Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Платний пошук, як і раніше, домінує в цифровій рекламі у 2019 році

08.08.2019
2661

Нове дослідження показало, що платний пошук все ще знаходиться в топі каналів цифрової реклами, коли справа стосується бюджетів рекламодавців.

Згідно зі звітом Marin Software's State of Digital Advertising 2019, платний пошук склав 39% від загального бюджету рекламодавців.

Ми опитали 460 цифрових маркетологів (менеджерів і вище). Вони представляють осіб, що приймають рішення у великих компаніях, або директорів з маркетингу. Інакше кажучи, тих, хто зайнятий у процесі створення пошукової, соціальної електронної комерції та демонстрації реклами.

Дослідження розпочалися в травні та закінчились у червні 2019 року. Весь збір даних відбувався онлайн. Були залучені такі респонденти:

Типи компаній:

  • B2B — 44%;
  • В2С — 44%;
  • В2С та B2B — 12 %.

Галузі:

  • Автомобільна
  • Продаж споживчих товарів
  • Фінансові послуги та страхування
  • Охорона здоров'я та фармацевтика
  • Виробництво та машинобудування
  • ЗМІ та розваги
  • Друк/видавництво
  • Професійні послуги
  • Роздрібна торгівля/електронна комерція
  • Технології
  • Телекомунікації
  • Подорожі та готельний бізнес

69% респондентів оцінюють щорічні витрати на цифрову рекламу в розмірі від 1 до 9 мільйонів доларів США, а 31% — між 10 та 49 мільйонами доларів США на рік. І поки платний пошук продовжує домінувати, рекламодавці витрачають більше бюджетів на інші канали реклами у порівнянні з минулим роком.

Рекламні витрати на платну рекламу в соціальних мережах зростають

На платну рекламу в соціальних мережах припадає друга за величиною частка бюджетів рекламодавців (18%), за якою слідує медійна реклама (16%).

Особливо зростає частка рекламних витрат в Інстаграмі.

Чи «з'їсть» Інстаграм Фейсбук? Тут ви бачите, що 61% опитаних мають намір збільшувати свій бюджет на рекламу в Інстаграмі. З цих людей 33% планують змінити рекламний бюджет і перелити гроші з Фейсбуку в Інстаграм. Інші шукатимуть додаткові кошти.

Дослідження показало, що підвищення витрат в Інстаграмі не є результатом того, що рекламодавці зменшили бюджети на рекламу в інших соціальних мережах. Насправді зростання витрат на просування в Інстаграмі викликане збільшенням бюджету, а не перерозподілом коштів з інших соціальних мереж.

Рекламодавці збираються збільшити рекламні витрати на «Амазоні»

Згідно з дослідженням, 60% опитаних планують у наступному році збільшити рекламні витрати на «Амазоні».

Крім того, 55% опитаних стверджують, що вони почали використовувати рекламу на «Амазоні», оскільки вбачають у цьому можливість швидкого зростання. На питання, які цілі вони переслідують, використовуючи таку рекламу, один з чотирьох опитаних відповів, що хоче збільшити конверсію лідів у клієнтів.

Інші ідеї

І ще кілька додаткових моментів звіту:

  • Google є найнадійнішим видавцем серед рекламодавців — 98% опитаних дали йому оцінку 4 або 5 (де 5 — найвища оцінка) згідно з індексом довіри.

  • 84% опитаних, що обирають платний пошук, планують застосувати або вже використовують нову адаптивну пошукову рекламу Google.

  • 65% кажуть, що використання придбаних зображень під час пошуку значно пошириться у 2019 році. 62% респондентів, які нині використовують платну рекламу в соціальних мережах, вважають, що частка торгових оголошень у 2019 році зросте.

  • 32% вважають відео найефективнішим форматом соціального піару, за яким слідує графічна реклама (26%), історії в Інстаграмі (23%) і карусель (19%).

Для отримання детальнішої інформації завантажте повний звіт тут.

Перевод
Лія Шестакова
Команда

дизайнер Віталій Кухар
супровід Лєнара Козакова

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту