+38(067)653-72-39
Case

Збільшили трафік майже вдвічі — кейс із SEO-просування сайту ортопеда-травматолога

Алексеєв
Україна
Медицина
2021
Знайомство з проєктом

SEO як інструмент digital-маркетингу працює на довгострокову перспективу і має необмежений потенціал. Навіть якщо веб-ресурс оптимізований під пошукові запити, має логічну структуру та зручні функції, займає високі позиції у видачі Google та забезпечує замовлення, зупиняти роботу щодо його просування не варто.

Постійна робота з SEO просуванням, текстовим та візуальним наповненням допомагає збільшити охоплення цільової аудиторії та отримувати ще більше замовлень із пошуку. Кейс Sprava Agency доводить: розширення семантичного ядра, оновлення контенту і, начебто, незначні доопрацювання здатні вивести проект на новий рівень.

Наш замовник лікар: ортопед-травматолог Микола Алексєєв

Лікар Микола Алексєєв приймає пацієнтів у шпиталі ветеранів війни м. Миколаєва.

У відділенні ортопедії та травматології медустанови проводяться:
  • діагностика;
  • ендопротезування тазостегнового та колінного суглобів;
  • артроскопічні операції;
  • остеосинтез;
  • лікування переломів, пошкоджень меніска, артриту, остеопорозу, коксартрозу та інших захворювань опорно-рухового апарату.

Лікування здійснюється з використанням оперативних та консервативних методів. Микола Алексєєв отримує звернення від пацієнтів з усієї України, періодично проходить навчання у США та країнах Європи, бере участь у семінарах та наукових конференціях, запроваджує передові розробки. Навички та кваліфікація лікаря підтверджені численними сертифікатами.

просування сайту ортопеда

Цілі та завдання SEO просування сайту ортопеда-травматолога

Замовник, з яким ми регулярно співпрацюємо вже понад 5 років, звернувся до нас із запитом на просування сайту artrohelp.com.ua у травні 2023 року. Ключові цілі співпраці — вийти в ТОП за запитами, пов'язаними з ендопротезуванням, а також отримувати якнайбільше заявок від клієнтів не лише з Миколаєва, а й з найближчих регіонів: Одеси, Херсона та Кропивницького.

Які SEO роботи з просування ортопеда-травматолога були проведені на сайті

Перед початком робіт ми переглянули ядро ​​щодо актуальності, додали нові запити, намагаючись зібрати семантику по максимуму.

У процесі просування рухалися у наступних напрямках:
  • доопрацювали посадкові сторінки послуг - промалювали макети, оновили фото, провели роботи з оптимізації;
  • створили контент-план та зайнялися написанням нових матеріалів для інформаційного блогу.

Порівняємо, як виглядав сайт спочатку та після проведених покращень.

дизайн сторінки сайту лікаря ортопеда-травматолога
01

Як виглядає посадкова сторінка послуги зараз, можна переглянути тут.

Порівняно з попередньою, нова версія опису послуги більш інформативна та розрахована на широку аудиторію. На сторінці детально описано алгоритм роботи з пацієнтами з інших міст, які готові приїхати на лікування до Миколаєва. Розміщення відгуків та копій сертифікатів підвищує довіру до лікаря, а наявність додаткових форм для заявок стимулює користувача якнайшвидше записатися на консультацію або поставити запитання щодо Viber.

Результати співпраці по розкрутці сайту ортопеда-травматолога

Доопрацювання дизайну та функцій сторінок, а також реалізація нової контент-стратегії допомогли відчутно збільшити трафік, що надходить на сайт. З початку січня до середини березня цей показник збільшився на 80%.

02 та 03
Станом на 1 березня 2024 року 99% пріоритетних запитів перебували у ТОП-10.
04 та 05
За даними аналітики, найбільш відвідуваними є сторінки послуг, на яких користувач може легко знайти потрібну для прийняття рішення інформацію. Отже — сайт на 100% виконує поставлені перед ним завдання.

Янчук Єва

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Під час роботи над проектом у нас не виникало питань, оскільки ми працюємо з проектом понад 5 років, досконально вивчили сайт та добре розуміємо суть поставлених завдань. Крім того, наші фахівці добре знайомі з медичною тематикою та мають досвід просування у цій ніші. Замовник щодня отримує з сайту нові заявки, а ми своєю чергою задоволені результатами.

Діана Рачкова

SEO-фахівець
Sprava Agency

 

Основну ставку в роботі над проектом було зроблено на якісний контент, який детально описує послуги, які надає лікар. При заповненні сторінок важливо було докладно розповісти, які хвороби лікує та які операції виконує ортопед-травматолог, як, де і в яких умовах це відбувається. Така інформація потрібна, щоб привести та зацікавити аудиторію. Для залучення цільових клієнтів не менш важливі зручність сайту та структура посадкових сторінок.

Висока експертиза лікаря та грамотне подання інформації дозволили зайняти топові позиції за цільовими запитами та забезпечити взаємодію з потенційними пацієнтами. Це загалом позитивно вплинуло на оцінку сайту користувачами та Google.

Таких результатів вдалося досягти багато в чому завдяки кропіткій роботі над контентом сайту протягом тривалого співробітництва.

Підведемо підсумки нашої роботи над проєктом

Досвід нашого агентства, пов'язаний із просуванням сайту artrohelp.com.ua, підтверджує: досконалості немає межі, особливо якщо йдеться про розвиток сайту медичної клініки, центру  чи лікаря. Розширення семантичного ядра, якісне опрацювання контенту, дизайну та usability допомагає за короткі терміни збільшити трафік та кількість замовлень. Якщо у вас є працюючий веб-проект, і ви не хочете зупинятися на досягнутому, зверніться до Sprava Agency.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все