Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Цей кейс про створення і просування сайту пластичного хірурга. Він допоможе молодим лікарям, які замислюються про персональний сайт і хочуть зрозуміти, як відбувається процес його створення і що потрібно враховувати для максимального залучення пацієнтів.
Помилковою є думка, що сьогодні достатньо «красиво» оформити акаунт у соціальній мережі й залучати пацієнтів звідти. Давайте спочатку розберемося, для чого потрібен сайт молодому лікарю.
- Для того щоб користувач усвідомив, як розв’язати свою проблему, йому потрібно знайти інформацію – статті, написані лікарем, але зрозумілою мовою, із поясненням усіх нюансів лікування і застереженнями про побічні ефекти, якщо вони є. Через інформаційні запити майбутні пацієнти потрапляють на сайти профільних фахівців-медиків. Дочитайте до кінця статті – і побачите результат.
- Сайт працює краще за сарафанне радіо. Тут можна в спеціальних блоках показати всі сертифікати лікаря, розповісти про його досвід, з ким із колег він співпрацює, які спеціальні тренінги проходив. Дуже важливі фотографії: робочого місця, самого лікаря, персоналу, який йому допомагає, успішно вилікуваних пацієнтів (якщо вони дають дозвіл публікувати таку інформацію).
- Сайт дає змогу зібрати контакти пацієнтів, які хочуть поставити питання професіоналу.
- Для лікаря, який практикує у певному місті, важливим методом просування є geo-targeting – спрямованість сайту на цільову аудиторію конкретного регіону. На певні сторінки серверів можна давати рекламу.
- Ми рекомендуємо збирати на своєму сайті найкращі корисні статті й навіть наукові роботи, публікації для вузькопрофільних медичних журналів (із посиланням на джерело). Це ваша візитівка: чим більшу експертність ви покажете, тим краще.
Соцмережі – це добре, але там можна потрапити в бан, там можуть зламати акаунт, там складно підняти старі записи. До того ж у соцмережах буває досить складно детально і повно відповісти на питання. Ми не говоримо про те, що соцмережі не важливі, вони важливі! Але сайт – це ваше «обличчя», на ньому можна легко і швидко знайти всю інформацію про вас. Головне, переконатися, що її дійсно легко і швидко знайти :)
Специфіка бізнесу замовника
Жодних конкретних цифр за трафіком, кількістю заявок і звернень лікар не згадував.
Період роботи
У медичній галузі кожен текст на сайті має бути вичитаний і затверджений лікарем. Це обов'язково не тільки тому, що питання стосується довіри і здоров'я. У кожного лікаря свій підхід, своя школа, свій досвід – саме це має бути відбито в текстах.
Наш замовник активно співпрацював: був на зв'язку, дав потрібний контент, швидко ухвалював рішення, радився, затверджував концепцію і тексти.
Домен і хостинг замовник реєстрував також з нами.
У серпні 2017 р. домовились створити сайт і вже через два місяці почали його просувати.
Загальний термін роботи – 2 роки 4 місяці.