+38(067)653-72-39
Case

Кейс із SEO просування і таргетованої реклами для реабілітаційного центру: 23% запитів у ТОП-10 за 4 місяці та 50+ конверсій на місяць

Джерело Life
Україна
Медицина
2022
Знайомство з проєктом

Просування сайту медичної тематики — непросте і специфічне завдання, що потребує залучення різних каналів і створення ефективної стратегії. Під час роботи з проєктом «Джерело Life» команді Sprava Agency вдалося досягти показника у 200+ відвідувачів з нуля і 50+ конверсій на місяць. 

Оскільки сайт був досить молодим, а замовник активно займався розкруткою послуг у соцмережах, ми вирішили зосередитися на таргетованій рекламі та органічному пошуку. Що конкретно зробили та чого досягли за 4 місяці — розповідаємо нижче.

«Джерело Life» — реабілітаційний центр, що надає широкий спектр послуг з фізичної та нейрореабілітації, ерготерапії, терапії мовлення, патронажу і догляду за літніми людьми. Медичний заклад працює в Одесі, забезпечує цілодобовий лікарський нагляд за пацієнтами та повноцінне харчування. Центр пропонує реабілітацію в стаціонарі, амбулаторно і в домашніх умовах з наданням необхідного медичного обладнання.

Проблеми та цілі замовника з таргету та SEO просування сайту реабілітаційного центру

На момент звернення до нас у жовтні 2023 року центр працював досить давно і був відомий у місті.

У «Джерело Life» вже були створені та оформлені профіль Instagram і бізнес-сторінка Facebook. Фахівець з контенту активно займався соцмережами, постійно публікував дописи та комунікував з аудиторією.

Замовник зробив ребрендинг і мав зовсім новий сайт, проте стратегія його просування була відсутня. У 2021–2022 роках здійснювалися лише промоути певних публікацій, повноцінні рекламні кампанії для просування послуг не запускалися.

Хоча запити з пошуку і соцмереж надходили, їхня кількість була недостатньою. Керівництво центру хотіло використати всі можливості й канали для збільшення цільового трафіку на сайті та кількості звернень.

Пріоритетними завданнями замовник визначив:
  • налаштування рекламних кампаній в Instagram, зокрема за напрямами «фізична реабілітація» і «пансіонат для літніх людей»;
  • надання рекомендацій щодо розроблення контент-плану для підвищення залученості та ефективної роботи рекламних кампаній

План просування сайту «Джерело Life» від Sprava Agency

Після проведення аудиту ми запропонували комплекс послуг.

SEO, контекстну і таргетовану рекламу. В рамках пошукової оптимізації ми запланували:
  • збільшення кількості сторінок на сайті (в ідеалі — до 200);
  • виведення нових сторінок в індекс;
  • пропрацювання usability;
  • роботу з інформаційним трафіком.

Крім того, ми вирішили зосередитися на підвищенні довіри до лікарів і центру в цілому.

У рамках таргетованої реклами нашими ключовими завданнями було формування стратегії просування на основі дослідження цільової аудиторії та конкурентів, надання рекомендацій з коригування і створення нового контенту, а також усунення технічних проблем.

Які роботи проведено з таргетованої реклами та SEO просування реабілітаційного центру

Робота над SEO передбачала:

  • складення переліку пріоритетних послуг і створення для них оптимізованих сторінок. Ми розробили контент-план, на основі якого були написані тексти та здійснені їхні переклади для різних мовних версій;
  • доопрацювання usability. Запровадили єдиний шаблон для посадкових сторінок і повністю змінили header сайту.
сторінка сайту до опрацювання usability сайту
01
Так виглядала сторінка послуги раніше.

Сторінка сайту до опрацювання usability сайту

Який вигляд вона має зараз, можна подивитися тут.

У підсумку ми отримали 18 нових сторінок для однієї мовної версії, загалом через 4 місяці роботи — 55. Спеціалісти зробили все необхідне, щоб вивести нові сторінки в індекс, і виправили наявні помилки. Посадкові сторінки стали інформативнішими та цікавішими, а отже — конверсійними. Кожен крок роботи узгоджувався з командою замовника.

Роботи з SMM і таргету передбачали:
  • визначення стратегічних напрямів (фізична реабілітація і пансіонат для літніх людей), конкурентних переваг, щомісячного бюджету на рекламу;
  • аудит і пропрацювання акаунтів у соцмережах. Ми прописали детальний план рекомендацій щодо подальшого створення контенту, запропонували формати, теми, час постингу, різні варіанти тактик та інструментів взаємодії з аудиторією. Перед запуском реклами налаштували Meta (Facebook) Business Manager, розмістили інформацію про компанію, підтвердили домен, встановили піксель, підв’язали профілі до рекламного кабінету і платіжної картки.
Розробленню стратегії просування в Instagram передували:
  • сегментація ЦА за окремими напрямами для максимально точного формування оферів і написання ефективних оголошень; 
  • аналіз конкурентів, визначення переваг реабілітаційного центру.
02 та 03
У рамках стратегії, що до найдрібніших деталей була узгоджена з замовником, були розроблені різноманітні рекламні креативи — статичні та відеобанери. Під час їхнього створення використовувалися брендбук компанії, корпоративні шрифти та кольори.
04 та 05
У роботі ми використовували рекламну ціль «Ліди». Отже, натиснувши на оголошення, користувач мав потрапити на релевантну сторінку сайту і здійснити конверсійну дію. Після оцінки ефективності кампаній в грудні було прийняте рішення протестувати нові рекламні банери. У січні за домовленістю з замовником ми скоригували рекламу в Instagram і FB. Втілення цього рішення дозволило підвищити показник клікабельності (CTR), збільшити кількість переходів на сайт, і найголовніше — число запитів.
Результати просування сайту «Джерело Life» в Sprava Agency: таргет + SEO

Таргетована реклама стартувала в листопаді. Порівняймо результати за перший місяць роботи та за січень.

