Просування заміського готелю у Львові

Вступ: Замовник звернувся в нашу компанію з декількома завданнями:

  • розробити новий сайт, який буде як для готелю, так і для ресторану й літнього комплексу басейнів
  • комплексний інтернет-маркетинг, включаючи організацію контекстної реклами в Google.com.ua + seo просування сайта

Основна мета всіх інструментів: популяризація комплексу серед жителів Львова, залучення гостей, які проїжджають повз і зацікавлені в ночівлі дорогою до Львову, Європи, Карпат. Висвітлення подій у ресторані. Ознайомлення із заходами, які проводяться в комплексі.

Період роботи: березень 2019-го – до сьогодні

CMS сайта і його технічний стан: cайт розміщувався на старій адміністративній панелі, не мав сучасного й адаптивного дизайну, була невелика кількість сторінок, контент на сторінках являв собою дрібний текст і мініатюри фотографій.

головна сторінка сайту готелю до початку робіт

Які дії були зроблені

  • розробили концепцію подання інформації на сайті;
  • виявили сильні й слабкі сторони комплексу;
  • розбили продукт на частини “що ми продаємо й у які місяці”;
  • розбили потенційних гостей на групи “за якими каналами будемо залучати які групи аудиторій”;
  • надали Замовникові інформацію, які матеріали для яких сторінок нового сайта необхідні;
  • Замовник провів фотосесію, виходячи з даного запиту; 
  • на основі контент-плану, вибудуваної стратегії й наданих матеріалів розробили новий сайт, де кожна посадкова сторінка виглядала як лендинг-пейдж;
  • зібрали семантичне ядро на основі сезонності, особливостей продукту й цільових груп потенційних гостей;
  • настроїли рекламні кампанії для кожної з груп;
  • запустили на додачу банерну рекламу; 
  • запустили на додачу ремаркетинг;
  • підключили аналітику для відстеження статистики;
  • виходячи із проміжних результатів роботи рекламних кампаній, були допрацьовані посадкові сторінки;
  • у налаштування рекламних кампаній вносилися зміни виходячи з кількості бронювань, кількості звернень до готелю, сезону, зміни продукту;
  • семантичне ядро дозбирали під seo-просування, допрацювали виходячи з вимог пошукових систем;
  • розпочали роботи з оптимізації сайта;
  • паралельно допрацьовували сайт виходячи з поведінкових факторів;
  • постійно працювали зі швидкістю завантаження посадкових сторінок;
  • додавали нові кластери за запитами в роботу виходячи з тих питань, які ставили потенційні гості;
  • активно оновлювали контент на сайті згідно із сезоном.
розробка нового сайту для заміського готелю у Львові

Підсумки:
У комплексу новий сайт, основна версія:

  • українська
  • додатково на сайт виведені англійська, польська й російська мовні версії.

Зростання кількості звернень за телефоном і від транзитників, які відразу бронюють на стійці, бронювання весіль у комплексі розписано в середньому на 6 місяців уперед.

Зростання кількості звернень за телефоном

Позиції в пошукових системах:

Кластер по заміському відпочинку – ТОП 10 Google.com.ua

  • готель древній гради
  • готель за містом львова
  • готель на околиці львова
  • готель поблизу львова
  • готель у львові за містом
  • древній гради
  • заміський готель у львові

Кластер по гостях-транзитниках - ТОП 10 Google.com.ua

  • готель на трасі київ чоп
  • готель на трасі м-06
  • готель на трасі м-06 поблизу львова
  • де зупинитися на ніч по трасі київ-львів
  • де зупинитися на трасі київ-львів

Кластер пошукових запитів по ресторану як в українській, так і в російській мовній версії – ТОП 10

  • ресторан древній град
  • ресторан древній град у львові
  • ресторан за містом львів
  • ресторан поблизу львова
  • ресторан у передмісті львова
  • ресторан в пригороде львова
  • ресторан древний град
  • ресторан древний град во львове
  • ресторан за городом во львове
  • ресторан за львовом

Загальна кількість запитів у семантичному ядрі – 153 пошукових запити

Разом 40% усіх пошукових запитів у ТОП 10 Google.com.ua

Показник відмов згідно з даними Google analytics 6,13%

результати із Google Analytics

Завдяки оптимізації польської мовної версії з'явилися переходи з польської мовної версії

результати оптимізації польської мовної версії

Для порівняння, якщо взяти 2 місяці високого сезону

  • червень 2019 – 2159 користувач (тільки почали seo)
  • серпень 2020 – 3318 користувачів (ріст позицій по українській мовній версії)

Кількість переходів з пошукових систем (тобто тільки органічний трафік без ppc)

 

Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту