Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Це великий заміський комплекс із номерами та котеджами, рестораном у національному стилі, відкритими літніми басейнами, парком і, головне, величезним нерозкритим потенціалом.
- розробити новий сайт, який буде ефективно наповнювати готель і ресторан, а також приверне увагу до літнього комплексу басейнів;
- розробити стратегію комплексного інтернет-маркетингу, що включає організацію контекстної реклами в Google + SEO-просування сайту;
- зробити «Древній град» упізнаваним, популярним місцем відпочинку для широкої аудиторії: транзитні мандрівники, сім'ї, колективи;
- висвітлювати події у ресторані (Новий рік, корпоративи) і знайомити із заходами, які проводилися і можуть проводитися в заміському комплексі.
Яким був сайт на старті робіт: вихідні дані та статистика
Сайт працював на старій версії Wordpress, не мав сучасного адаптивного дизайну. Містив кілька сторінок зі слабким контентом: невеликий текст і мініатюри фотографій. Структура сайту була традиційною: про нас, про готель, про ресторан, дві сторінки про заходи (свята і конференції) і сторінка з контактами. Жодної відмінності від конкурентів, без особливого УТП.
Трафік до початку робіт: 2000 користувачів на місяць (червень 2019 року).
Кількість замовлень: невідомо. Про ресторан знали у Львові, часто були замовлення банкетів у ресторані, в літній сезон завдяки «Румбамбару» було багато відвідувачів.
Які були сильні сторони: старий домен мав вагу в пошукових системах, за брендовими запитами сайт був у ТОПі, за назвою літнього комплексу «Румбамбар» на території також був трафік із пошукових систем, були акаунти в соціальних мережах. Була тільки українська версія сайту, ми на новому сайті зробили 4 мовні версії.
Чи давали рекламу? Ні.
Розробка оригінальної концепції сайту заміського готелю
Ідея виникла після кількох ефективних зустрічей.
Мозковий штурм проводили разом із директором з маркетингу «Древнього граду». Як показує наш досвід, найкрутіші проєкти виходять тоді, коли працюємо разом із замовником, глибоко занурюємося в бізнес-процеси, вивчаємо всі нюанси й особливості бізнесу. Збиралися двічі на тиждень: замовник докладно розповідав про послуги, номери, меню, своїх постійних гостей. А фахівці Sprava Agency генерили ідеї для сайту. І ось що ми вигадали.
- Транзитні мандрівники – всі, хто їдуть до Львова, Європи, в Карпати.
- Організатори різних заходів. І це не тільки банкети: дні народження, хрестини, «обмивання» нових посад, зустрічі випускників, корпоративи, заручини, фотосесії та ін. На території, крім готелю, є котеджі, ресторан зі зрубу, альтанки – багато локацій для проведення заходів. Місця абсолютно інстаграмні, романтичні.
- Організатори суто ділових заходів, зустрічей і подій. Усі великі компанії влаштовують тренінги, зустрічі керівників, і всі вони шукають локацію для проведення таких зустрічей. Багато готелів підходять для цього, але ніхто не позиціонує себе саме так.
- Сім'ї. Комплекс розташований за містом, але їхати недалеко. Це означає, що можна побути всім разом на свіжому повітрі. Тому що є парк, зелена територія, відкриті басейни для теплої пори року, з активних розваг – пейнтбол, стрільба з лука, невеликий зоопарк. Ідеально для заміського відпочинку для родин із дітьми різного віку – від малюків до підлітків.
- Організатори весіль.