Вступ: Замовник звернувся в нашу компанію з декількома завданнями:
- розробити новий сайт, який буде як для готелю, так і для ресторану й літнього комплексу басейнів
- комплексний інтернет-маркетинг, включаючи організацію контекстної реклами в Google.com.ua + seo просування сайта
Основна мета всіх інструментів: популяризація комплексу серед жителів Львова, залучення гостей, які проїжджають повз і зацікавлені в ночівлі дорогою до Львову, Європи, Карпат. Висвітлення подій у ресторані. Ознайомлення із заходами, які проводяться в комплексі.
Період роботи: березень 2019-го – до сьогодні
CMS сайта і його технічний стан: cайт розміщувався на старій адміністративній панелі, не мав сучасного й адаптивного дизайну, була невелика кількість сторінок, контент на сторінках являв собою дрібний текст і мініатюри фотографій.

Які дії були зроблені
- розробили концепцію подання інформації на сайті;
- виявили сильні й слабкі сторони комплексу;
- розбили продукт на частини “що ми продаємо й у які місяці”;
- розбили потенційних гостей на групи “за якими каналами будемо залучати які групи аудиторій”;
- надали Замовникові інформацію, які матеріали для яких сторінок нового сайта необхідні;
- Замовник провів фотосесію, виходячи з даного запиту;
- на основі контент-плану, вибудуваної стратегії й наданих матеріалів розробили новий сайт, де кожна посадкова сторінка виглядала як лендинг-пейдж;
- зібрали семантичне ядро на основі сезонності, особливостей продукту й цільових груп потенційних гостей;
- настроїли рекламні кампанії для кожної з груп;
- запустили на додачу банерну рекламу;
- запустили на додачу ремаркетинг;
- підключили аналітику для відстеження статистики;
- виходячи із проміжних результатів роботи рекламних кампаній, були допрацьовані посадкові сторінки;
- у налаштування рекламних кампаній вносилися зміни виходячи з кількості бронювань, кількості звернень до готелю, сезону, зміни продукту;
- семантичне ядро дозбирали під seo-просування, допрацювали виходячи з вимог пошукових систем;
- розпочали роботи з оптимізації сайта;
- паралельно допрацьовували сайт виходячи з поведінкових факторів;
- постійно працювали зі швидкістю завантаження посадкових сторінок;
- додавали нові кластери за запитами в роботу виходячи з тих питань, які ставили потенційні гості;
- активно оновлювали контент на сайті згідно із сезоном.

Підсумки:
У комплексу новий сайт, основна версія:
- українська
- додатково на сайт виведені англійська, польська й російська мовні версії.
Зростання кількості звернень за телефоном і від транзитників, які відразу бронюють на стійці, бронювання весіль у комплексі розписано в середньому на 6 місяців уперед.

Позиції в пошукових системах:
Кластер по заміському відпочинку – ТОП 10 Google.com.ua
- готель древній гради
- готель за містом львова
- готель на околиці львова
- готель поблизу львова
- готель у львові за містом
- древній гради
- заміський готель у львові
Кластер по гостях-транзитниках - ТОП 10 Google.com.ua
- готель на трасі київ чоп
- готель на трасі м-06
- готель на трасі м-06 поблизу львова
- де зупинитися на ніч по трасі київ-львів
- де зупинитися на трасі київ-львів
Кластер пошукових запитів по ресторану як в українській, так і в російській мовній версії – ТОП 10
- ресторан древній град
- ресторан древній град у львові
- ресторан за містом львів
- ресторан поблизу львова
- ресторан у передмісті львова
- ресторан в пригороде львова
- ресторан древний град
- ресторан древний град во львове
- ресторан за городом во львове
- ресторан за львовом
Загальна кількість запитів у семантичному ядрі – 153 пошукових запити
Разом 40% усіх пошукових запитів у ТОП 10 Google.com.ua
Показник відмов згідно з даними Google analytics 6,13%