Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Чи можна збільшити кількість заявок на сайт медичного центру в 16 разів лише за пів року? Для спеціалістів Sprava немає нічого нереального! Комплексний підхід до просування та командна робота з замовником дозволяють досягти чудових бізнес-результатів навіть у нішах, що не пов'язані з прямими продажами.
Для підтвердження цих слів розповімо про співпрацю з медичним центром «Магні Тайм». Замовник поставив перед нами завдання зробити українську версію сайту, оновити контент на сторінках і налагодити потік стабільного конверсійного трафіку з пошуку Google, зменшивши витрати на рекламу. Ми ж зі свого боку зробили все можливе, щоб інтернет-ресурс сподобався користувачам, «працював» і приносив онлайн-заявки. Розповідаємо подробиці.
Знайомимося з проєктом перед стартом просування діагностичного центру
Центр медичної діагностики «Магні Тайм» працює в Одесі. Його спеціалізація — апаратні дослідження: КТ, МРТ та УЗД.
Медустанова функціонує досить давно: бренд впізнаваний серед одеситів і не потребує розкрутки. Водночас наш замовник планує розвивати проєкт і розширити список каналів для залучення клієнтів.
Основними завданнями «Магні Тайм» на момент звернення до Sprava Agency були:
- покращення зовнішнього вигляду сайту та актуалізація інформації;
- додавання україномовної версії згідно з вимогами законодавства, що, своєю чергою, розширює цільову аудиторію;
- оптимізація витрат на рекламу в Google Ads;
- системна робота з SEO.
До співпраці з нами замовник налаштовував контекстну рекламу самостійно. Через недостатню кількість і нерелевантність пошукових запитів, а також відсутність ключових фраз українською мовою частина рекламного бюджету витрачалася марно. Залученню органічного трафіку увага практично не приділялася.
Цілі та пріоритети | МРТ | КТ | УЗД |
Пріоритет 1 |
|
Без контрасту:
|
|
Пріоритет 2 | Колінний та ліктьовий суглоби | Інші види досліджень без контрасту (голова, хребет, коліно, кисть, стопа, тазостегнові суглоби) |
|
Пріоритет 3 | Інші дослідження | Діагностика з контрастом | Решта досліджень |
Ціль (кількість досліджень на день) | 35 | 20 КТ — з контрастом, 30 — без | 20–25 |
Завдання проєкту перед SEO та PPC для діагностичного центру
Після обговорення цілей замовника і проведення аудиту ми запропонували такий план робіт.
- створення україномовної версії сайту як основної;
- повне переналаштування контекстної реклами (складання оголошень, зміна денних бюджетів, коригування ставок, опрацювання мінус-слів, запуск нових видів рекламних кампаній, додавання пошукових слів і оголошень українською мовою) та подальше її ведення;
- збільшення кількості сторінок (зокрема і точок входу) шляхом конкретизації послуг — наприклад, МРТ голови, КТ хребта (спочатку було лише три загальні розділи — МРТ, КТ та УЗД);
- доопрацювання зовнішнього вигляду хедера (переважно для мобільної версії, щоб користувачі могли оперативно зателефонувати співробітникам центру);
- доопрацювання юзабіліті посадкових сторінок за напрямками;
- написання текстів;
- оптимізація наявних і нових сторінок.
Для досягнення стабільних і довгострокових результатів просування ми запропонували клієнтові займатися SEO на постійній основі.

Результати співробітництва по SEO та PPC для послуг КТ та МРТ
Станом на липень 2023 року сайт «Магні Тайм» потрапляє в ТОП органічної видачі за 60% пошукових запитів. Для порівняння, в лютому перед стартом робіт цей показник становив 34%.
До звернення до нас 67% трафіку на сайт припадало на органічну видачу, 22% — на платні оголошення, частка, що залишилася, — на інші канали. Було досягнуто 39 цілей. Сьогодні 54% користувачів заходять на вебресурс з органіки, 40% — з контекстної реклами, 6% — з інших каналів. Нам вдалося суттєво збільшити трафік з реклами в Google Ads, підвищити конверсію оголошень і знизити вартість ліда в 1,6 раза.
Важливим досягненням є реальне збільшення кількості замовлень через сайт. Раніше, коли ще не працювала кнопка «Записатися на прийом», 90% клієнтів телефонували до центру. Тепер 24% заявок надходить через онлайн-форму, 70% — через дзвінки, 6% — візити без попереднього запису.
Що було зроблено для просування послуг КТ та МРТ в Одесі
У рамках доопрацювання юзабіліті ми змінили оформлення хедера.
Як ми вже писали вище, раніше всі послуги об'єднувалися на сторінках трьох основних методів досліджень — КТ, МРТ та УЗД. Після проведення робіт спеціалістами Sprava Agency в ієрархії сайту з'явилися сторінки конкретних послуг з описом медичних процедур та їхніх переваг. На кожній з них користувач міг знайти таблицю з цінами, інформацію про лікарів та обладнання. І, звісно ж, сторінки були оптимізовані під відповідні запити.