+38(067)653-72-39
Case

Як правильно зробити персональний сайт лікаря. Кейс просування пластичного хірурга

Грицевич
Україна
Медицина
2020
Зв'язок між персональним брендом і веб-сайтом

Цей кейс про створення і просування сайту пластичного хірурга. Він допоможе молодим лікарям, які замислюються про персональний сайт і хочуть зрозуміти, як відбувається процес його створення і що потрібно враховувати для максимального залучення пацієнтів.

Помилковою є думка, що сьогодні достатньо «красиво» оформити акаунт у соціальній мережі й залучати пацієнтів звідти. Давайте спочатку розберемося, для чого потрібен сайт молодому лікарю.

  • Для того щоб користувач усвідомив, як розв’язати свою проблему, йому потрібно знайти інформацію – статті, написані лікарем, але зрозумілою мовою, із поясненням усіх нюансів лікування і застереженнями про побічні ефекти, якщо вони є. Через інформаційні запити майбутні пацієнти потрапляють на сайти профільних фахівців-медиків. Дочитайте до кінця статті – і побачите результат.
  • Сайт працює краще за сарафанне радіо. Тут можна в спеціальних блоках показати всі сертифікати лікаря, розповісти про його досвід, з ким із колег він співпрацює, які спеціальні тренінги проходив. Дуже важливі фотографії: робочого місця, самого лікаря, персоналу, який йому допомагає, успішно вилікуваних пацієнтів (якщо вони дають дозвіл публікувати таку інформацію).
  • Сайт дає змогу зібрати контакти пацієнтів, які хочуть поставити питання професіоналу.
  • Для лікаря, який практикує у певному місті, важливим методом просування є geo-targeting – спрямованість сайту на цільову аудиторію конкретного регіону. На певні сторінки серверів можна давати рекламу.
  • Ми рекомендуємо збирати на своєму сайті найкращі корисні статті й навіть наукові роботи, публікації для вузькопрофільних медичних журналів (із посиланням на джерело). Це ваша візитівка: чим більшу експертність ви покажете, тим краще.

Соцмережі – це добре, але там можна потрапити в бан, там можуть зламати акаунт, там складно підняти старі записи. До того ж у соцмережах буває досить складно детально і повно відповісти на питання. Ми не говоримо про те, що соцмережі не важливі, вони важливі! Але сайт – це ваше «обличчя», на ньому можна легко і швидко знайти всю інформацію про вас. Головне, переконатися, що її дійсно легко і швидко знайти :)

Специфіка бізнесу замовника

Замовник: молодий пластичний хірург, який оперує у Львові. Основні клієнти – жінки, основні процедури: пластика грудей і носа, гінекомастія.
Завдання:
01 зробити сайт, який давав би пацієнтів і підтверджував компетенцію лікаря, був зручний і зрозумілий користувачам, відповідав естетичним уявленням замовника про персональні сайти, добре оптимізований;

Жодних конкретних цифр за трафіком, кількістю заявок і звернень лікар не згадував.

Для того щоб зробити ефективний сайт для фахівця, потрібно:
01 провести з ним зустріч і зрозуміти, які та скільки послуг він надає;
02 зібрати семантичне ядро запитів, що стосуються послуг конкретного лікаря в даному регіоні;
03 узгодити структуру сайту, дизайнерські рішення, важливі блоки та посадкові сторінки;
04 створити та затвердити тексти для всіх сторінок сайту.
кейс з розробки сайту пластичного хірурга

Період роботи

У медичній галузі кожен текст на сайті має бути вичитаний і затверджений лікарем. Це обов'язково не тільки тому, що питання стосується довіри і здоров'я. У кожного лікаря свій підхід, своя школа, свій досвід – саме це має бути відбито в текстах.

Наш замовник активно співпрацював: був на зв'язку, дав потрібний контент, швидко ухвалював рішення, радився, затверджував концепцію і тексти.

Домен і хостинг замовник реєстрував також з нами.

У серпні 2017 р. домовились створити сайт і вже через два місяці почали його просувати.

Загальний термін роботи – 2 роки 4 місяці.

Особливості розробки
персонального сайту лікаря

1. Текст про себе не повинен бути схожий на біографію: народився, вчився, одружився. Цей текст від першої особи. Він повинен показати досвід, професіоналізм лікаря, щоб викликати зацікавленість і довіру.

