+38(067)653-72-39

Розробка та просування сайтів медичних центрів, клінік

Розробка та просування сайту для медичного центру
Services
Пошукове просування для отримання стабільного потоку клієнтів і оптимізації витрат на рекламу

Сфера медичних послуг має високий попит і є однією з найконкурентніших ніш. Сьогодні для залучення пацієнтів і розвитку бізнесу недостатньо надавати якісні послуги: важливо запустити сайт, що «сподобається» і користувачам, і пошуковим системам. SEO для медичних сайтів — вигідний спосіб вкладень, що забезпечує потік клієнтів у довгостроковій перспективі.

Команда Sprava Agency знає, як вивести в ТОП Google сайт медичного центру, клініки чи приватного кабінету профільного фахівця. Пошукове просування допоможе вам стати пізнаваними на ринку, виділитися на тлі конкурентів і залучати «теплу» аудиторію, заощаджуючи кошти на рекламі. Інвестиції в SEO окупляться приблизно за пів року. Надалі трафік продовжуватиме приходити на цільові сторінки навіть без додаткових вкладень.

SEO

SEO просування сайту медичної клініки — це:

  • визначення кінцевої та проміжних цілей просування та регулярна оцінка ефективності проведених робіт;
  • аудит, під час якого здійснюється експертиза ніші та конкурентів, технічний та зовнішній аналіз, перевірка usability вебресурсу;
  • розроблення стратегії просування сайту медичного центру;
  • внутрішня та зовнішня оптимізація;
  • створення експертного контенту для формування довірчих відносин з майбутнім пацієнтом;
  • регіональне SEO для лікарів і клінік;
  • поліпшення користувацького досвіду;
  • детальний звіт по позиціях і конверсіях, план робіт на наступний звітний період.
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію для вашого бізнесу

Переваги інтернет просування сайту медичного центру від Sprava Agency

Ключова перевага нашого SEO-агентства для медичних компаній — комплексний підхід до інтернет просування медичного центру.

Зусилля команди фахівців, залучених у проєкт, мають на меті не лише зростання позицій у пошуковій видачі, але й підвищення продажів через сайт.

Зручність користування сайтом підвищує коефіцієнт конверсій та збільшує кількість звернень. Ми в Sprava Agency точно знаємо, з яких блоків має складатися головна сторінка, щоб користувач знайшов відповіді на всі запитання та звернувся саме до вас. Розміщення максимально релевантної та детальної інформації про медустанову, лікарів і послуги «відсіює» нецільових клієнтів і скорочує час на оброблення заявок.

Для кого Sprava Agency пропонує розробку медичних сайтів?

Розробляємо і просуваємо медичні сайти 15 років

  • Стоматологічні кабінети та клініки
  • Діагностичні центри, поліклініки, дитячі медичні центри
  • Пологові будинки, жіночі консультації, клініки ЕКЗ
  • Мережі клінік, особистий сайт лікаря
  • Лабораторії, амбулаторії
  • Клінічні лікарні, медичні центри, багатопрофільні клініки
  • Косметологія та естетична медицина
  • Інтернет-магазини медичних товарів, інтернет-аптеки

Чого очікувати від створення сайту клініки від Sprava Agency?

Під кожний проект ми розробляємо індивідуальну структуру сайту, пропонуємо інтегровані сервіси, відштовхуючись від задач замовника.

 
  • Зручним

Інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, де потрібну інформацію легко знайти, де вбудовані потрібні саме вашій клініці функції.

Швидким, доступним з будь-якого пристрою (ретельно опрацьовуємо мобільну версію з можливістю запису на прийом).

Корисний та простий для сприйняття контентом, що викликає довіру.

Усі тексти на сайт пише медичний копірайтер, а погоджує замовник.

  • Сервіси для пацієнтів

Оплата послуг через сайт клініки.

Розклад роботи лікарів.

Онлайн-консультація (у форматі відео та чату).

