Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Розробка та просування сайтів медичних центрів, клінік

Пошукове просування для отримання стабільного потоку клієнтів і оптимізації витрат на рекламу

Сфера медичних послуг має високий попит і є однією з найконкурентніших ніш. Сьогодні для залучення пацієнтів і розвитку бізнесу недостатньо надавати якісні послуги: важливо запустити сайт, що «сподобається» і користувачам, і пошуковим системам. SEO для медичних сайтів — вигідний спосіб вкладень, що забезпечує потік клієнтів у довгостроковій перспективі.

Команда Sprava Agency знає, як вивести в ТОП Google сайт медичного центру, клініки чи приватного кабінету профільного фахівця. Пошукове просування допоможе вам стати пізнаваними на ринку, виділитися на тлі конкурентів і залучати «теплу» аудиторію, заощаджуючи кошти на рекламі. Інвестиції в SEO окупляться приблизно за пів року. Надалі трафік продовжуватиме приходити на цільові сторінки навіть без додаткових вкладень.

SEO просування сайту медичної клініки — це:

  • визначення кінцевої та проміжних цілей просування та регулярна оцінка ефективності проведених робіт;
  • аудит, під час якого здійснюється експертиза ніші та конкурентів, технічний та зовнішній аналіз, перевірка usability вебресурсу;
  • розроблення стратегії просування сайту медичного центру;
  • внутрішня та зовнішня оптимізація;
  • створення експертного контенту для формування довірчих відносин з майбутнім пацієнтом;
  • регіональне SEO для лікарів і клінік;
  • поліпшення користувацького досвіду;
  • детальний звіт по позиціях і конверсіях, план робіт на наступний звітний період.

Для кого «Справа» пропонує розробку медичних сайтів?

Розробляємо і просуваємо медичні сайти 15 років
  • Стоматологічні кабінети та клініки
  • Діагностичні центри, поліклініки, дитячі медичні центри
  • Пологові будинки, жіночі консультації, клініки ЕКЗ
  • Мережі клінік, особистий сайт лікаря
  • Лабораторії, амбулаторії
  • Клінічні лікарні, медичні центри, багатопрофільні клініки
  • Косметологія та естетична медицина
  • Інтернет-магазини медичних товарів, інтернет-аптеки

Переваги інтернет просування сайту медичного центру від СПРАВА

Ключова перевага нашого SEO-агентства для медичних компаній — комплексний підхід до інтернет просування медичного центру. Зусилля команди фахівців, залучених у проєкт, мають на меті не лише зростання позицій у пошуковій видачі, але й підвищення продажів через сайт.

Зручність користування сайтом підвищує коефіцієнт конверсій та збільшує кількість звернень. Ми в Sprava Agency точно знаємо, з яких блоків має складатися головна сторінка, щоб користувач знайшов відповіді на всі запитання та звернувся саме до вас. Розміщення максимально релевантної та детальної інформації про медустанову, лікарів і послуги «відсіює» нецільових клієнтів і скорочує час на оброблення заявок.

Чому для створення медичного сайту та його просування обирають нас:

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  • Понад 20 років просуваємо медичні компанії у ТОП Google. Знаємо, як вигідно позиціювати спеціаліста, клініку чи медичний центр на ринку.
  • Розробляємо маркетингову стратегію з урахуванням ніші (багатопрофільний центр, стоматологія, лабораторія) та геолокації.
  • Надаємо повний комплекс послуг з просування вашого бренду. Серед них — розроблення та дизайн сайту, реєстрація в каталогах, під’єднання власної CMS, створення акаунту Google My Business та багато іншого.
  • Під час робіт, спрямованих на просування сайту клініки, медичного центру або лабораторії враховуються вимоги Google до ресурсів YMYL (Your Money or Your Life) та фактори E-A-T (експертності, авторитетності та вірогідності), що впливають на ранжування.
  • На час роботи за проєктом закріплюється акаунт-менеджер, що надає детальну інформацію про поточну стадію просування.
  • Ефективність наших інструментів і методів доведена на власному досвіді. Вам не доведеться додатково оплачувати роботи, що впливають на результат.

Який результат дає SEO-просування сайту медичних послуг

Головне завдання SEO просування медичних клінік — підвищення позицій сайту та зростання цільового трафіку. Більшість користувачів, які шукають товар чи послугу, роблять свій вибір на першій сторінці видачі та рідко переходять на наступні.

Виведення сайту в ТОП забезпечує:

  • високу видимість для потенційних пацієнтів, яким уже сьогодні потрібні ваші послуги;
  • збільшення цільового трафіку на сайт, зростання кількості заявок і онлайн-записів;
  • підвищення впізнаваності, формування довіри до бренду;
  • економію грошей на рекламі.

