+38(067)653-72-39

Контекстно-медійна реклама в Google

Контекстно медійна реклама

Реклама в контекстно-медійній мережі (КММ) — ефективний інструмент маркетингу, який націлений на формування іміджу бренду та створення попиту на товари чи послуги. Таке рішення дає можливість бізнесу стати «видимим» в інтернеті ще на етапі запуску, а надалі — своєчасно повідомляти користувачів про знижки, акції та нові продукти.

Контекстно-медійна реклама робить акцент на візуальній складовій. Вона має сильніший вплив на користувача, ніж текстові оголошення у пошуку. Для досягнення цілей важливо не тільки створити креатив, що зачіпає, а й правильно налаштувати кампанію. Звертайтеся до Sprava Agency — ми працюємо над комплекским просуванням брендів у мережі понад 20 років та маємо вдалі кейси у різних нішах.

Бонус у розмірі 10000 грн на Google Ads
для всіх нових замовників!

Ми - сертифікований партнер Google, тому для всіх нових акаунтів даруємо промокод на покази реклами у розмірі 10000 грн.

Як працює КММ в Google

Статичні та динамічні оголошення налаштовуються через рекламний кабінет пошукової системи, розміщуються на сайтах-партнерах, власних майданчиках Google (Gmail, Google Play, YouTube) та показуються користувачам, які можуть зацікавитись продуктом.

Оголошення на ПК та мобільних телефонах виглядають так.
Головна мета контекстно-медійної реклами

Не прямий продаж, а презентація продукту публіці, формування лояльності, підвищення впізнаваності бренду.

Окремий напрямок реклами KMМ Google Ads – ремаркетинг. У цьому випадку оголошення показуються користувачам, які переглядали пропозицію, замовляли схожий продукт або відвідували сайт рекламодавця. Застосування інструменту дає хороші результати, якщо товар чи послуга коштують недешево, а потенційний клієнт вагається з прийняттям рішення.

Контекстна реклама в КММ

Види КММ в Google Ads, з якими працює Sprava Agency

Команда Sprava Agency займається створенням креативів, налаштуваннями, запуском оголошень та підвищенням їх ефективності. Зокрема, ми застосовуємо такі формати КММ реклами:

  • Текстово-графічні блоки

Візуальні креативи з коротким текстом та закликом до дії органічно вписуються в контент на сторінках, виглядають ненав'язливо та викликають довіру.

  • Банери

Рекламні блоки, які не прив'язані до тематики сайту, можуть відображатись у мобільних додатках та на платформах соцмереж. Банерна реклама буває статичною, анімованою, інтерактивною або представленою у вигляді відеоролика.

  • Відео

Відтворюється перед запуском основного блоку відеоконтенту або перериває його в процесі перегляду користувачем. Така реклама зазвичай триває кілька секунд, після чого її можна вимкнути.

  • Брендування

Передбачає оформлення веб-сторінок або розділів сайту у фірмовому стилі компанії та розміщення посилання на ресурс, що просувається. Метод дозволяє познайомити відвідувачів іншої платформи із пропозицією рекламодавця.

Дізнайтеся, як випереджати своїх конкурентів і збільшити відвідуваність веб-сайту

Скільки коштує КММ реклама в Google?

Ціна контекстно-медійної реклами включає:
  • вартість послуг агентства, яка залежить від обсягу робіт та обраного тарифного пакету;
  • тарифікацію трафіку. Модель вибирається виходячи з цілей розкручування. Це може бути ціна за клік (CPC), конверсії (СРА) або тисячу показів (СРМ).

Ставки визначаються вручну або автоматично з урахуванням цілей та рекламного бюджету. На ціну реклами значною мірою впливають ніша, конкуренція та регіон просування.

The Process

Етапи розробки контекстно-медійної рекламної кампанії

Як це працює?
  • Маркетингове дослідження, постановка цілей

    Аналізуємо аудиторію та конкурентне середовище. Визначаємо, навіщо потрібна реклама, як вимірюватиметься її ефективність і який бюджет необхідно вкластися.

  • Креатив та сегментація аудиторії

    Розробляємо дизайн оголошень, визначаємо налаштування таргетингу для точного влучення в ЦА.

  • Налаштування

    Вибір параметрів оголошення за ключовими словами, демографічними даними, регіоном, інтересами аудиторії, виключенням нецільових майданчиків для показів.

  • Оптимізація

    Для зниження витрат та підвищення ефективності кампаній на цьому етапі проводиться аналіз результатів, вносяться коригування у ставки, націлення та інші налаштування.

Результати розміщення контекстної реклами в КММ для бізнесу

Контекстна реклама в КММ дозволяє:
  • заявити себе на ринку, отримати перші кліки;
  • підвищити впізнаваність, виділитися на фоні конкурентів;
  • повернути користувачів на сайт;
  • розповісти аудиторії про нові продукти, розпродажі та вигідні пропозиції.

Інструмент забезпечує найвище охоплення в порівнянні з іншими видами інтернет-просування, дає можливість отримати трафік вже в перші дні після запуску кампанії. Аналіз ефективності кампаній допомагає знаходити нові шляхи розвитку бізнесу.

Чому ми:
Переваги співпраці з Sprava Agency
1 Маємо 20-річний досвід просування проектів різних тематик.  
2 Розробляємо індивідуальну стратегію з урахуванням особливостей ніші та бізнесу.  
3 Застосовуємо комплексний підхід до просування сайтів – окрім контекстної реклами займаємося SEO та покращенням usability сайтів.  
4 Ставимо чіткі KPI.  
5 Забезпечуємо доступ до всіх облікових записів та аналітики.  
6 Регулярно надаємо детальні звіти з аналізом та рекомендаціями.  
7 Наша мета – ваші продажі.  

Як ефективно налаштувати контекстно медійну рекламу

Щоб реклама в КММ «Гугл» принесла бажані результати, при налаштуванні націлювання варто орієнтуватися на результати досліджень, а не на власні уявлення про цільову аудиторію. У процесі створення креативів мають враховуватися «болі» та бажання користувачів. Не потрібно нехтувати вивченням пропонованих КММ майданчиків. Покази на сайтах, які можуть призвести до нецільового трафіку, слід відключати.

Немає часу та бажання проводити маркетингові дослідження, поринати в нюанси налаштувань реклами? Зверніться до фахівців Sprava Agency. Щоб отримати більше інформації про співпрацю та замовити послугу, зв'яжіться з нами за номером +38 (067) 653–72–39, напишіть у месенджер або залиште заявку на зворотній дзвінок на нашому сайті.

220
сайтів на просуванніВсі послуги
162
розроблено сайтівВсі кейси
87
проектів на контекстній рекламіВсі послуги
23368
кількість фраз в ТОПіВсі кейси
Case
За деякими нішах бізнесу наші проекти - єдині у видачі з кінцевих сайтів

Наша особливість - виконуємо всі роботи для досягнення вашого результату "Під ключ"

Blogs
Ділимося нашими знаннями

Тенденції та тренди в SEO – явище, що не прив’язується до початку або кінця року. Такі моменти слід відстежувати постійно і спиратися на них у своїй роботі.

Читати повністю
Подивись всі
Реклама, яка працює на вас
Отримайте стратегію і реалізацію під ключ
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все