Можливість записатися через сайт на прийом до лікаря необхідного напрямку, на вибрану послугу в потрібний час.

  • Сервіси для обліку

Інтеграція з CRM (для внутрішньої організації центрів і клінік – база клієнтів, лікарів, прийомів і завдань).

Відкриті дані у форматі XML.

Замовник вибирає потрібні опції на стадії розробки сайту медичного центру..

Створення сайту клініки

Чому для створення медичного сайту та його просування обирають нас:

 

Понад 20 років просуваємо медичні компанії у ТОП Google. Знаємо, як вигідно позиціювати спеціаліста, клініку чи медичний центр на ринку.

 

Розробляємо маркетингову стратегію з урахуванням ніші (багатопрофільний центр, стоматологія, лабораторія) та геолокації.

 

Надаємо повний комплекс послуг з просування вашого бренду. Серед них — розроблення та дизайн сайту, реєстрація в каталогах, під’єднання власної CMS, створення акаунту Google Business Profile та багато іншого.

 

Під час робіт, спрямованих на просування сайту клініки, медичного центру або лабораторії враховуються вимоги Google до ресурсів YMYL (Your Money or Your Life) та фактори E-E-A-T (досвіду, експертності, авторитетності та вірогідності), що впливають на ранжування.

 

На час роботи за проєктом закріплюється акаунт-менеджер, що надає детальну інформацію про поточну стадію просування.

 

Ефективність наших інструментів і методів доведена на власному досвіді. Вам не доведеться додатково оплачувати роботи, що впливають на результат.

Який результат дає SEO-просування сайту медичних послуг

Головне завдання SEO просування медичних клінік — підвищення позицій сайту та зростання цільового трафіку.
 

Більшість користувачів, які шукають товар чи послугу, роблять свій вибір на першій сторінці видачі та рідко переходять на наступні.

Виведення сайту в ТОП забезпечує:

  • високу видимість для потенційних пацієнтів, яким уже сьогодні потрібні ваші послуги;
  • збільшення цільового трафіку на сайт, зростання кількості заявок і онлайн-записів;
  • підвищення впізнаваності, формування довіри до бренду;
  • економію грошей на рекламі.

SEO для медичних центрів, клінік і вузькопрофільних фахівців — надійний та вигідний інструмент залучення нових клієнтів.

Дізнайтеся, як випередити своїх конкурентів і збільшити відвідуваність веб-сайту
Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванніВсі послуги
162
розроблено сайтівВсі кейси
87
проектів на контекстній рекламіВсі послуги
23368
кількість фраз в ТОПіВсі кейси
Blogs
Ділимося нашими знаннями

Тенденції та тренди в SEO – явище, що не прив’язується до початку або кінця року. Такі моменти слід відстежувати постійно і спиратися на них у своїй роботі.

Читати повністю
Подивись всі
Як ми це робимо: Кейси
За деякими нішах бізнесу наші проекти - єдині у видачі з кінцевих сайтів

Наша особливість - виконуємо всі роботи для досягнення вашого результату "Під ключ"

Packages

Що входить в ціну на SEO просування сайту медичних центрів і клінік

SEO просування медичної клініки
SEO для сайтів послуг
Отримати кошторис
Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ниши.
  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
створення сайту клініки
SEO для нестандартних сайтів
Отримати кошторис
Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ниши.
  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
Замовити просування сайту під ключ
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію
Питання / Відповіді
Чи займаєтеся ви SEO-розкруткою медичних сайтів з нуля?

Якщо ви поки що не представлені в інтернеті, то звернулися за адресою. Sprava Agency розробить сайт з адаптивною версією та дружнім інтерфейсом, наповнить його експертним текстовим, фото- та відеоконтентом. Ми створимо онлайн-ресурс зі зрозумілою навігацією та дизайном, що зробить вас пізнаваними на тлі конкурентів. Під час розроблення структури враховуються релевантні ключові слова, за якими користувачі шукають ваші послуги.