Також потрібно детально написати, де навчався, де підвищував кваліфікацію, які наукові роботи та статті писав, який досвід. Показати скріншоти всіх сертифікатів і дипломів, у кого з відомих лікарів переймав досвід, галузі практичної діяльності. У тексті про себе наш замовник описав, які люди і з якими проблемами до нього звертаються, як проходять первинні консультації.

Важливо, щоб на сторінці про лікаря потенційний пацієнт знайшов відповіді на всі питання, щоб текст був не формальним, а викликав довіру. Такий же тон/стиль важливий для опису всіх послуг. Фактор довіри до лікаря надважливий у медицині.

2. На кожну послугу лікаря потрібно робити окрему сторінку. Це необхідно для того, щоб було легше просувати сайт, переводячи потенційних клієнтів лікаря не на головну сторінку сайту, а за запитом про послугу на інформацію про неї.

На сайті нашого замовника сторінка про послуги містить таку інформацію:

  • що передбачає процедура;
  • кому вона показана;
  • протипоказання;
  • як саме проводиться операція і скільки часу, як довго триває післяопераційний період;
  • ціна за консультацію і операцію;
  • як обстежитися перед операцією.

Бажано якомога докладніше описати процес. Навіть більше не з погляду медицини, а з урахуванням страхів і сумнівів пацієнтів, щоб вони розуміли що на них чекає, як довго все триватиме і що врешті-решт все вийде. Важливо дати можливість поставити питання в чаті сайту або за телефоном, записатися на консультацію.

3. Потрібно зробити розділ із корисними статтями. Вони важливі для просування сайту: через інформаційні запити потенційні клієнти лікаря потрапляють на його сайт.

цитата пластичного хірурга на розробленому сайті
текст з сайту про спеціалізацію і специфіку роботи лікаря
01 & 02
Наш замовник дуже чітко сформулював свою місію і переваги як фахівця

SEO-оптимізація сайту пластичного хірурга

Коли почали роботу над просуванням сайту, зіткнулися з такими викликами:

  • Це Львів – найбільш конкурентний регіон із україномовних, але в цілому ніша середньої конкуренції (два кластери з високою конкуренцією – пластика грудей і пластичний хірург). З перших місяців ми потрапили до ТОПу за  брендовими запитами, а за цільовими запитами послуг усе ще були за межами ТОП-30.
  • Сайт був про одного лікаря, а просування було за запитами, які, зокрема, стосуються клінік. Наприклад, запит головної сторінки – «клініка пластичної хірургії Львів».
  • Сайт новий, молодий.

Молодий сайт – це завжди недостатньо наповнений ресурс. Спочатку в семантичному ядрі нестворених посадкових було близько 30%. А займати ТОП тим, чого немає, неможливо. Замовник надав близько 20 текстів для сайту. Ці тексти підкоригували: вказали, яку інформацію потрібно додати, оптимізували. Частину текстів для послуг писав медичний копірайтер за ТЗ SEO-фахівця, а замовник їх затверджував. Ми допомогли замовнику написати текст про себе і доповнити його потрібними даними, оптимізувати.

Злагоджена швидка робота дала змогу заощадити час на наповненні сайту текстами, а отже, результати від просування сайту ми отримали швидше.

Як ми знайшли рішення
для багатьох перешкод?

Друга проблема – фото робіт (стабільно в цій ніші), оскільки виникає конфлікт інтересів через фото оголеного тіла:

  • контекстна реклама не проходить модерацію, якщо на сайті є фото оголених людей;
  • але користувачі найбільше цікавляться прикладами (ну а як ще довіритися лікарю, не побачивши результатів його робіт?).

І тут доводилося балансувати. Виходили із ситуації так: десь фото до / після прибирали з посадкових сторінок, на які вела контекстна реклама. Але зробили окрему сторінку з фотографіями результатів роботи пластичного хірурга.

