Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Зручність користування ресурсом та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс — важливі фактори, що підвищують лояльність відвідувачів і стимулюють продажі. Сайти, що коректно працюють у різних браузерах і на всіх пристроях, швидко завантажуються й не містять зайвих елементів, добре ранжуються у видачі Google та мотивують користувачів вчинити цільову дію. Щоб отримувати стабільний цільовий трафік і досягти високих показників конверсії, необхідно підтримувати якість майданчика на належному рівні.
Виявити «слабкі місця», що негативно впливають на поведінкові фактори та ускладнюють SEO-просування сайту, допоможе аудит usability. Спеціалісти Sprava Agency допоможуть вам оцінити поточний стан ресурсу і нададуть чіткий план впровадження необхідних змін.
Що таке аудит usability інтернет магазину, і в яких випадках він необхідний
Аудит юзабіліті (UX-аналіз) — це оцінка ступеня зручності сайту для відвідувачів, що охоплює дизайн сторінок та окремих елементів, структуру й навігацію, контент і функції, а також шлях користувача до вчинення цільової дії.
- створені нещодавно, готуються до запуску і просування;
- не допомагають бізнесу досягати поставленої мети — погано ранжуються в пошуку, мають високий відсоток відмов, не конвертують;
- працюють довгий час, але власник хоче збільшити трафік і продажі, знизити витрати на клієнтську підтримку;
- застаріли, потребують зміни структури та редизайну.
Тренди в дизайні, web-розробленні та просуванні час від часу змінюються. Тому, щоб завжди бути попереду конкурентів, аудит бажано здійснювати кожні 1–2 роки, навіть якщо з відвідуванням і замовленнями поки що все гаразд.