+38(067)653-72-39
Case

Кейс з SEO та PPC для косметології: від створення сайту до 655 конверсій на місяць

Алхімія Краси
Україна
Косметологія

Після проведення аудиту сайтів ми часто пропонуємо замовникам створити новий майданчик і розробляємо комплексну стратегію з його просування. Це дозволяє не витрачати час і бюджет на зайві роботи та максимально використовувати потенціал онлайн-ресурсу для досягнення бізнес-цілей.

Підтвердженням дієвості такого підходу є кейс з просування центру косметології «Алхімія краси». Запуск нового сайту, SEO і контекстна реклама допомогли майже з нуля залучати понад 5000 відвідувачів та отримувати більше ніж 500 конверсій. Розповідаємо, яким чином нам вдалося досягти таких результатів.

Знайомимося із замовником

«Алхімія краси» — найбільший інноваційний косметологічний центр у Рівному, що працює понад 10 років.

Основними напрямами його роботи є:

  • базова косметологія (очищення шкіри, пілінги, підбір доглядових програм);
  • ін’єкції краси;
  • апаратні процедури для обличчя і тіла.

Також клієнти «Алхімії краси» можуть отримати консультації лікарів і зробити УЗД молочних залоз. Для проведення процедур використовуються найсучасніші світові розробки. Фахівці постійно підвищують кваліфікацію в Україні та за кордоном.

Мета і напрямки комплексного просування проєкту косметології

Ми співпрацюємо з «Алхімія краси» вже понад 5 років. Ви можете подумати, що і дійсно, за цей час якось можна було і в ТОП вийти ???? Але насправді така довга співпраця свідчить про те, що замовник задоволений результатом і постійним зростанням.

Отже, як все починалося? Замовник звернувся в Sprava Agency у 2019 році, бажаючи збільшити кількість звернень і зробити бренд впізнаваним. На той момент у компанії вже був сайт. Проаналізувавши його роботу і визначивши потреби центру, ми дійшли висновку про доцільність створення нового вебресурсу, що охоплював би всі напрямки діяльності салону і став потужним інструментом для залучення клієнтів.

Команда фахівців, що працювала над проєктом, розробила комплексний план просування косметологічного центру, що передбачав:

Над пошуковою оптимізацією працюємо з червня 2020 року і понині. Контекстна реклама використовується як додатковий канал для залучення аудиторії.

Створення нового сайту і SEO - в чому особливості цього кейсу косметології?

Новий сайт на CMS Sprava розроблявся з урахуванням вимог Google, зокрема до usability.

Стратегія просування в органічному пошуку створювалася на основі:
  • аналізу сайтів конкурентів;
  • технічного та SEO-аудиту сайту замовника;
  • збору семантики відповідно до кластеризації сторінок.

Важливими критеріями виходу в ТОП сайтів медичної тематики (косметологія якраз належить до цієї сфери) є врахування факторів довіри та експертизи. Тому ми приділили чималу увагу професійному викладенню і детальному опису послуг салону. Більшість текстів спочатку створював замовник, оскільки саме він найкраще знає про послуги, які надає центр. Ми відкоригували контент, зробили його цікавим і корисним для аудиторії, оптимізували під вимоги пошуковика. Робота з факторами довіри передбачала збирання і публікацію відгуків клієнтів, розміщення сертифікатів і реальних фото. 

Контекстна реклама для сайту косметології

Ми працюємо з доволі вузьким сегментом. Щоб максимально націлитися на ЦА, на старті за основу просування були взяті пошукові кампанії. Ми протестували рекламу за кожним з напрямів і залишили найефективніші в роботі.

Пізніше тестували кампанії з динамічними оголошеннями: Smart та Performance Max. Обидва типи забезпечили непогане охоплення й дали можливість отримувати велику кількість недорогого трафіку. Найефективнішими виявились Performance Max. Зрештою вирішили зупинитися на зв’язці пошукових і Performance Max кампаній, з якими працюємо і понині.

Результати співпраці з замовником

Особливості кейсу просування косметологічного центру

За перший рік роботи з SEO-просування ми вивели позиції сайту в ТОП на 88%. Кількість відвідувачів з органічного пошуку зросла зі 100 до 2000 на місяць.

Сьогодні сайт стабільно на 100% перебуває в ТОПі по пріоритетних запитах. На графіку бачимо, як стрімко почав зростати трафік після початку робіт у 2020 році.

Динаміка зростання сайту за весь час співпраці зі Sprava Agency
01

У квітні 2024 року сайт відвідали вже 5007 користувачів, що здійснили 655 конверсій.

Дані по трафіку з SEO та PPC на сайт косметології
02

Безперервні роботи з оптимізації дозволяють не тільки зберігати високі позиції, а й збільшувати відвідуваність.

Протягом останнього року нам вдалося збільшити трафік з реклами Google Ads на більше ніж 928% порівняно з минулим.

Результати ефективності сайту косметології
03

Ми постійно розвиваємо напрям шляхом додавання нових послуг та якісних креативів, а також вчасних коригувань оголошень згідно з актуальними рекомендаціями Google. Наша робота забезпечує замовникові середній CTR 15,72%.

Результати контекстної реклами для сайту косметології
04

Протягом 2023 року на сайт зайшло близько 49 800 користувачів. У середньому це 4100 відвідувачів, що здійснювали близько 290 конверсій щомісяця. Основним каналом трафіку є органічний. Платне просування приносить близько 40% загального трафіку щомісяця. І зупинятися на досягнутому ми не плануємо????

Анна Дімченко

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Я доєдналась до проєкту минулоріч, коли він вже мав топові результати.

Втім, для просування повного спектра послуг і збільшення впізнаваності бренду потрібно було виконати низку рекомендацій. Приємно, що замовник зацікавлений в розвитку сайту, дослухається до порад і завжди надає зворотний зв’язок. Наявність у компанії сторінки в Instagram дозволяє отримувати якісний та унікальний фотоконтент за всіма напрямками.

Тетяна Жевега

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Для ранжування сайтів медичної тематики надвисоку важливість мають чинники довіри та експертизи, й цей момент був врахований нами під час побудови стратегії.

Досягти успіху в просуванні нам допомогли не тільки власний досвід і знання, а й активна участь команди замовника, що генерувала матеріали для опису послуг.

Регіональність» бізнесу дещо зменшує конкуренцію, однак для виходу в ТОП довелося докласти зусиль. Наразі ми не припиняємо роботу і завжди шукаємо додаткові точки росту. Це як нові (раніше неактивні) напрямки послуг, так і розширення семантики на вже наявні кластери.

Олександр Самолюк

PPC-фахівець
Sprava Agency

 

Проєкт виявився масштабним за обсягом, оскільки включає багато різних послуг.

Добре організований процес сприяв швидкій реалізації стратегії та досягненню гарних результатів. Я вчасно отримував відповіді на пропозиції або питання, що допомогло підтримувати ефективність реклами на високому рівні.

Привабливі рекламні матеріали привернули значну кількість зацікавлених користувачів. Застосування різних типів кампаній забезпечило гнучкі можливості для налаштування реклами та вибору необхідної аудиторії. Регулярний аналіз ефективності допоміг визначити найдієвіші стратегії, які ми активно застосовуємо зараз.

Досвід нашого агентства показує

Комплексний підхід до просування сайту медичної тематики, врахування факторів довіри та створення якісного експертного контенту дозволили нам досягти чудових результатів. Хочете так само? Звертайтеся до фахівців Sprava Agency, і разом ми побудуємо стратегію розвитку вашого проєкту.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все