Що допомогло в роботі над сайтом:

  • У ніші пластичної хірургії часто замовники кажуть: «Хочу ТОП зі збільшення грудей і все». Тут ситуація була в іншому – замовнику важливі і потрібні були всі кластери. Це дало змогу працювати над якістю всього сайту в цілому, а не тільки окремих сторінок. А отже, і хостові чинники ранжування були на нашому боці.
  • Сам лікар приймав у кількох клініках відразу, що давало користувачам можливість вибирати, в яку клініку звернутися. Це і допомагало в роботі з запитами, придатними більше для просування клінік, а не одного лікаря.
  • Професійний досвід лікаря – хоч сам замовник молодий, він викликав довіру. Наприклад, його стажування у знаменитого українського хірурга Р. Валіхновського.
Що було зроблено?
Ось перелік робіт над сайтом:
01 первинна оптимізація і технічні роботи;
02 щомісячне доповнення сайту текстами (розділ «Статті»);
03 додавання відео на сайт;
04 додавання фотографій на сайт;
05 поліпшення дизайну головної сторінки
06 створення розділу «Ціни»;
07 додавання форми запису у вигляді модального вікна, іконок чатів;
статистика основних каналів трафіку на сайті пластичного хірурга у Львові
03
Контекстну рекламу задіяли у вересні 2018 р. За цей період переходи на сайт зросли на 26,6%, конверсія також збільшилась орієнтовно на 30%.

Результати просування

Позаяк позиції сайту росли поступово, збільшення звернень із сайту замовник реально відчув, за його словами, тільки через рік роботи. Звернення йдуть не тільки безпосередньо з форм на сайті, лікарю багато пишуть також на Вайбер, Ватсап та інші месенджери. Також пацієнти телефонують. Але завжди можна краще :)

Запити Позиції у Google на 16.11.2017 Позиції нині
пластичний хірург львів 88 1
пластичні хірурги львова - 2
пластика носа львів 74 1
ринопластика львів 80 1
пластика вух львів 26 1
корекція форми вух у львові 37 1
мамопластика у львові - 1
пластика грудей львів 61 4
корекція молочних залоз львів 51 1
підтяжка грудей львів - 1
підтяжка грудей львів 90 3
лікування гінекомастії львів 59 1
ліпосакція живота львів - 1
пластика живота львів - 1
Результати просування сайту пластичного хірурга
видача сайту за запитом "Збільшення грудей ціна львів"
04
Ліворуч ви можете побачити динаміку протягом першого місяця SEO. Праворуч просто подивіться, як веб-сайт виглядав у результатах пошуку.
 

Надія Басенко

Project Manager
at Sprava Agency

 

«Коли хтось із тобою тільки починає свій шлях в інтернеті, а ти теж починаєш працювати над абсолютно новим для тебе напрямком, це завжди дуже відповідально, серйозно і трохи боязно. Хочеться дати замовнику результат якомога швидше, щоб і собі сказати: все виходить.

Основними труднощами були відсутність досвіду просування пластичної хірургії саме у мене, відсутність фотографій прикладів результатів операцій до і після на початковому етапі розробки, оскільки хірург молодий, і більшість пацієнтів не дозволяли виставляти свої фото на сайті, відсутність відгуків з тієї ж причини.

Замовник розібрався, як працюють пошукове просування і контекстна реклама, що потрібно для того, щоб пацієнти зверталися саме з сайту.

Менеджер отримав цінний досвід із просування сайту пластичного хірурга. За рішенням завдання виходу в ТОП-10 в умовах дефіциту візуального контенту, який так потрібен був сайту, став набагато краще розуміти як поводяться пацієнти, у яких є потреба позбутися естетичних проблем, і як краще відповідати на сайті їхнім запитам.

Як результат, Google все частіше вибирає сайт для «нульової» позиції, тому що інформація на сайті максимально релевантна запитам користувачів. А щасливі пацієнти все частіше пишуть лікарю найщиріші слова подяки в усі месенджери.

А хочете ми допоможемо і вашому бізнесу? Компанія "СПРАВА" займається не тільки просуванням, але й розробкою сайтів в Івано-Франківську, Одесі, Запоріжжі та інших містах України. Також ми працюємо із закордонними проектами.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

