Ви спілкуєтеся з менеджером проекту, розповідаєте про бізнес-задачі, особливості клініки. Заповнюєте бриф (це може зробити і менеджер під час консультації). Фахівці «СПРАВА» аналізують ваш проект, враховуючи особливості медичного закладу, цільову аудиторію і конкурентів. Розробляємо комерційну пропозицію, де перераховані всі необхідні роботи для досягнення вашої мети. Укладаємо договір. І розпочинаємо роботи.
Ще раз акцентуємо увагу на контенті. Медицина не терпить аматорів – кожен текст потрібно узгодити з лікарем, який надає послугу, щоб уникнути помилок і не вводити в оману пацієнтів.
Замовник отримує звіти про роботу «СПРАВА» на кожному етапі. Особистий менеджер завжди на зв'язку – ви зможете уточнювати нюанси, вносити зміни, узгоджувати тексти з ним.
Ми довели свою ефективність успішним просуванням сайтів у Запоріжжі, Одесі, Івано-Франківську та інших містах України.
Витрати на розробку та інтернет-просування сайту медичних послуг – фундамент комерційного успіху клініки