+38(067)653-72-39
Case

SEO-кейс: як ми вивели сайт виробника модульних будинків у ТОП-3 за пріоритетними запитами

БлокМодуль
Україна
Будівництво
2021
Знайомство з проєктом

Практика агентства Sprava, одним з ключових напрямів якого є SEO просування, неодноразово доводила важливість пошукової оптимізації для зростання відвідуваності та збільшення продажів. Продовжуємо ділитися досвідом просування в інтернеті сайтів наших замовників. Цього разу розповімо, як нам вдалося вивести в ТОП-3 сторінки з високочастотними запитами, збільшити загальний CTR з 4% до 8% і досягти інших амбітних, але цілком реальних цілей.

Компанія «БлокМодуль» з 2007 року займається проєктуванням, виробництвом і монтажем швидкомонтованих будівель. Виробник виготовляє модульні конструкції побутового, адміністративного, військового, соціального і санітарного призначення.

Бренд випускає якісну продукцію та добре відомий у своїй галузі. Офіс знаходиться в Києві, виробничі потужності — у місті Славутич. Фірма працює по всій Україні та планує вийти на європейський ринок.

Цілі та завдання співпраці по SEO просуванню модульних конструкцій

Замовник звернувся до Sprava Agency на початку жовтня 2022 року. Компанія вже мала сайт, що просувався і зумів досягти доволі непоганих позицій.

Згідно з попереднім аналізом, ресурс мав середні показники видимості та займав перше місце у видачі за 712 ключами.

Проєкт потребував зовнішніх посилань. Досвід їхньої закупівлі попереднім підрядником виявився невдалим: ресурс потрапив під фільтр. Цьому моменту ми вирішили приділити особливу увагу.

Основними завданнями, що визначив замовник, були:

  • виправлення помилок usability та оптимізації;
  • робота з посилальною масою;
  • вихід у ТОП за основними запитами.

Зі свого боку ми поставили собі за мету вивести в ТОП-3 ключові сторінки, що містять інформацію про модульні, збірні та каркасні будинки.

Які SEO роботи по просуванню модульних будинків були проведені на сайті: приклади до та після

Насамперед ми провели SEO аудит, у ході якого було виявлено низку проблем, що заважають просуванню.

Серед них:
  • некоректне налаштування мовних версій;
  • неунікальний контент;
  • низька швидкість роботи сервера;
  • відсутність тегів семантичної розмітки сторінок <nav>, <section>, <header>, <article>;
  • неоптимізовані зображення;
  • неопрацьованість факторів довіри — відсутність сторінки відгуків, інформації про співробітників, сертифікатів і ліцензій, гарантій якості;
  • застарілі статті в блозі, відсутність імен авторів;
  • наявність дублікатів сторінок.

Крім того, були виявлені недоліки в метатегах (наприклад, занадто короткі або довгі тайтли), помилки в перелінкуванні та структурі заголовків (на деяких сторінках були відсутні < h2 >), а також у коді сайту.

У перші 3 місяці, починаючи з листопада 2022 року, ми займалися
  • виправленням технічних помилок, первинною оптимізацією;
  • перелінкуванням;
  • додаванням елементів, що підвищують довіру до ресурсу;
  • SEO за трьома пріоритетними напрямками.

Далі вирішили сконцентруватися на контенті, UX, зовнішній та внутрішній оптимізації.

Важливий нюанс проєкту — пропозиція, по суті, одного виду продукції — швидкомонтованих будівель. Просувати їх ми вирішили за трьома запитами: «модульні будинки», «каркасні будинки» та «збірні будинки». Ми налаштували позиціювання і SEO таким чином, щоб ресурс був релевантним за кожним з цих інтентів.

На момент старту робіт сайт був наповнений текстами та ілюстраціями. Контент був візуально розподілений за смисловими блоками. Ми додатково пропрацювали деталі в текстах таким чином, щоб потенційний клієнт міг знайти відповіді на більшість питань.

Також ми вдосконалили структуру ресурсу і вивели на пріоритетні позиції меню категорії, на яких вирішили зробити акцент. Спойлер: таке рішення виявилося більш ніж ефективним.

