+38(067)653-72-39
Case

SEO для інтернет-магазину Dodo Socks: збільшили кількість запитів у ТОП-10 з 49% до 68% за менш ніж 1,5 місяця

Dodo Socks
Україна
E-commerce
2025

Досягнення впізнаваності бренду з погляду розвитку і нарощування продажів — це лише половина справи. Навіть якщо вашу продукцію знають і люблять, без належної пошукової оптимізації ви найімовірніше втрачатимете значну частину потенційного трафіку та продажів. Компанія може бути відомою, а от нова колекція чи категорія для залучення аудиторії потребує виведення в пошук. Ба більше, будь-якому бізнесу завжди є куди рости.

Як SEO-фахівцям Sprava Agency вдалося за короткий строк поліпшити позиції сайту Dodo Socks у видачі Google, поділимося у кейсі. Розповімо, що ми для цього зробили, які інструменти застосовували та які результати зрештою отримали.

Dodo Socks: не шкарпетками єдиними

Бренд Dodo Socks відомий насамперед як виробник шкарпеток з веселими та яскравими малюнками. Компанія, що до початку повномасштабної війни працювала у м. Рубіжне на Луганщині, наразі зосередила діяльність у Львові. Крім жіночих, чоловічих і дитячих шкарпеток Dodo Socks випускає:

  • спідню білизну;
  • купальники;
  • хатні капці;
  • настільні ігри;
  • авторські хустки та шапки.

Місія бренду — популяризувати українське та робити позитивний внесок у добробут суспільства.

Цілі та завдання співпраці з Dodo Socks

 

Роботи з SEO-просування ми розпочали в травні 2025 року. Звернувшись до нас, замовник прагнув:

  • проаналізувати та виокремити точки для росту,
  • виправити технічні помилки,
  • збільшити частку небрендових запитів.

Його основною метою був вихід у ТОП за новими категоріями товарів: «Спорт» (шкарпетки для бігу, трекінгу і велоспорту), а також «Білизна».

На початку роботи над проєктом ми побачили помітне просідання органічного трафіку порівняно з 2024 роком.

  • Січень 2025: трафік знизився на 5.0% порівняно з січнем 2024 року.
  • Лютий 2025: трафік знизився на 33.2% порівняно з лютим 2024 року.
  • Березень 2025: трафік знизився на 13.9% порівняно з березнем 2024 року.
  • Квітень 2025: трафік знизився на 28.2% порівняно з квітнем 2024 року.
01
Згідно з показниками Google Analytics ми бачили просідання у майже 20% в порівнянні 2025 з 2024 роком.
 
02
Метрики органічного трафіку за Ahrefs.
Наша команда визначила цілі на найближчі 3–4 місяці

Отже:

  • +20% запитів у ТОП-20;
  • +5–10% запитів у ТОП-10;
  • +20% трафіку за 3 місяці (+2–3 тисячі).

Головною метою щодо трафіку стало повернення на показники минулого року.

На найближчі 8 місяців запланували досягти:

  • 80% запитів у ТОП-20;
  • 65–70% запитів у ТОП-10;
  • +40–50% трафіку від початкового (+5 тисяч).

Досягти поставлених цілей вирішили шляхом оптимізації наявних і створення нових оптимізованих сторінок, розширення та упорядкування структури сайту. Водночас під час проведення робіт інтернет-магазин мав продовжувати працювати стабільно. Жодні зміни не повинні були впливати ні на оптимізацію, ні на швидкість, ні на ЛЗУ сторінок.

Що було зроблено

Після чіткого визначення цілей просування та узгодження їх із замовником наша команда одразу розпочала працювати над SEO.

Комплекс робіт з пошукової розкрутки сайту охоплював збір і кластеризацію семантичного ядра, розроблення першого анкор-листа, а також створення ТЗ для:

  • виправлення технічних помилок на сайті;
  • первинної оптимізації інтернет-магазину;
  • прописування метатегів у картках товарів за готовим алгоритмом;
  • додавання рейтингу в сніпет.

Через обмеження доступу до адмінки та коду сайту виконання технічних робіт було покладене на замовника. У процесі впровадження змін ми постійно були на зв’язку, надавали консультації та відповідали на всі запитання.

З липня ми почали займатися зовнішньою оптимізацією, зокрема закупкою посилань.

Результати SEO-просування

Більшість робіт проводилася в останній тиждень травня, втім, результат не змусив довго на себе чекати. Сайт ще індексується, але перші досягнення вже можна простежити. Після виконання усіх завдань і впровадження файлів замовником ми перевірили позиції та побачили зростання за низкою запитів:

01
«жіноча білизна українського виробника» — за цим запитом сайту не було навіть у ТОП-100, після просування Dodo Socks посідає 16 місце.
 
02
«труси-боксерки» — з 43 місця у видачі Google магазин вийшов у ТОП-3.
03
«трекінгові шкарпетки» — зростання з 50 до 4 місця.
 
04
«велосипедні шкарпетки» — 9 місце за відсутності спочатку навіть у ТОП-100.
05
«шкарпетки для спорту» — з 48 на 6 місце.
 
06
«шкарпетки для бігу» — з 26 місця в ТОП-3.
01
Крім того, ще багато запитів, яких не було в ТОП-100, почали з’являтися в пошуку. Зокрема, запит «топи від українського виробника» одразу посів 1 місце в «органіці».
02
На момент початку робіт у ТОП-10 було 49% запитів, через трохи більше ніж місяць — 68%.
03
Також ми вже маємо деякі досягнення у збільшенні органічного трафіку.

Станом на липень основний пул робіт з оптимізації ще не впроваджено, ми виконали першу частину з запланованих завдань. Тішить, що за деякими показниками ми вже досягли поставлених цілей.

Єва Янчук

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Робота з Dodo Socks стала для мене справді цікавим і новим досвідом.

Замовник використовує нестандартний підхід, тому процес роботи потребує особливої уваги до деталей та має відповідати його гайдлайнам. Це мій перший проєкт у подібній сфері, й він виявився не лише професійним викликом, а і чудовою можливістю для розвитку.

Наталя Корсунь

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Коли проєкт прийшов до нас, він вже був відомим і мав високий рівень брендового трафіку.

Водночас сайт практично не відповідав вимогам пошукової системи щодо оптимізації. Досить специфічним був і процес збору семантики, оскільки потрібно було враховувати, що цінова категорія товару вище середньої. Щоб поєднати оптимізацію, яку пропонували ми, з унікальним стилем подачі інформації на сайті, ми тісно співпрацювали з командою замовника. Перші позитивні результати вже є, і ми не зупиняємося на досягнутому.

Висновок

Отже, Dodo Socks — приклад того, як популярний бренд за умови створення правильної SEO-стратегії та професійного підходу може значно зміцнити свої позиції в Google. Якщо ви прагнете відновити втрачену видимість у пошуковику, просунути нові товари або просто отримувати більше органічного трафіку — команда Sprava Agency охоче вам допоможе.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все