Виведення сторінок сайту на перші позиції пошукового рейтингу, збільшення трафіку і, відповідно, продажів — непрості завдання, розв’язання яких вимагає комплексного підходу. Досвід фахівців агентства Sprava доводить, що для досягнення результату потрібно займатися внутрішнім та зовнішнім SEO, створити якісний контент і пропрацювати usability. У багатьох випадках доцільним буде створення сайту з нуля.
Кейс з просування вебресурсу бренду GI Pellets є прикладом побудови й втілення ефективної стратегії, що дозволила за 2 роки збільшити трафік на 10 577% та надалі забезпечити стабільну відвідуваність і продажі без докладання особливих зусиль.
ТОВ «Дженезис інвест» — український виробник екологічних паливних пелет. За більше ніж 5 років діяльності компанія налагодила тісні стосунки з постачальниками сировини для виробництва, а також створила широку базу кінцевих споживачів.
Продукція бренду GI Pellets виробляється в Борисполі та реалізується здебільшого в Києві та Київській області. Виробничі потужності й можливість доставлення транспортними компаніями дозволяють постачати пелети в інші регіони України та на європейський ринок, зокрема до Італії, Польщі, Угорщині, Словаччини, Литви, Ізраїлю і Греції.
Цілі та завдання співпраці по SEO просуванню виробника паливних пелет
Замовник звернувся до нашого агентства наприкінці 2019 року. На той момент у GI Pellets був односторінковий сайт, зроблений на конструкторі. Основним джерелом трафіку і продажів була реклама в Google Ads.
Мета залучення до проєкту фахівців Sprava Agency — збільшення кількості замовлень шляхом нарощування обсягу органічного і платного трафіку з Google.
Комплексний план розвитку проєкту передбачав:
- створення нового сайту з CMS, що є оптимальною для SEO;
- просування в органіці;
- контекстну рекламу.
Наша команда взялася за створення вебресурсу і розкрутку його з нуля.
Які SEO роботи по просуванню бренду GI Pellets були проведені на сайті
Фахівці агентства працювали над проєктом з 1 січня 2020 року по 28 лютого 2022-го. За цей період ми:
- розробили повноцінний сайт-каталог на CMS Sprava, де були передбачені сторінки під кожен вид пелет. Фахівці, що були долучені до ведення проєкту, зробили все необхідне, щоб сайт відповідав вимогам пошукових систем і водночас був максимально зручним для відвідувачів;
- підготували стратегію просування в пошуку Google, що передбачала аналіз конкурентів, технічний та SEO-аудит, збір семантики відповідно до кластеризації сторінок;
- поліпшили usability та попрацювали над наповненням сайту.
Тексти створювалися на основі контент-плану.
Детально зі структурою та наповненням сайту можна ознайомитися тут.
Результати SEO-просування виробника паливних пелет в Sprava Agency
За рік співпраці ТОВ «Дженезис інвест» з агентством Sprava трафік на вебресурс з органічного пошуку збільшився на 7 766%, за два роки — перевищив 10 000%.
Щонайменше протягом пів року з моменту призупинення роботи над проєктом спостерігався поступовий та значний ріст переходів з органіки. Порівняно з першим місяцем роботи (січень 2020), пошуковий трафік збільшився майже на 50 000%!
Важливо, що на початку співпраці основним джерелом трафіку і замовлень була саме реклама в Google Ads.
Нині клієнти приходять з органічного пошуку, оскільки SEO успішно працює навіть без запуску реклами.
Людмила Катріч, project-менеджерка проєкту
«На мою думку, позитивного результату вдалося досягти завдяки лояльності та зацікавленості замовника, що прислуховувався до рекомендацій фахівців.
З березня 2022 року проєкт не просувається. Втім, замовлення, отримані з органіки, досі повністю покривають виробничі потреби компанії. У пік сезону присутній навіть дефіцит товару».
Тетяна Жевега, SEO-фахівчиня
«Реалізація пелет стала для нас абсолютно новим напрямом роботи, яку ми розпочинали з нуля — без позицій та трафіку. По суті, мова йшла про B2B-продажі. Домену на момент співпраці було 1,5 року, можливості для семантики були досить вузькими. Фахівці починали з низькочастотних кластерів: «пелети в мішках», «пелети тонною», «виробництво пелет» тощо.
Після наповнення посадкових і головної сторінки бажаних результатів вдалося досягти не одразу. Для отримання топових позицій ми опрацьовували фактори E-E-A-T (на той час — EAT), розмістили інформацію про компанію, умови оплати та доставлення, сертифікати тощо. Через 4 місяці за деякими запитами вийшли в ТОП-20. Нашою метою було не просто збільшення трафіку, а і залучення «теплої» аудиторії, що може купувати пелети навіть не одразу, а в майбутньому. Стратегія спрацювала, і показники продовжували зростати.
Досягненню високих результатів у перший рік співпраці завадило те, що робота розпочиналася в середині зими. Впродовж наступного опалювального сезону ефект від просування виявився набагато відчутнішим».
Отже, бачимо, що SEO просування — складний та нешвидкий шлях, що потужно працює на перспективу. Професійний підхід та оптимізація сайту на етапі розроблення дає змогу досягти високих позицій в пошуку і надалі заощаджувати на рекламі, отримувати трафік та продажі без будь-яких додаткових заходів. Бажаєте, щоб ваші результати були не менш дивовижними? Звертайтеся до фахівців Sprava Agency та будьте готові до плідної співпраці.