У процесі роботи над проєктом увага приділялася не лише виведенню сторінок у ТОП, а й виділенню пропозицій замовника серед продуктів конкурентів.

01

Для покращення CTR сніпетів ми:

  • доопрацювали хедер;
  • створили сторінку відгуків;
  • на посадкову сторінку додали форму зворотного зв'язку і блок з відгуками.
 
02

Регулярно працюємо над удосконаленням usability. Станом на сьогодні ми:

  • доопрацювали хедер;
  • створили сторінку відгуків;
  • на посадкову сторінку додали форму зворотного зв'язку і блок з відгуками.
Посадкова сторінка сайту До SEO оптимізації
03

Перед впровадженням нововведень ми створюємо макети та погоджуємо їх із замовником.

Так виглядала посадкова сторінка раніше.

Посадкова сторінка сайту Після SEO оптимізації
04
Тепер вона виглядає таким чином.

Результати співпраці по SEO просуванню модульних конструкцій з Sprava Agency

За найчастотнішими запитами сайт потрапив у ТОП 1–3. Крім того, ми допомогли збільшити CTR:
  • україномовної сторінки «модульні будинки» — з 6,2% до 10,7%;
  • україномовної сторінки «каркасні будинки» — з 3,1% до 11,1%;
  • всього сайту загалом — з 4% до 8%.

Частка позицій в ТОП-10 Google зросла з 73% до 92%.

Зараз з метою поліпшення конверсій ми зосередили увагу на додаванні додаткових форм зворотного зв'язку. На постійній основі працюємо над зовнішнім SEO, а також над розміщенням корисних та оптимізованих під пошук статей у блозі.

Янчук Єва

project-менеджерка
Sprava Agency

 

«Це мій перший проєкт подібної тематики. У замовника вже був досвід взаємодії з іншою компанією, тому ми порівнювали результати та постійно шукали нові точки зростання. Ми вже виконали великий пласт завдань із SEO і маємо вагомі досягнення. Надалі слідуватимемо рекомендаціям від SEO-фахівців, продовжимо роботу зі швидкістю завантаження, контентом, usability та зовнішньою оптимізацією.

Важливим фактором просування сайту є ефективна комунікація з замовником. Ми надаємо актуальну інформацію щодо проєкту, погоджуємо з представником компанії кожен нюанс і ретельно все перевіряємо, щоб уникнути помилок. Оскільки ми ведемо окремий файл з усіх робіт, інформація за будь-який період завжди під рукою».

Мартин Вікторія

SEO-спеціалістка
Sprava Agency

 

«На старті співпраці проєкт уже мав непогані результати щодо позицій, прописки, трафіку і заявок. Починаючи роботу, ми прагнули «не нашкодити» сайту і покращити показники. Для цього ми провели аудит і врахували кожну деталь: контент, структуру, посилання, додаткові користувацькі блоки. Тексти аналізувалися на повноту відповіді на інтент потенційного клієнта: ми внесли до них доповнення, щоб максимально підвищити якість і зробити їх цікавими для цільової аудиторії.

Оскільки показники за одним із трьох основних напрямів продажу — «каркасні будинки» — не покращувалися, довелося впроваджувати структурні та системні рішення. У комплексі з іншими заходами добре спрацювало виведення сторінки на перший план у меню. Дуже допомагає в роботі те, що замовник прислухається до порад і рекомендацій, надає необхідну інформацію, охоче підтримує контакт, бере участь в обговоренні поточних і глобальних питань. Це дозволяє комплексно працювати над сайтом, пропонувати та впроваджувати масштабні ідеї».

Підведемо підсумки нашої роботи над проєктом

Як показує наш досвід, просування сайту в ТОП, покращення CTR і підвищення конверсії потребують комплексного підходу. Для SEO важливими є і структура сайту, і контент, і UX, і навіть, здавалося б, незначні технічні моменти. Тому, якщо ви хочете збільшити видимість сайту у видачі, SEO-трафік і продажі, звертайтеся до професіоналів. Команда Sprava Agency вивчить сильні та слабкі місця проєкту та знайде рішення, що допоможуть зробити сайт ефективнішим інструментом досягнення ваших бізнес-цілей.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все