+38(067)653-72-39
Case

Кейс з SEO-просування GI Pellets: сайт виробника пелет з нуля до ТОП 1-3 в Google — до 530+ конверсій, 5000+ відвідувань на місяць

GI Pellets
Україна
Біопаливо
2022
Знайомство з проєктом

Виведення сторінок сайту на перші позиції пошукового рейтингу, збільшення трафіку і, відповідно, продажів — непрості завдання, розв’язання яких вимагає комплексного підходу. Досвід фахівців агентства Sprava доводить, що для досягнення результату потрібно займатися внутрішнім та зовнішнім SEO, створити якісний контент і пропрацювати usability. У багатьох випадках доцільним буде створення сайту з нуля.

Кейс з просування вебресурсу бренду GI Pellets є прикладом побудови й втілення ефективної стратегії, що дозволила за 2 роки збільшити трафік на 10 577% та надалі забезпечити стабільну відвідуваність і продажі без докладання особливих зусиль.

ТОВ «Дженезис інвест» — український виробник екологічних паливних пелет. За більше ніж 5 років діяльності компанія налагодила тісні стосунки з постачальниками сировини для виробництва, а також створила широку базу кінцевих споживачів.

Продукція бренду GI Pellets виробляється в Борисполі та реалізується здебільшого в Києві та Київській області. Виробничі потужності й можливість доставлення транспортними компаніями дозволяють постачати пелети в інші регіони України та на європейський ринок, зокрема до Італії, Польщі, Угорщині, Словаччини, Литви, Ізраїлю і Греції.

Цілі та завдання співпраці по SEO просуванню виробника паливних пелет

Замовник звернувся до нашого агентства наприкінці 2019 року. На той момент у GI Pellets був односторінковий сайт, зроблений на конструкторі. Основним джерелом трафіку і продажів була реклама в Google Ads.

Мета залучення до проєкту фахівців Sprava Agency — збільшення кількості замовлень шляхом нарощування обсягу органічного і платного трафіку з Google.

Комплексний план розвитку проєкту передбачав:

Наша команда взялася за створення вебресурсу і розкрутку його з нуля.

Які SEO роботи по просуванню бренду GI Pellets були проведені на сайті

Фахівці агентства працювали над проєктом з 1 січня 2020 року по 28 лютого 2022-го.

За цей період ми:
  • розробили повноцінний сайт-каталог на CMS Sprava, де були передбачені сторінки під кожен вид пелет. Фахівці, що були долучені до ведення проєкту, зробили все необхідне, щоб сайт відповідав вимогам пошукових систем і водночас був максимально зручним для відвідувачів;
  • підготували стратегію просування в пошуку Google, що передбачала аналіз конкурентів, технічний та SEO-аудит, збір семантики відповідно до кластеризації сторінок;
  • поліпшили usability та попрацювали над наповненням сайту. 

Тексти створювалися на основі контент-плану.

Детально зі структурою та наповненням сайту можна ознайомитися тут

Результати SEO-просування виробника паливних пелет в Sprava Agency

За рік співпраці ТОВ «Дженезис інвест» з агентством Sprava трафік на вебресурс з органічного пошуку збільшився на 7 766%, за два роки — перевищив 10 000%.

01
Динаміку зростання переходів з видачі Google можна відстежити за графіком
 
02
Порівняймо показники трафіку з органіки в січні 2020, 2021 та 2022 року
Тривалий ріст клієнтів з органічного трафіку після припинення оптимізації
03
Щонайменше протягом пів року з моменту призупинення роботи над проєктом спостерігався поступовий та значний ріст переходів з органіки. Порівняно з першим місяцем роботи (січень 2020), пошуковий трафік збільшився майже на 50 000%!
04
Важливо, що на початку співпраці основним джерелом трафіку і замовлень була саме реклама в Google Ads.
 
05
Нині клієнти приходять з органічного пошуку, оскільки SEO успішно працює навіть без запуску реклами.

Людмила Катріч

project-менеджерка проєкту
Sprava Agency

 

«На мою думку, позитивного результату вдалося досягти завдяки лояльності та зацікавленості замовника, що прислуховувався до рекомендацій фахівців.

З березня 2022 року проєкт не просувається. Втім, замовлення, отримані з органіки, досі повністю покривають виробничі потреби компанії. У пік сезону присутній навіть дефіцит товару».

Тетяна Жевега

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

«Реалізація пелет стала для нас абсолютно новим напрямом роботи, яку ми розпочинали з нуля — без позицій та трафіку. По суті, мова йшла про B2B-продажі. Домену на момент співпраці було 1,5 року, можливості для семантики були досить вузькими. Фахівці починали з низькочастотних кластерів: «пелети в мішках», «пелети тонною», «виробництво пелет» тощо.

Після наповнення посадкових і головної сторінки бажаних результатів вдалося досягти не одразу. Для отримання топових позицій ми опрацьовували фактори E-E-A-T (на той час — EAT), розмістили інформацію про компанію, умови оплати та доставлення, сертифікати тощо. Через 4 місяці за деякими запитами вийшли в ТОП-20. Нашою метою було не просто збільшення трафіку, а і залучення «теплої» аудиторії, що може купувати пелети навіть не одразу, а в майбутньому. Стратегія спрацювала, і показники продовжували зростати.

Досягненню високих результатів у перший рік співпраці завадило те, що робота розпочиналася в середині зими. Впродовж наступного опалювального сезону ефект від просування виявився набагато відчутнішим».

Підведемо підсумки нашої роботи над проєктом

Отже, бачимо, що SEO просування — складний та нешвидкий шлях, що потужно працює на перспективу. Професійний підхід та оптимізація сайту на етапі розроблення дає змогу досягти високих позицій в пошуку і надалі заощаджувати на рекламі, отримувати трафік та продажі без будь-яких додаткових заходів. Бажаєте, щоб ваші результати були не менш дивовижними? Звертайтеся до фахівців Sprava Agency та будьте готові до плідної співпраці.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все