Аудит юзабіліті (UX-аналіз) — це оцінка ступеня зручності сайту для відвідувачів, що охоплює дизайн сторінок та окремих елементів, структуру й навігацію, контент і функції, а також шлях користувача до вчинення цільової дії.
Незалежна експертиза потрібна сайтам, що:
- створені нещодавно, готуються до запуску і просування;
- не допомагають бізнесу досягати поставленої мети — погано ранжуються в пошуку, мають високий відсоток відмов, не конвертують;
- працюють довгий час, але власник хоче збільшити трафік і продажі, знизити витрати на клієнтську підтримку;
- застаріли, потребують зміни структури та редизайну.
Тренди в дизайні, web-розробленні та просуванні час від часу змінюються. Тому, щоб завжди бути попереду конкурентів, аудит бажано здійснювати кожні 1–2 роки, навіть якщо з відвідуванням і замовленнями поки що все гаразд.