+38(067)653-72-39
Case

Просування сайту фабрики меблів Richman: як ми побудували стабільні продажі за допомогою реклами Google Ads і оптимізували витрати

Richman
Україна
Фабрика меблів
2025
Успішне просування інтернет-магазину і збільшення об’ємів продажів — це завжди результат комплексної роботи

Для залучення аудиторії та отримання заявок важливі як оптимізація сторінок, так і якісний контент, зручне usability, підтримання сайту в належному технічному стані та пропрацювання комерційних факторів. Головне завдання під час запуску контекстної реклами як платного джерела трафіку — одержати цільових клієнтів і не витратити марно бюджет.

Кейс Sprava Agency з розкрутки сайту українського виробника меблів є прикладом ефективності синергії різних інструментів і врахування індивідуальних особливостей проєкту. Розповідаємо, з чого ми починали, чого досягли та що для цього зробили.

Хто наш замовник

Фабрика Richman з офісом продажів у місті Дніпро виготовляє меблі для житлових приміщень, офісів, готелів, конференц-залів і закладів HoReCa:

  • дивани, ліжка й крісла;
  • столи та стільці;
  • пуфи.

Для виробництва продукції використовується сертифікована високоякісна сировина та фурнітура від українських і закордонних брендів. Компанія єдина в Україні виготовляє меблі з оббивкою з будь-якої тканини, навіть з матеріалу, що надає клієнт. Виробник продає меблі гуртом і вроздріб на всій території країни. 

Проблеми та завдання проєкту

Глобальною метою замовника була побудова ефективного каналу продажів меблевої продукції власного виробництва через інтернет-магазин, а також масштабування торгівлі.

Наше першочергове завдання в рамках реалізації цієї мети — збільшити загальні обсяги продажів фабрики за допомогою знаходження нового джерела трафіку — Google Ads. Спочатку сайт компанії просувався через SEO, що, як ми знаємо, дає відкладений результат.

На момент старту робіт ситуація була такою:

  • товарів на сайті було мало;
  • категорій в каталозі — 7;
  • мова сайту — одна;
  • напрацювання — лише брендовий трафік, що йшов переважно на головну сторінку.

Проблемою було те, що продукцію фабрики продавало чимало дистриб’юторів. Зокрема, на Rozetka меблі від Richman інколи можна було купити дешевше, ніж у виробника. Крім того, на ринку працює доволі багато магазинів меблів. Ми запропонували замовникові розкручувати сайт одночасно за допомогою SEO і PPC.

Що було зроблено

Під час просування в органічному пошуку спочатку вирішили зосередитися на низько- і середньочастотних україномовних запитах з точним формулюванням та акцентом на гуртових продажах. Формуючи семантичне ядро, ми відійшли від брендових запитів і змістили фокус уваги на пропозицію товару від виробника без переплати. Наприклад: ліжка українського виробника, купити диван з фабрики, купити офісне крісло від виробника, купити стільці від виробника тощо.

Серед стратегічно важливих заходів із SEO-просування ми здійснили наступні:

  • включення в ядро лише тих запитів, які сайт реально може «витягнути», за якими він здатний конкурувати в ТОП-10;
  • додавання в каталог розділу «Офіс та HoReCa» — у замовника були успішні кейси роботи в цьому напрямі;
  • представлення на сайті усієї лінійки товарів, які пропонує фабрика, зокрема вибору тканин і кольорів. Цей крок дав можливість показувати майбутнім покупцям усі можливі варіанти.

Крім того, ми створили додаткову мовну версію сайту, адже у нас досі є аудиторія, яка гуглить російською. Плюс залучили контент-маркетинг — запустили корпоративний блог.

На момент початку робіт, у березні 2023 року, в ТОП-10 у видачі Google було 17% від загальної кількості запитів (107). У жовтні, через 7 місяців роботи, досягши 32% запитів у ТОП-10, ми вирішили збільшити пошуковий трафік і розширити семантичне ядро. Ми додали російськомовні ключі та високочастотні запити, що більше були націлені на роздрібного покупця: купити офісне крісло, офісне крісло, купити кухонні стільці тощо. Цей крок дозволив збільшити частку запитів у ТОП-10 до 37% (251).