Якщо ж у вас є сайт, але він втратив позиції та майже не приносить заявок, замовте аудит. Ми оцінимо usability, дизайн, структуру та наповнення вебресурсу, звернемо увагу на неочевидні дрібниці та надамо вам чітку стратегію подальших дій.

Який сайт найкраще підходить для просування медичного центру або клініки?

Для надання потенційним пацієнтам детальної інформації про послуги, лікарів і відділення потрібен багатосторінковий вебмайданчик. Це може бути як сайт візитка, так і корпоративний сайт. Для просування окремих послуг за допомогою таргетованої чи контекстної реклами, інформування про акції та знижки можемо запропонувати лендінг.

Що вигідніше для просування медичного центру — SEO чи контекстна реклама?

SEO та реклама в Google Ads — різні інструменти, хоча обидва вони пов'язані з залученням трафіку з пошуку. Пошукова оптимізація — тривалий процес, що вимагає вкладень переважно на початковому етапі. Контекстна реклама дозволяє отримати результат відразу. Оплата стягується за кожен клік і залежить від конкуренції, що є дуже високою у медичній ніші. Крім того, реклама медпрепаратів і послуг має чимало обмежень.

Грамотний підхід дозволяє отримати відчутні результати як від реклами, так і від просування медичної клініки в органічному пошуку, тому ідеальним варіантом стає суміщення цих інструментів у межах однієї кампанії.

Чи здійснюєте ви редизайн морально застарілих сайтів для клінік?

Звісно, у нас можна замовити як доопрацювання ресурсу, так і створення нового майданчика з нуля. Якщо ваш сайт медичної клініки був розроблений давно, існує велика ймовірність того, що змінювати доведеться не тільки зовнішній вигляд. У будь-якому випадку для прийняття правильного рішення і визначення обсягів робіт варто провести комплексний SEO-аудит ресурсу.

Чи ефективна разова оптимізація сайту медичної клініки?

Разова оптимізація доцільна для низькоконкурентної ніші та вузькоспеціалізованих послуг. У інших випадках первинне SEO також допоможе надовго забезпечити потік клієнтів. Однак пошукові алгоритми змінюються, а конкуренти «не сплять», тому для отримання стабільного трафіку оптимізацією сайтів медичних центрів та лабораторій потрібно займатись постійно. Ми у Sprava Agency стежимо за трендами в SEO та вимогами пошукових систем, аналізуємо «болі» та сумніви цільової аудиторії та допоможемо вам реалізувати потенціал вашого сайту на всі 100% (починаючи з якісного створення сайту клініки і його подальшим інтернет-просуванням).

Скільки коштуватиме створення сайту для лікаря, котрий займається приватною медичною практикою?

Вартість створення сайту розраховується індивідуально і залежить від складності дизайну і функцій ресурсу, підключення й налаштування метрик, кількості та структури сторінок, необхідності в інтеграції зі сторонніми сервісами. Ціна визначається після обговорення всіх нюансів співпраці та окреслення переліку робіт. Остаточна цифра фіксується в договорі та не змінюється до передачі готового проєкту замовникові.

Як швидко оцінити результати SEO просування медичних сайтів?

Вибираючи SEO як маркетинговий інструмент для медичного сайту, варто запастися терпінням. На результат доведеться чекати близько 4–6 місяців. Якщо трафік та перші замовлення потрібно отримати швидко, допоможе розміщення платних оголошень у Google Ads.

Як оцінити ефективність просування медичної клініки?

Відстежити динаміку трафіку на сайті та його окремих сторінках можна за допомогою сервісу Google Analytics. Використовуючи дані аналітики, ми надамо вам детальний звіт за результатами кожного етапу робіт, позиціями та конверсіями. Ключові показники ефективності (KPI) просування медичної клініки визначаються перед стартом реалізації затвердженої стратегії на етапі встановлення цілей.

×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все