-
Агрохолдинги
-
Насінницькі господарства
-
Фермерські господарства
-
Агропромислові компанії
-
Виробники сільгосптехніки
-
Сайти галузевих виставок і ярмарків
-
Виробництвоо та продаж добрив
-
Овочепереробні заводи, м’ясокомбінати, птахофабрики
- Допомога в чіткому визначенні структури великого агрохолдингу з розгалуженою мережею філій, контролю капіталовкладень, розробці стратегічного планування.
- Консультації через форму зворотного дзвінка або чат.
- Встановлення міжфірмових зв'язків – можна розмістити інформацію, необхідну для співпраці. Маркетинг-кити, прайси, пропозиції для партнерів і дистриб'юторів.
- Розширення ринку збуту продукції у сфері сільського господарства. Утримання існуючих замовників.
- Підвищення престижу і пізнаваності компанії на ринку.
- Просування нових товарів і послуг та формування попиту на них.
- Підвищення кількості звернень з сайту.
Сайт компанії – це головний спосіб розповісти про себе і переваги своєї продукції замовникам, дистриб'юторам, партнерам, інвесторам. Веб-ресурс сьогодні – спосіб запам'ятатися на тлі конкурентів, закріпитися на ринку як великий, упізнаваний бренд.