Замовник звернувся до Sprava Agency на початку жовтня 2022 року. Компанія вже мала сайт, що просувався і зумів досягти доволі непоганих позицій.
Згідно з попереднім аналізом, ресурс мав середні показники видимості та займав перше місце у видачі за 712 ключами.
Проєкт потребував зовнішніх посилань. Досвід їхньої закупівлі попереднім підрядником виявився невдалим: ресурс потрапив під фільтр. Цьому моменту ми вирішили приділити особливу увагу.
Основними завданнями, що визначив замовник, були:
- виправлення помилок usability та оптимізації;
- робота з посилальною масою;
- вихід у ТОП за основними запитами.
Зі свого боку ми поставили собі за мету вивести в ТОП-3 ключові сторінки, що містять інформацію про модульні, збірні та каркасні будинки.
Насамперед ми провели SEO аудит, у ході якого було виявлено низку проблем, що заважають просуванню.
- некоректне налаштування мовних версій;
- неунікальний контент;
- низька швидкість роботи сервера;
- відсутність тегів семантичної розмітки сторінок <nav>, <section>, <header>, <article>;
- неоптимізовані зображення;
- неопрацьованість факторів довіри — відсутність сторінки відгуків, інформації про співробітників, сертифікатів і ліцензій, гарантій якості;
- застарілі статті в блозі, відсутність імен авторів;
- наявність дублікатів сторінок.
Крім того, були виявлені недоліки в метатегах (наприклад, занадто короткі або довгі тайтли), помилки в перелінкуванні та структурі заголовків (на деяких сторінках були відсутні < h2 >), а також у коді сайту.

- виправленням технічних помилок, первинною оптимізацією;
- перелінкуванням;
- додаванням елементів, що підвищують довіру до ресурсу;
- SEO за трьома пріоритетними напрямками.
Далі вирішили сконцентруватися на контенті, UX, зовнішній та внутрішній оптимізації.
Важливий нюанс проєкту — пропозиція, по суті, одного виду продукції — швидкомонтованих будівель. Просувати їх ми вирішили за трьома запитами: «модульні будинки», «каркасні будинки» та «збірні будинки». Ми налаштували позиціювання і SEO таким чином, щоб ресурс був релевантним за кожним з цих інтентів.
На момент старту робіт сайт був наповнений текстами та ілюстраціями. Контент був візуально розподілений за смисловими блоками. Ми додатково пропрацювали деталі в текстах таким чином, щоб потенційний клієнт міг знайти відповіді на більшість питань.
Також ми вдосконалили структуру ресурсу і вивели на пріоритетні позиції меню категорії, на яких вирішили зробити акцент. Спойлер: таке рішення виявилося більш ніж ефективним.
У процесі роботи над проєктом увага приділялася не лише виведенню сторінок у ТОП, а й виділенню пропозицій замовника серед продуктів конкурентів.