Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Досягнення впізнаваності бренду з погляду розвитку і нарощування продажів — це лише половина справи. Навіть якщо вашу продукцію знають і люблять, без належної пошукової оптимізації ви найімовірніше втрачатимете значну частину потенційного трафіку та продажів. Компанія може бути відомою, а от нова колекція чи категорія для залучення аудиторії потребує виведення в пошук. Ба більше, будь-якому бізнесу завжди є куди рости.
Як SEO-фахівцям Sprava Agency вдалося за короткий строк поліпшити позиції сайту Dodo Socks у видачі Google, поділимося у кейсі. Розповімо, що ми для цього зробили, які інструменти застосовували та які результати зрештою отримали.
Dodo Socks: не шкарпетками єдиними
Бренд Dodo Socks відомий насамперед як виробник шкарпеток з веселими та яскравими малюнками. Компанія, що до початку повномасштабної війни працювала у м. Рубіжне на Луганщині, наразі зосередила діяльність у Львові. Крім жіночих, чоловічих і дитячих шкарпеток Dodo Socks випускає:
- спідню білизну;
- купальники;
- хатні капці;
- настільні ігри;
- авторські хустки та шапки.
Місія бренду — популяризувати українське та робити позитивний внесок у добробут суспільства.
Цілі та завдання співпраці з Dodo Socks
Роботи з SEO-просування ми розпочали в травні 2025 року. Звернувшись до нас, замовник прагнув:
- проаналізувати та виокремити точки для росту,
- виправити технічні помилки,
- збільшити частку небрендових запитів.
Його основною метою був вихід у ТОП за новими категоріями товарів: «Спорт» (шкарпетки для бігу, трекінгу і велоспорту), а також «Білизна».
На початку роботи над проєктом ми побачили помітне просідання органічного трафіку порівняно з 2024 роком.
- Січень 2025: трафік знизився на 5.0% порівняно з січнем 2024 року.
- Лютий 2025: трафік знизився на 33.2% порівняно з лютим 2024 року.
- Березень 2025: трафік знизився на 13.9% порівняно з березнем 2024 року.
- Квітень 2025: трафік знизився на 28.2% порівняно з квітнем 2024 року.