SEO для медичних центрів, клінік і вузькопрофільних фахівців — надійний та вигідний інструмент залучення нових клієнтів.

Чого очікувати від створення сайту клініки від «Справа»?

Під кожний проект ми розробляємо індивідуальну структуру сайту, пропонуємо інтегровані сервіси, відштовхуючись від задач замовника.
Зручним

з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, де потрібну інформацію легко знайти, де вбудовані потрібні саме вашій клініці функції;

швидким, доступним з будь-якого пристрою (ретельно опрацьовуємо мобільну версію з можливістю запису на прийом);

з корисним і простим для сприйняття контентом, що викликає довіру.

Усі тексти на сайт пише медичний копірайтер, а погоджує замовник.

Сервіси для пацієнтів

оплата послуг через сайт клініки,

розклад роботи лікарів;

онлайн-консультація (у форматі відео та чату);

можливість записатися через сайт на прийом до лікаря необхідного напрямку, на вибрану послугу в потрібний час

Сервіси для обліку

інтеграція з CRM (для внутрішньої організації центрів і клінік – база клієнтів, лікарів, прийомів і завдань);

відкриті дані у форматі XML;

Замовник вибирає потрібні опції на стадії розробки сайту медичного центру.

Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванні
162
розроблено сайтів
87
проектів на контекстній рекламі
23368
кількість фраз в ТОПІ
Популярні кейси
Останні статті в блозі:

Що входить в ціну на SEO просування сайту медичних центрів і клінік

SEO для сайтів послуг

вартість розраховується індивідуально

Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ніші.

  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
SEO для нестандартних сайтів

вартість розраховується індивідуально

Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ніші.

  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
Питання / Відповіді
Чи займаєтеся ви SEO-розкруткою медичних сайтів з нуля?

Якщо ви поки що не представлені в інтернеті, то звернулися за адресою. Sprava Agency розробить сайт з адаптивною версією та дружнім інтерфейсом, наповнить його експертним текстовим, фото- та відеоконтентом. Ми створимо онлайн-ресурс зі зрозумілою навігацією та дизайном, що зробить вас пізнаваними на тлі конкурентів. Під час розроблення структури враховуються релевантні ключові слова, за якими користувачі шукають ваші послуги.

Якщо ж у вас є сайт, але він втратив позиції та майже не приносить заявок, замовте аудит. Ми оцінимо usability, дизайн, структуру та наповнення вебресурсу, звернемо увагу на неочевидні дрібниці та надамо вам чітку стратегію подальших дій.

Що вигідніше для просування медичного центру — SEO чи контекстна реклама?

SEO та реклама в Google Ads — різні інструменти, хоча обидва вони пов'язані з залученням трафіку з пошуку. Пошукова оптимізація — тривалий процес, що вимагає вкладень переважно на початковому етапі. Контекстна реклама дозволяє отримати результат відразу. Оплата стягується за кожен клік і залежить від конкуренції, що є дуже високою у медичній ніші. Крім того, реклама медпрепаратів і послуг має чимало обмежень.

Грамотний підхід дозволяє отримати відчутні результати як від реклами, так і від просування медичної клініки в органічному пошуку, тому ідеальним варіантом стає суміщення цих інструментів у межах однієї кампанії.

Чи достатньо одноразового замовлення послуги для постійного отримання трафіку?

Разова оптимізація доцільна для низькоконкурентної ніші та вузькоспеціалізованих послуг. У інших випадках первинне SEO також допоможе надовго забезпечити потік клієнтів. Однак пошукові алгоритми змінюються, а конкуренти «не сплять», тому для отримання стабільного трафіку оптимізацією потрібно займатись постійно. Ми у «Справа» стежимо за трендами в SEO та вимогами пошукових систем, аналізуємо «болі» та сумніви цільової аудиторії та допоможемо вам реалізувати потенціал вашого сайту на всі 100%.

Як швидко можна оцінити результати SEO?

Вибираючи SEO як маркетинговий інструмент, варто запастися терпінням. На результат доведеться чекати близько 4–6 місяців. Якщо трафік та перші замовлення потрібно отримати швидко, допоможе розміщення платних оголошень у Google Ads.

Як оцінити ефективність заходів SEO?

Відстежити динаміку трафіку на сайті та його окремих сторінках можна за допомогою сервісу Google Analytics. Використовуючи дані аналітики, ми надамо вам детальний звіт за результатами кожного етапу робіт, позиціями та конверсіями. Ключові показники ефективності (KPI) визначаються перед стартом реалізації затвердженої стратегії на етапі встановлення цілей.

Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту