Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Після проведення аудиту сайтів ми часто пропонуємо замовникам створити новий майданчик і розробляємо комплексну стратегію з його просування. Це дозволяє не витрачати час і бюджет на зайві роботи та максимально використовувати потенціал онлайн-ресурсу для досягнення бізнес-цілей.
Підтвердженням дієвості такого підходу є кейс з просування центру косметології «Алхімія краси». Запуск нового сайту, SEO і контекстна реклама допомогли майже з нуля залучати понад 5000 відвідувачів та отримувати більше ніж 500 конверсій. Розповідаємо, яким чином нам вдалося досягти таких результатів.
Знайомимося із замовником
«Алхімія краси» — найбільший інноваційний косметологічний центр у Рівному, що працює понад 10 років.
Основними напрямами його роботи є:
- базова косметологія (очищення шкіри, пілінги, підбір доглядових програм);
- ін’єкції краси;
- апаратні процедури для обличчя і тіла.
Також клієнти «Алхімії краси» можуть отримати консультації лікарів і зробити УЗД молочних залоз. Для проведення процедур використовуються найсучасніші світові розробки. Фахівці постійно підвищують кваліфікацію в Україні та за кордоном.
Мета і напрямки комплексного просування проєкту косметології
Ми співпрацюємо з «Алхімія краси» вже понад 5 років. Ви можете подумати, що і дійсно, за цей час якось можна було і в ТОП вийти ???? Але насправді така довга співпраця свідчить про те, що замовник задоволений результатом і постійним зростанням.
Отже, як все починалося? Замовник звернувся в Sprava Agency у 2019 році, бажаючи збільшити кількість звернень і зробити бренд впізнаваним. На той момент у компанії вже був сайт. Проаналізувавши його роботу і визначивши потреби центру, ми дійшли висновку про доцільність створення нового вебресурсу, що охоплював би всі напрямки діяльності салону і став потужним інструментом для залучення клієнтів.
Команда фахівців, що працювала над проєктом, розробила комплексний план просування косметологічного центру, що передбачав:
- створення повноцінного сайту на CMS Sprava;
- SEO-оптимізацію;
- рекламу Google Ads.
Над пошуковою оптимізацією працюємо з червня 2020 року і понині. Контекстна реклама використовується як додатковий канал для залучення аудиторії.
Створення нового сайту і SEO - в чому особливості цього кейсу косметології?
Новий сайт на CMS Sprava розроблявся з урахуванням вимог Google, зокрема до usability.
- аналізу сайтів конкурентів;
- технічного та SEO-аудиту сайту замовника;
- збору семантики відповідно до кластеризації сторінок.
Важливими критеріями виходу в ТОП сайтів медичної тематики (косметологія якраз належить до цієї сфери) є врахування факторів довіри та експертизи. Тому ми приділили чималу увагу професійному викладенню і детальному опису послуг салону. Більшість текстів спочатку створював замовник, оскільки саме він найкраще знає про послуги, які надає центр. Ми відкоригували контент, зробили його цікавим і корисним для аудиторії, оптимізували під вимоги пошуковика. Робота з факторами довіри передбачала збирання і публікацію відгуків клієнтів, розміщення сертифікатів і реальних фото.
Контекстна реклама для сайту косметології
Ми працюємо з доволі вузьким сегментом. Щоб максимально націлитися на ЦА, на старті за основу просування були взяті пошукові кампанії. Ми протестували рекламу за кожним з напрямів і залишили найефективніші в роботі.
Пізніше тестували кампанії з динамічними оголошеннями: Smart та Performance Max. Обидва типи забезпечили непогане охоплення й дали можливість отримувати велику кількість недорогого трафіку. Найефективнішими виявились Performance Max. Зрештою вирішили зупинитися на зв’язці пошукових і Performance Max кампаній, з якими працюємо і понині.
Результати співпраці з замовником
Особливості кейсу просування косметологічного центру
За перший рік роботи з SEO-просування ми вивели позиції сайту в ТОП на 88%. Кількість відвідувачів з органічного пошуку зросла зі 100 до 2000 на місяць.
Сьогодні сайт стабільно на 100% перебуває в ТОПі по пріоритетних запитах. На графіку бачимо, як стрімко почав зростати трафік після початку робіт у 2020 році.