Показник Результат
листопад 2023 січень 2024
Конверсія заповнення форми на сайті 7 19
дзвінки 1 7
запити в директ 11 8
звернення в месенджері 1 1
Інші метрики результативності охоплення, кількість користувачів 20 756 40 381
переходи на сайт 617 1739
кліки 908 3608
CTR, % 1,45 1,69
Залученість аудиторії в Instagram взаємодія з профілем (лайки, підписки, відповіді на історії, переходи за посиланням у шапці) 4204 11 162
коментарі 1 19 (зокрема з запитами від потенційних клієнтів)
реакції на допис 147 351
збереження публікацій 13 22
поширення постів 10 32
01

Конверсії, які зафіксувала Meta, можна побачити на скрінах.

Листопад 2023.

 
02
Січень 2024.
03

Так само порівняймо метрики залученості в Instagram за звітами в рекламному кабінеті Meta.

Листопад 2023.

 
04
Січень 2024.
Звіт по приросту кількості підписників у FB та в Instagram
05
Приріст кількості підписників у FB та в Instagram наочно зображує статистика Meta Business Suite за листопад-січень.
Графік зростання кількості підписників на профіль в Instagram
06
Як зростала кількість підписників на профіль в Instagram, бачимо на графіку.
статистика відвідування соцмереж
07
А ось як виглядає статистика відвідування соцмереж у період з листопада по січень за даними Meta Business Suite.
звіт по зросту органічного трафіку сайта
08

За час нашої роботи з соцмережами проєкту кількість трафіку на сайті збільшилася на 48%. На скрині представлені дані Google Analytics.

За результатами SEO сайт «Джерело Life» має 23% запитів у ТОП-10 і постійний пошуковий трафік з 200+ користувачами та 10+ конверсіями на місяць. А отже, всього за 4 місяці маємо чудовий результат!

Катерина Зубілевич

project-менеджерка проєкту
Sprava Agency

 

«На початку робіт домену було лише 6 місяців, в індексі — 8 сторінок, лише українська версія. Інформація про пріоритетні послуги розміщувалася в блоках на загальній сторінці, що не давало змоги повноцінно їх просувати.

У процесі роботи я співпрацювала з SMM-менеджером і особисто з власником центру. Команда «Джерело Life» була зацікавлена в розвитку проєкту. Усі наші рекомендації виконувались, а технічні завдання погоджувалися максимально швидко. Саме це і допомогло досягти гарних результатів.

Проєкт ще має нереалізований потенціал. Наразі ми працюємо над англомовною версією сайту, доповнюємо сторінки важливою для пацієнтів інформацією, плануємо розвивати блог. Головна мета наразі — вивести всі сторінки пріоритетних послуг у ТОП-10».

Наталя Корсунь

SEO-фахівчиня проєкту
Sprava Agency

 

«Сайти медичної тематики належать до категорії YMYL (Your Money Your Life), тому Google висуває до них підвищені вимоги. Суттєвий вплив на просування мають фактори E-E-A-T, а отже — статті з описом методів реабілітації мають бути експертними. Саме тому тексти готували безпосередньо фахівці центру, далі здійснювалася SEO-оптимізація, після чого ми узгоджували зміни з замовником.

Головною проблемою стала повільна індексація сторінок через відсутність довіри Google до новоствореного ресурсу. Тому ми вирішили, що основними джерелами трафіку на початковому етапі мають стати контекстна і таргетована реклама».

Олександра Железняк

Meta Ads-фахівчиня
Sprava Agency

 

«Працювати з рекламою медичної тематики — завдання не з легких, враховуючи високу конкурентність і специфічність ніші. Тому на старті робіт над проєктом були визначені ключові напрями. Під час співпраці з «Джерело Life» ми протестували різні стратегії, розробили безліч статичних і відеокреативів, а також текстів для рекламних кампаній. За потреби оперативно вносимо необхідні корективи. Швидкий зворотний зв’язок від замовника та його готовність до втілення нових ідей дозволяє оптимізувати кампанії та знайти ефективні рішення для подальшого розвитку проєкту».

Підведемо підсумки нашої роботи над проєктом

Просування медичних послуг через соцмережі вимагає не тільки комплексного підходу і залучення досвідчених фахівців, а й готовності до експериментів. Якщо ви займаєтеся просуванням сайту і соцмереж, але зусилля не приносять бажаного результату, звертайтеся до нас. Команда Sprava Agency допоможе знайти оптимальне рішення для будь-якої ніші.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все