  • United States+1
  • United Kingdom+44
  • Afghanistan (‫افغانستان‬‎)+93
  • Albania (Shqipëri)+355
  • Algeria (‫الجزائر‬‎)+213
  • American Samoa+1
  • Andorra+376
  • Angola+244
  • Anguilla+1
  • Antigua and Barbuda+1
  • Argentina+54
  • Armenia (Հայաստան)+374
  • Aruba+297
  • Australia+61
  • Austria (Österreich)+43
  • Azerbaijan (Azərbaycan)+994
  • Bahamas+1
  • Bahrain (‫البحرين‬‎)+973
  • Bangladesh (বাংলাদেশ)+880
  • Barbados+1
  • Belgium (België)+32
  • Belize+501
  • Benin (Bénin)+229
  • Bermuda+1
  • Bhutan (འབྲུག)+975
  • Bolivia+591
  • Bosnia and Herzegovina (Босна и Херцеговина)+387
  • Botswana+267
  • Brazil (Brasil)+55
  • British Indian Ocean Territory+246
  • British Virgin Islands+1
  • Brunei+673
  • Bulgaria (България)+359
  • Burkina Faso+226
  • Burundi (Uburundi)+257
  • Cambodia (កម្ពុជា)+855
  • Cameroon (Cameroun)+237
  • Canada+1
  • Cape Verde (Kabu Verdi)+238
  • Caribbean Netherlands+599
  • Cayman Islands+1
  • Central African Republic (République centrafricaine)+236
  • Chad (Tchad)+235
  • Chile+56
  • China (中国)+86
  • Christmas Island+61
  • Cocos (Keeling) Islands+61
  • Colombia+57
  • Comoros (‫جزر القمر‬‎)+269
  • Congo (DRC) (Jamhuri ya Kidemokrasia ya Kongo)+243
  • Congo (Republic) (Congo-Brazzaville)+242
  • Cook Islands+682
  • Costa Rica+506
  • Côte d’Ivoire+225
  • Croatia (Hrvatska)+385
  • Cuba+53
  • Curaçao+599
  • Cyprus (Κύπρος)+357
  • Czech Republic (Česká republika)+420
  • Denmark (Danmark)+45
  • Djibouti+253
  • Dominica+1
  • Dominican Republic (República Dominicana)+1
  • Ecuador+593
  • Egypt (‫مصر‬‎)+20
  • El Salvador+503
  • Equatorial Guinea (Guinea Ecuatorial)+240
  • Eritrea+291
  • Estonia (Eesti)+372
  • Eswatini+268
  • Ethiopia+251
  • Falkland Islands (Islas Malvinas)+500
  • Faroe Islands (Føroyar)+298
  • Fiji+679
  • Finland (Suomi)+358
  • France+33
  • French Guiana (Guyane française)+594
  • French Polynesia (Polynésie française)+689
  • Gabon+241
  • Gambia+220
  • Georgia (საქართველო)+995
  • Germany (Deutschland)+49
  • Ghana (Gaana)+233
  • Gibraltar+350
  • Greece (Ελλάδα)+30
  • Greenland (Kalaallit Nunaat)+299
  • Grenada+1
  • Guadeloupe+590
  • Guam+1
  • Guatemala+502
  • Guernsey+44
  • Guinea (Guinée)+224
  • Guinea-Bissau (Guiné Bissau)+245
  • Guyana+592
  • Haiti+509
  • Honduras+504
  • Hong Kong (香港)+852
  • Hungary (Magyarország)+36
  • Iceland (Ísland)+354
  • India (भारत)+91
  • Indonesia+62
  • Iran (‫ایران‬‎)+98
  • Iraq (‫العراق‬‎)+964
  • Ireland+353
  • Isle of Man+44
  • Israel (‫ישראל‬‎)+972
  • Italy (Italia)+39
  • Jamaica+1
  • Japan (日本)+81
  • Jersey+44
  • Jordan (‫الأردن‬‎)+962
  • Kazakhstan (Казахстан)+7
  • Kenya+254
  • Kiribati+686
  • Kosovo+383
  • Kuwait (‫الكويت‬‎)+965
  • Kyrgyzstan (Кыргызстан)+996
  • Laos (ລາວ)+856
  • Latvia (Latvija)+371
  • Lebanon (‫لبنان‬‎)+961
  • Lesotho+266
  • Liberia+231
  • Libya (‫ليبيا‬‎)+218
  • Liechtenstein+423
  • Lithuania (Lietuva)+370
  • Luxembourg+352
