Продаючий сайт — це комплекс елементів, що ненав'язливо зацікавлюють потенційного клієнта, утримують увагу в перші секунди, мотивують зробити цільову дію і переконують у правильності вибору.
Ефективний сайт, що приносить прибуток:
- має привабливий дизайн, створює приємне перше враження;
- коректно працює на всіх видах пристроїв та у всіх браузерах;
- містить детальний опис продуктів, УТП, що розкриває їхню цінність, а також відповіді на заперечення;
- зручний у користуванні;
- завантажується за пару секунд і працює без збоїв;
- дозволяє купити товар або замовити послугу, зв'язатися з представником компанії за допомогою одного натискання кнопки.
На продаючому сайті мають бути передбачені блоки зі знижками та акціями, таймери дії вигідної пропозиції.
Ресурс, що викликає довіру і приносить гроші, неможливо створити за три дні. Його розробленню завжди передує маркетинговий аналіз, що виявляє біль і бажання цільової аудиторії, оцінює конкуренцію на ринку, дозволяє правильно визначити завдання і знайти точки зростання для проєкту. Тільки комплексний підхід дає можливість максимально швидко досягти поставлених цілей, не гаяти часу на доопрацювання та уникнути непотрібних витрат.