SEO на етапі створення сайту передбачає два напрямки робіт:
Розроблення з урахуванням базових вимог до технічної оптимізації
- генерування зрозумілих для користувача URL
- оптимізація швидкості завантаження сторінок
- організація структури заголовків (h1, h2, h3 тощо)
- прописування hreflang для розмежування мовних версій
- налаштування карти сайту .xml і файлу robots.txt з закриттям деяких сторінок від індексації
- адаптивність верстки та контроль її відповідності сучасним стандартам
- контроль наявності комерційних складових на сайті — УТП, контактів, кнопок call to action
Комплексна оптимізація з залученням SEO-фахівця
- аналіз ніші, цільової аудиторії та конкурентів
- збирання семантичного ядра
- кластеризація запитів і формування структури сайту
- розроблення рекомендацій щодо структури сторінок і розміщення функціональних блоків
- підготовка технічних завдань для створення та розміщення оптимізованого контенту
- під’єднання та правильне налаштування систем аналітики — Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager
- надання рекомендацій щодо зовнішнього SEO, нарощування посилальної маси