З базових речей, що здаються неважливими, але значною мірою сприяють продажам, варто відзначити:

  • активну роботу з контентом з боку замовника;
  • детально опрацьовані комерційні фактори, розділи з інформацією про оплату і доставлення. Користувач чітко розуміє, як купити, оплатити, яка служба привезе товар і коли вона це зробить;
  • фільтри в категоріях, що допомагають серед величезної кількості пропозицій знайти потрібні меблі;
  • якісне наповнення карток товарів.

У рамках PPC на початку роботи ми проводили тестування різних напрямів і типів кампаній. У процесі побачили, що не всі кампанії працювали ефективно. Зрештою ми вибрали найкращі напрями, з якими продовжуємо працювати понині.

З основним викликом зіткнулися після оновлення сайту. Основну частину трафіку на сайт приносять кампанії Performance Max (PM). Отже, після запровадження змін довелося «навчати» кампанії та пізніше оптимізувати витрати. У результаті оптимізацій та тестування нових налаштувань ми виявили, що з оновленим ресурсом найкраще працює реклама в товарній видачі, натомість інші майданчики показали нижчу ефективність. Одразу були протестовані оголошення без генерування автоматичних об’єктів. Результат покращився несуттєво. Згодом ми перейшли до виключно товарних PM, що дозволило значно підвищити ефективність реклами в Google Ads.

Під час роботи ми звужували й тестували різні аудиторії та гео показів, що дало змогу залишити лише максимально цільову і зацікавлену аудиторію та завдяки цьому суттєво знизити витрати.

Результати просування сайту Richman за допомогою SEO

На сьогодні ми досягли 60% від загальної кількості запитів (251) у ТОП-10 і вийшли в ТОП-3 за такими запитами як меблі українського виробництва, ліжка українського виробника, офісні крісла від виробника, меблі для готелю, м’які меблі для готелів, купити м’які меблі для офісу, купити меблі з натуральної шкіри тощо.

Щоправда, збільшення трафіку досягли саме завдяки контекстній рекламі, зокрема PM. Це чітко видно під час порівняння показників за різний період.

01
Березень 2023
02
Листопад 2023
03
Грудень 2024

У грудні 2024 року ROAS замовника становив 963.73% виключно з реклами (без урахування замовлень з органіки).

Робота над проєктом триває.

Катерина Зубілевич

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Замовник звернувся до нас з метою просування власного інтернет-магазину, у якого найрозвиненішим каналом трафіку був пошук за брендом.

Було зроблено дійсно багато роботи з залучення інших каналів, і я вважаю, що ми впоралися з завданням. Наразі не зупиняємося на досягнутому. В найближчих планах — розширення семантики, збільшення кількості категорій та навіть продаж на сайті товарів партнерів.

Тетяна Жевега

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

На перший погляд, маємо магазин меблів, але насправді — це сайт виробника, що обмежений лише власним асортиментом.

Конкурувати у видачі Google потрібно з великими магазинами меблів. Сьогодні вже є результати просування і план для подальшого розвитку. Наша команда не припиняє пошуки нових способів, що допоможуть проєкту зростати та збільшувати прибутки.

Олександр Самолюк

PPC-спеціаліст
Sprava Agency

 

У процесі роботи ми стикалися як з поганою, так і з гарною для замовника сезонністю та динамікою просування. Найбільші труднощі, які вдалося подолати, — зменшення кількості конверсій та зростання їхньої вартості, а також необхідність повернути трафік і знизити витрати на рекламу після оновлення сайту.

Спочатку працювали з Performance Max-об’єктами, що надавали багато дешевого трафіку й відповідно приносили багато заявок, що є наразі «другорядними» й не завжди були цільовими — по типу click_phone. Вони не потрапляли в ціль так, як це роблять торгові ПМ без об’єктів. До оновлення сайту мали проблему у вигляді повторного спрацювання конверсій багато разів від одного користувача, що потім вплинуло на загальну картину і показало «просадку» в цифрах.

На жаль, візуально продемонструвати позитивну динаміку неможливо, оскільки раніше ми використовували всі події як основні, а зараз таргетуємося виключно на purchase. Успішність проєкту оцінюємо тільки за відгуками замовника і за можливості орієнтуємося на надані ним цифри.

Висновок

Отже, якщо просування вашого бізнесу, товарів і послуг в інтернеті не приносить бажаного результату, ви не знаєте як виправити ситуацію та на що звернути увагу, зверніться по допомогу до нашого агентства.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все