Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Платний пошук, як і раніше, домінує в цифровій рекламі у 2019 році
Нове дослідження показало, що платний пошук все ще знаходиться в топі каналів цифрової реклами, коли справа стосується бюджетів рекламодавців.
Згідно зі звітом Marin Software's State of Digital Advertising 2019, платний пошук склав 39% від загального бюджету рекламодавців.
Ми опитали 460 цифрових маркетологів (менеджерів і вище). Вони представляють осіб, що приймають рішення у великих компаніях, або директорів з маркетингу. Інакше кажучи, тих, хто зайнятий у процесі створення пошукової, соціальної електронної комерції та демонстрації реклами.
Дослідження розпочалися в травні та закінчились у червні 2019 року. Весь збір даних відбувався онлайн. Були залучені такі респонденти:
Типи компаній:
- B2B — 44%;
- В2С — 44%;
- В2С та B2B — 12 %.
Галузі:
- Автомобільна
- Продаж споживчих товарів
- Фінансові послуги та страхування
- Охорона здоров'я та фармацевтика
- Виробництво та машинобудування
- ЗМІ та розваги
- Друк/видавництво
- Професійні послуги
- Роздрібна торгівля/електронна комерція
- Технології
- Телекомунікації
- Подорожі та готельний бізнес
69% респондентів оцінюють щорічні витрати на цифрову рекламу в розмірі від 1 до 9 мільйонів доларів США, а 31% — між 10 та 49 мільйонами доларів США на рік. І поки платний пошук продовжує домінувати, рекламодавці витрачають більше бюджетів на інші канали реклами у порівнянні з минулим роком.
Рекламні витрати на платну рекламу в соціальних мережах зростають
На платну рекламу в соціальних мережах припадає друга за величиною частка бюджетів рекламодавців (18%), за якою слідує медійна реклама (16%).
Особливо зростає частка рекламних витрат в Інстаграмі.
Чи «з'їсть» Інстаграм Фейсбук? Тут ви бачите, що 61% опитаних мають намір збільшувати свій бюджет на рекламу в Інстаграмі. З цих людей 33% планують змінити рекламний бюджет і перелити гроші з Фейсбуку в Інстаграм. Інші шукатимуть додаткові кошти.
Дослідження показало, що підвищення витрат в Інстаграмі не є результатом того, що рекламодавці зменшили бюджети на рекламу в інших соціальних мережах. Насправді зростання витрат на просування в Інстаграмі викликане збільшенням бюджету, а не перерозподілом коштів з інших соціальних мереж.
Рекламодавці збираються збільшити рекламні витрати на «Амазоні»
Згідно з дослідженням, 60% опитаних планують у наступному році збільшити рекламні витрати на «Амазоні».
Крім того, 55% опитаних стверджують, що вони почали використовувати рекламу на «Амазоні», оскільки вбачають у цьому можливість швидкого зростання. На питання, які цілі вони переслідують, використовуючи таку рекламу, один з чотирьох опитаних відповів, що хоче збільшити конверсію лідів у клієнтів.
Інші ідеї
І ще кілька додаткових моментів звіту:
Google є найнадійнішим видавцем серед рекламодавців — 98% опитаних дали йому оцінку 4 або 5 (де 5 — найвища оцінка) згідно з індексом довіри.
84% опитаних, що обирають платний пошук, планують застосувати або вже використовують нову адаптивну пошукову рекламу Google.
65% кажуть, що використання придбаних зображень під час пошуку значно пошириться у 2019 році. 62% респондентів, які нині використовують платну рекламу в соціальних мережах, вважають, що частка торгових оголошень у 2019 році зросте.
32% вважають відео найефективнішим форматом соціального піару, за яким слідує графічна реклама (26%), історії в Інстаграмі (23%) і карусель (19%).
Для отримання детальнішої інформації завантажте повний звіт тут.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)