Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Sprava Agency на найкращій літній конференції в Одесі: «Це 8Р, крихітко!»
Літо у розпалі. Місто – перлина біля моря, повне засмаглих туристів у шльопках і пляжному негліже. В епіцентрі всього цього колоритного антуражу височить будівля готельного комплексу «Одеса», де, як у вулику, гуде строкатий натовп, з якого раз по раз долинають загадкові для перехожих вигуки: «На Брауна! На Брауна однозначно потрібно йти!» або «А ви на ява-скрипті SSR використовуєте чи на CSR?»...
Так розпочався ранок і для четвірки співробітників Sprava Agency, які взяли участь у найкращій літній та одній із найбільших конференцій у сфері інтернет-маркетингу на теренах СНД – «8Р» від агенції Netpeak і Octopus Events:
- Лєнара Козакова
- Анастасія Топольська
- Тетяна Жевега
- Аліна Мурашкіна
Для Sprava Agency це вже стало традицією – щороку на конференцію вирушають різні співробітники компанії, щоб і кваліфікацію підвищити, і новому навчитися, і зануритися в бурхливу атмосферу SEO-світу.
ЩО БУЛО?
Щороку конференція чимось дивує і збирає все більшу аудиторію цікавих, готових до спілкування і відкритих до нової інформації людей. Цьогоріч на «8Р» було вже на 500 таких людей більше, ніж у минулому, – 1750 учасників з десяти країн!
Серед головних особливостей «8Р 2018» – ще більш розширена програма c чотирма потоками:
- SEO для фахівців.
- Ecommerce (інтернет-магазини від А до Я).
- PPC для фахівців.
- Арбітраж трафіку.
Розповідати про те, скільки було цікавих спікерів і тем, можна довго, адже вибрати дійсно було з чого: понад 40 спікерів ТОПових компаній, по чотири 25-хвилинних лекції одночасно, навіть кава-брейк і ланч були забиті додатковими виступами, а на завершення – три панельних дискусії. Але ми будемо максимально лаконічними і розповімо лише про ті виступи, які нас вразили і стали приводом для палких дискусій під час обіду і вечері того ж дня, а також після повернення на роботу.
КОНКРЕТНО
Оскільки сфери роботи у нас чотирьох у компанії різні, відповідно, інтереси і переваги у виборі спікерів теж розділилися. Але це й на краще – в результаті ми відвідали вдвічі більше виступів, ніж могли б, і склали для себе «хіт-парад» спікерів, на яких варто потрапити ще раз, а також підписатися у всіх можливих соціальних мережах. Про них і розповімо.
David Braun – євангеліст адаптивного маркетингу в Україні, посада: CEO & co-founder TemplateMonster
Тема доповіді: ЧЕК-ЛИСТ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ОНЛАЙН-БІЗНЕСУ (потік – Інтернет-магазини від А до Я)
Давид – частий гість на подібних заходах, тому з досвіду минулих років ми не сумнівалися, що його доповідь буде вартою уваги. І не помилилися: було не тільки інформативно, а й настільки цікаво подано завдяки харизмі спікера, що 25 хвилин пролетіли як одна мить.
Олег Саламаха – Founder в Serpstat
Тема доповіді: ТЕХНІЧНИЙ АУДИТ НА ПРИКЛАДІ 1М САЙТІВ (потік – SEO для фахівців)
Тут наш SEO-відділ відвів душу: і про результати дослідження видачі в Google по 1М сайтів поговорили, і питаннями технічної оптимізації пройшлися, розв’язали дилему «субдомен або директорія» і навіть про використання AMP сторінок встигли дізнатися. А ще – про таку хитрість:
«Якщо на сайті є посилання на ресурс, на якому є віруси, це може завдати істотної шкоди його ранжуванню. Як вирішити питання, якщо посилання зняти не можна? Використовувати кешування даних у себе або робити переходи редиректами.»
Олексій Рилко – Senior SEO-консультант в Iprospect
Тема доповіді: LOCAL SEO В GOOGLE: ОСОБЛИВОСТІ, РЕАЛЬНІСТЬ І ВИГАДКИ (потік – SEO для фахівців)
Локальне SEO – це не тільки карти, а й оптимізація і ранжування сайту в конкретному регіоні, за запитами, пов'язаними з вашою послугою у регіоні (послуга / товар + регіон).
Сергій Кокшаров – SEO-аналітик
Тема доповіді: ОСОБЛИВОСТІ SEO ДЛЯ САЙТІВ НА JAVASCRIPT (потік – SEO для фахівців)
Доповідь Сергія була про те, яким має бути сайт, щоб «сподобатися» Google: насамперед про javascript і співчуття тим фахівцям, яким доводиться з ним працювати :) Якщо ж це неминуче, то Сергій рекомендує обов'язково перевіряти, щоб вміст зі скриптів індексувався ПС (зробити це можна вручну, перевіряючи фрагменти контенту через пошук: чи знаходить ПС конкретний контент на вашому сайті, на тій сторінці, на якій ви його додали скриптом. Це оптимальний спосіб, оскільки функціонал Google Search Console «Переглянути як Googlebot» не дає вичерпної відповіді на це запитання). А ще:
- перевіряти працездатність сайту з використанням JS у версії Chrome 41 (саме її використовують пошукові роботи Google);
- важливо, щоб контент завантажувався до 20 секунд, позаяк пошуковий робот йде з сайту, якщо завантаження триває довше;
- використовувати server-side rendering (SSR замість CSR), тобто під час запиту користувача до сайту сервер повертатиме вже готову сторінку, а не чекатиме завантаження скриптів, особливо коли вони великі і/або їх багато і взаємопов'язаних.
Андрій Буренок – CEO в компанії «Viasat Ukraine», засновник сервісу TripMyDream, YouTube-блогер
Тема доповіді: «Як просунути YouTube-канал з 0 до 50К передплатників за 10 місяців» (потік – Інтернет-магазини від А до Я)
Це було просто на 5+, правда :) Як сказав сам спікер, «головне – викликати реакцію ... позитивну, негативну – неважливо. Але головне, щоб вона була, інакше все дуже погано...». І Андрій її викликав... За 25 хвилин йому вдалося перетворити невдоволено-обурених слухачів на своїх нових фоловерів :)))
І НАОСТАНОК...
Після меганасиченого дня й урочистого закриття конференції на учасників чекала традиційна і, як завжди, феєрична 8Р Pool-after-party... Мабуть, покажемо кілька фоток з неї і на цьому багатозначно замовкнемо... :))
До речі, у Sprava Agency є відділ продажу в Одесі.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)