Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Чи можна збільшити кількість заявок на сайт медичного центру в 16 разів лише за пів року? Для спеціалістів Sprava немає нічого нереального! Комплексний підхід до просування та командна робота з замовником дозволяють досягти чудових бізнес-результатів навіть у нішах, що не пов'язані з прямими продажами.
Для підтвердження цих слів розповімо про співпрацю з медичним центром «Магні Тайм». Замовник поставив перед нами завдання зробити українську версію сайту, оновити контент на сторінках і налагодити потік стабільного конверсійного трафіку з пошуку Google, зменшивши витрати на рекламу. Ми ж зі свого боку зробили все можливе, щоб інтернет-ресурс сподобався користувачам, «працював» і приносив онлайн-заявки. Розповідаємо подробиці.
Знайомимося з проєктом
Центр медичної діагностики «Магні Тайм» працює в Одесі. Його спеціалізація — апаратні дослідження: КТ, МРТ та УЗД.
Медустанова функціонує досить давно: бренд впізнаваний серед одеситів і не потребує розкрутки. Водночас наш замовник планує розвивати проєкт і розширити список каналів для залучення клієнтів.
Ситуація перед початком робіт і цілі замовника
Основними завданнями «Магні Тайм» на момент звернення до Sprava Agency були:
- покращення зовнішнього вигляду сайту та актуалізація інформації;
- додавання україномовної версії згідно з вимогами законодавства, що, своєю чергою, розширює цільову аудиторію;
- оптимізація витрат на рекламу в Google Ads;
- системна робота з SEO.
До співпраці з нами замовник налаштовував контекстну рекламу самостійно. Через недостатню кількість і нерелевантність пошукових запитів, а також відсутність ключових фраз українською мовою частина рекламного бюджету витрачалася марно. Залученню органічного трафіку увага практично не приділялася.
Цілі та пріоритети | МРТ | КТ | УЗД |
Пріоритет 1 |
|
Без контрасту:
|
|
Пріоритет 2 | Колінний та ліктьовий суглоби | Інші види досліджень без контрасту (голова, хребет, коліно, кисть, стопа, тазостегнові суглоби) |
|
Пріоритет 3 | Інші дослідження | Діагностика з контрастом | Решта досліджень |
Ціль (кількість досліджень на день) | 35 | 20 КТ — з контрастом, 30 — без | 20–25 |
Завдання проєкту
Після обговорення цілей замовника і проведення аудиту ми запропонували такий план робіт.
- створення україномовної версії сайту як основної;
- повне переналаштування контекстної реклами (складання оголошень, зміна денних бюджетів, коригування ставок, опрацювання мінус-слів, запуск нових видів рекламних кампаній, додавання пошукових слів і оголошень українською мовою) та подальше її ведення;
- збільшення кількості сторінок (зокрема і точок входу) шляхом конкретизації послуг — наприклад, МРТ голови, КТ хребта (спочатку було лише три загальні розділи — МРТ, КТ та УЗД);
- доопрацювання зовнішнього вигляду хедера (переважно для мобільної версії, щоб користувачі могли оперативно зателефонувати співробітникам центру);
- доопрацювання юзабіліті посадкових сторінок за напрямками;
- написання текстів;
- оптимізація наявних і нових сторінок.
Для досягнення стабільних і довгострокових результатів просування ми запропонували клієнтові займатися SEO на постійній основі.
Результати співробітництва
Станом на липень 2023 року сайт «Магні Тайм» потрапляє в ТОП органічної видачі за 60% пошукових запитів. Для порівняння, в лютому перед стартом робіт цей показник становив 34%.
До звернення до нас 67% трафіку на сайт припадало на органічну видачу, 22% — на платні оголошення, частка, що залишилася, — на інші канали. Було досягнуто 39 цілей. Сьогодні 54% користувачів заходять на вебресурс з органіки, 40% — з контекстної реклами, 6% — з інших каналів. Нам вдалося суттєво збільшити трафік з реклами в Google Ads, підвищити конверсію оголошень і знизити вартість ліда в 1,6 раза.
Важливим досягненням є реальне збільшення кількості замовлень через сайт. Раніше, коли ще не працювала кнопка «Записатися на прийом», 90% клієнтів телефонували до центру. Тепер 24% заявок надходить через онлайн-форму, 70% — через дзвінки, 6% — візити без попереднього запису.
Що було зроблено
У рамках доопрацювання юзабіліті ми змінили оформлення хедера.
Як ми вже писали вище, раніше всі послуги об'єднувалися на сторінках трьох основних методів досліджень — КТ, МРТ та УЗД. Після проведення робіт спеціалістами Sprava в ієрархії сайту з'явилися сторінки конкретних послуг з описом медичних процедур та їхніх переваг. На кожній з них користувач міг знайти таблицю з цінами, інформацію про лікарів та обладнання. І, звісно ж, сторінки були оптимізовані під відповідні запити.