Приклад успішного просування заміського готелю демонструє, як ефективні цифрові стратегії можуть кардинально змінити бізнес. Дізнайтеся, як вдалося значно збільшити онлайн-видимість готелю та залучити більше клієнтів всього за кілька місяців. Ознайомтеся з маркетинговими підходами, які спрацювали, і застосуйте їх у своєму бізнесі.
Приклад розробки та просування сайту клініки пластичної хірургії показує, як комплексний підхід до цифрового маркетингу може суттєво покращити онлайн-присутність медичного закладу. Дізнайтеся, як вдалося значно збільшити трафік на сайт і залучити нових пацієнтів за допомогою вдосконалення дизайну та SEO-оптимізації.
Успішне просування сайту готелю показало, як сучасні цифрові інструменти можуть суттєво підвищити відвідуваність і залучити більше гостей. Збільшення трафіку і залучення клієнтів досягнуто завдяки вмілому використанню SEO та контент-маркетингу.
Замовник звернувся до нас із метою збільшити кількість звернень із сайта, при цьому він також розумів, що сайт необхідно доробляти.
Паралельно з поточними SEO-роботами по просуванню сайту, були виконані роботи по розробці і запуску нового сайту зв зручною адаптивної версією. Основним поштовхом для зростання позицій сайту у видачі Google стало коректне наповнення сторінок сайту.
CMS сайту і його технічний стан: cайт розміщувався на адміністративній панелі Wordpress, розробник самостійно проводив базові роботи з просування сайту готелю, але при цьому сайт не мав потрібного функціоналу для подальшої повноцінної роботи.
Старий сайт не мав сучасного дизайну і був дуже повільний у швидкості. Більшість запитів націлені на ПІБ лікаря, без чіткого формування назви процедури.
Замовник звернувся до нас із метою привести сайт до ладу, щоб він відповідав основним вимогам користувачів, і з метою одержання заявок, дзвінків із сайта
Навіщо слухати SEO-фахівця або як легко втратити багато грошей, якщо цього не робити. Аналізуйте і робіть висновки, перш ніж зробити крок далі.
Нам важко було зважитися розповісти цю історію. Тим більше її першу частину, успішну, ми опублікували. Але є й сумне продовження про те, як необережні дії із сайтом можуть призвести до лиха.
Цей кейс буде корисний для тих, хто працює у В2В-сфері й пропонує не тільки товари, але й консультації по експлуатації і ремонту товарів.
Цей кейс про SEO-просування медичної клініки. Ми доведемо, що: у медицині SEO дуже важливо і працює; важливо дослухатися до порад і рекомендацій підрядників.
Якщо перед вами завдання побудувати офлайновий бізнес у Європі, або ви маркетолог у такому бізнесі, ну, або вам просто цікаво, як наші досягають успіху там... ця стаття для вас.
Розповідаємо чого вдалось досягнути за 11 місяців плідної роботи з проєктом. +1500% трафіку звучить непогано? Деталі всередині.
Кейс про +500% до трафіка, масштабування в просуванні послуг та… Word/здоров’ячка йому/Press:)
Кейс СТО в Одесі: ще раз про usability та помилки в налаштуванні реклами.