+38(067)653-72-39
Blog

Що таке push-повідомлення на сайті, та як їх використовувати

Єва Янчук
Project-менеджерка Sprava Agency
16.09.2025
SEO
UX/UI
16 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

В умовах високої конкуренції бізнеси постійно шукають ефективні способи залучення та утримання цільової аудиторії. Пуш-сповіщення є дієвим і недорогим рішенням, що дає змогу компаніям швидко контактувати з користувачами, нагадувати про себе та стимулювати повторні взаємодії. Завдяки цьому інструменту бренди підтримують зв’язок із клієнтами навіть за межами сайту чи застосунку.

Що таке push-повідомлення, як вони виглядають і чим відрізняються від інших видів коротких сповіщень, з’ясуємо у статті. Крім того, розповімо про переваги, види пушів, особливості їхнього створення і сервіси розсилки повідомлень.

Як працюють і для чого потрібні push-повідомлення

Перш ніж розповідати про використання інструмента для комунікації з аудиторією, пропонуємо розібратися, що таке push-сповіщення.

Пуш (з англ. push — штовхати, рухати) — це коротке повідомлення, що надходить на пристрій користувача з вебсайту або мобільного застосунку. Це може статися навіть у той момент, коли програма не запущена. 

Сповіщення використовуються e-commerce, банками, страховими й транспортними компаніями, службами таксі та інформаційними ресурсами з метою:

  • інформування про нові події та пропозиції (знижки, акції, бонусні програми тощо);
  • просування нових товарів і послуг;
  • повернення користувачів на сайт або в застосунок, зокрема для завершення замовлення чи відвідування певного розділу.

Мобільні та браузерні сповіщення мають приблизно однакову структуру і складаються з:

  • лого бренду:
  • заголовка (до 65 символів);
  • основного тексту (до 240 знаків);
  • ілюстрації (не завжди);
  • посилання (в деяких випадках).

Головна відмінність push-повідомлень від pop-up та інших форматів вікон, що спливають, — надання користувачем дозволу на їхній показ. Тож оголошення та анонси найімовірніше не дратуватимуть отримувача і будуть для нього корисними. 

Плюси та можливості пуш-повідомлень

Використання коротких сповіщень надає бізнесу чимало переваг:

  • миттєва комунікація — на відміну від SMS та email-повідомлень користувач бачить пуш одразу, нічого відкривати не потрібно;
  • підписка в один клік без введення email. Якщо користувач погоджується одержувати повідомлення, йому надається унікальний ID. Технічна прив’язка здійснюється шляхом відправлення ID на сервер програми або сайту;
  • поглиблена сегментація аудиторії та можливість налаштування персональних повідомлень;
  • мінімальні витрати для бізнесу — низка сервісів надає послугу безоплатно або за символічні кошти.

Простий та недорогий інструмент дає змогу швидко привернути увагу користувача, підтримувати залученість і поліпшити зв’язок з аудиторією. Пуш-повідомлення здатні збільшити трафік на сайт і перетворити підписника на клієнта.

Якими бувають push-сповіщення

Вище ми розглянули, що таке пуш-повідомлення і що вони дають бізнесу. Тепер зупинимося коротко на їхніх видах.

  • Мобільні — надсилаються користувачам, що підписалися на розсилку під час встановлення сервісу. In-app повідомлення допомагають оперативно надавати інформацію про оновлення і направляти клієнтів у потрібні розділи застосунку. Для надсилання використовуються здебільшого платформи Android та iOS.

Згідно з даними RubyGarage, in-app сповіщення збільшують рівень взаємодії з застосунком на 88%.

  • Браузерні — з’являються на екрані ПК чи мобільного пристрою. Бренди використовують web push-повідомлення в рамках реалізації маркетингових стратегій. За їхньою допомогою можна проінформувати про акції та знижки, повідомити про надходження продукції на склад або поділитися новинами.

Підписка на розсилку зазвичай здійснюється натисканням кнопки «Дозволити», «Блокувати» або шляхом вибору спеціальної функції на сайті. Така опція є, наприклад, на бухгалтерському порталі «Дебет-Кредит».

Ось такий вигляд можуть мати пуші в браузері.

Сервіси та інструменти для надсилання пуш-сповіщень

Push-повідомлення на сайті чи в мобільному застосунку інтегруються і налаштовуються за допомогою таких популярних сервісів:

  • Gravitec;
  • SendPulse;
  • PushEngage;
  • OneSignal.

Перші дві платформи — українські. Усі перелічені інструменти за дотримання певних умов дають змогу розсилати пуші безоплатно (на постійній основі або протягом пробного періоду).

Що потрібно для створення ефективних пушів

Щоб скласти ефективне повідомлення, здатне привернути увагу користувача і спонукати його до певної дії, слід зробити наступні кроки.

  1. Визначити цілі сповіщень (наприклад, збільшення продажів чи трафіку на сайт), а також дії, що має виконати користувач: відкрити застосунок, оформити покупку тощо.
  2. Сегментувати аудиторію, щоб надсилати різним групам релевантні повідомлення, визначити тригери та ідеї для пушів.
  3. Сформулювати заголовок, написати текст і заклик до дії.
  4. Підготувати візуальний креатив.
  5. Налаштувати час відправлення сповіщень і визначити частоту розсилок.

Для оцінки ефективності пуш-кампаній використовуються показники CTR, кількості підписок і відписок, часу, проведеного на сторінці (для інформаційних ресурсів), а також конверсії.

Висновки

За умови правильного використання пуші можуть стати дієвим інструментом для побудови комунікації з користувачами, залучення та утримання клієнтів. Бажаєте інтегрувати push-повідомлення на сайт і не знаєте, з чого почати? Фахівці Sprava Agency допоможуть налаштувати ефективну систему сповіщень, збільшити лояльність і активність вашої аудиторії.

Єва Янчук
Project-менеджерка Sprava Agency
16.09.2025
SEO
UX/UI
16 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все