  • Macau (澳門)+853
  • Macedonia (FYROM) (Македонија)+389
  • Madagascar (Madagasikara)+261
  • Malawi+265
  • Malaysia+60
  • Maldives+960
  • Mali+223
  • Malta+356
  • Marshall Islands+692
  • Martinique+596
  • Mauritania (‫موريتانيا‬‎)+222
  • Mauritius (Moris)+230
  • Mayotte+262
  • Mexico (México)+52
  • Micronesia+691
  • Moldova (Republica Moldova)+373
  • Monaco+377
  • Mongolia (Монгол)+976
  • Montenegro (Crna Gora)+382
  • Montserrat+1
  • Morocco (‫المغرب‬‎)+212
  • Mozambique (Moçambique)+258
  • Myanmar (Burma) (မြန်မာ)+95
  • Namibia (Namibië)+264
  • Nauru+674
  • Nepal (नेपाल)+977
  • Netherlands (Nederland)+31
  • New Caledonia (Nouvelle-Calédonie)+687
  • New Zealand+64
  • Nicaragua+505
  • Niger (Nijar)+227
  • Nigeria+234
  • Niue+683
  • Norfolk Island+672
  • North Korea (조선 민주주의 인민 공화국)+850
  • Northern Mariana Islands+1
  • Norway (Norge)+47
  • Oman (‫عُمان‬‎)+968
  • Pakistan (‫پاکستان‬‎)+92
  • Palau+680
  • Palestine (‫فلسطين‬‎)+970
  • Panama (Panamá)+507
  • Papua New Guinea+675
  • Paraguay+595
  • Peru (Perú)+51
  • Philippines+63
  • Poland (Polska)+48
  • Portugal+351
  • Puerto Rico+1
  • Qatar (‫قطر‬‎)+974
  • Réunion (La Réunion)+262
  • Romania (România)+40
  • Rwanda+250
  • Saint Barthélemy+590
  • Saint Helena+290
  • Saint Kitts and Nevis+1
  • Saint Lucia+1
  • Saint Martin (Saint-Martin (partie française))+590
  • Saint Pierre and Miquelon (Saint-Pierre-et-Miquelon)+508
  • Saint Vincent and the Grenadines+1
  • Samoa+685
  • San Marino+378
  • São Tomé and Príncipe (São Tomé e Príncipe)+239
  • Saudi Arabia (‫المملكة العربية السعودية‬‎)+966
  • Senegal (Sénégal)+221
  • Serbia (Србија)+381
  • Seychelles+248
  • Sierra Leone+232
  • Singapore+65
  • Sint Maarten+1
  • Slovakia (Slovensko)+421
  • Slovenia (Slovenija)+386
  • Solomon Islands+677
  • Somalia (Soomaaliya)+252
  • South Africa+27
  • South Korea (대한민국)+82
  • South Sudan (‫جنوب السودان‬‎)+211
  • Spain (España)+34
  • Sri Lanka (ශ්‍රී ලංකාව)+94
  • Sudan (‫السودان‬‎)+249
  • Suriname+597
  • Svalbard and Jan Mayen+47
  • Sweden (Sverige)+46
  • Switzerland (Schweiz)+41
  • Syria (‫سوريا‬‎)+963
  • Taiwan (台灣)+886
  • Tajikistan+992
  • Tanzania+255
  • Thailand (ไทย)+66
  • Timor-Leste+670
  • Togo+228
  • Tokelau+690
  • Tonga+676
  • Trinidad and Tobago+1
  • Tunisia (‫تونس‬‎)+216
  • Turkey (Türkiye)+90
  • Turkmenistan+993
  • Turks and Caicos Islands+1
  • Tuvalu+688
  • U.S. Virgin Islands+1
  • Uganda+256
  • Ukraine (Україна)+380
  • United Arab Emirates (‫الإمارات العربية المتحدة‬‎)+971
  • United Kingdom+44
  • United States+1
  • Uruguay+598
  • Uzbekistan (Oʻzbekiston)+998
  • Vanuatu+678
  • Vatican City (Città del Vaticano)+39
  • Venezuela+58
  • Vietnam (Việt Nam)+84
  • Wallis and Futuna (Wallis-et-Futuna)+681
  • Western Sahara (‫الصحراء الغربية‬‎)+212
  • Yemen (‫اليمن‬‎)+967
  • Zambia+260
  • Zimbabwe+263
  • Åland Islands+358
Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все