача;
- побудова покрокової стратегії, спрямованої на зростання органічного трафіку та підвищення коефіцієнта конверсій;
- зовнішня та внутрішня SEO-оптимізація сайту стоматології;
- наповнення контентом, за допомогою якого можна відповісти на всі питання, розвіяти сумніви та побудувати довірчі стосунки з майбутнім пацієнтом;
- поліпшення usability;
- прозора звітність за позиціями та конверсіями.
Особливості просування сайту стоматології
При розкручуванні в інтернеті стоматологічних послуг особлива увага приділяється наступним аспектам:
- дотримання вимог Google щодо розкриття тем, присвячених медицині (EEAT, YMYL);
- акцент на локальне просування — використання ключів, орієнтованих на певний регіон (наприклад, «протезування зубів в Одесі»), створення та розвиток профілю в Google Maps, публікація інформації про клініку у місцевих каталогах та довідниках;
- управління репутацією (SERM) - робота з відгуками, активність у соцмережах, підключення додаткових каналів комунікації.
Крім SEO для просування сайту стоматолога або стоматологічної клініки, використовуються також SMM, контекстна та таргетована реклама.