Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Про замовника: просування сайту ортопеда-травматолога
Цей кейс добре демонструє, як розширення географії у просуванні допомагає масштабувати ваш бізнес. А ще – як ПРАВИЛЬНО розподіляти кошти на сайт, щоб вони працювали на вас. Та чому варто серйозно подумати, перш ніж робити сайт на WP.
Проект прийшов на просування у 2016 році. Це сайт лікаря, що працює в державній клініці – є завідувачем обласного відділення травматології Миколаєва, і проводить складні операції по ендопротезуванню тазостегнових та колінних суглобів, особливо у людей похилого віку.
На початку робіт сайт був на домені alekseev.mk.ua (далі розповімо, чому це важливо).
Основні пріоритети замовника – просування особистого бренду, пріоритет на найближчий час - ТОП по Одеській області, і в цілому високі позиції в ТОПі по Україні.
CMS сайту: WordPress
Мова просування: російська
Регіон просування: на початку 2016 – Миколаївська область
Семантичне ядро: 27 запитів
Основні пошукові запити: усі запити зі словом “эндопротезирование”.
З чого почали seo-роботи з сайтом ортопеда-травматолога
Оскільки наша мета – розширити географію показів та охопити аудиторію з різних регіонів України, було важливо.
Так, ще у 2016 році сайт змінив основну адресу з alekseev.mk.ua на artrohelp.com.ua. Але й зі старою ми не прощались – обидва домени "склеєні". Це робиться з двох причин: і щоб сайт був доступний за старою адресою, і щоб не втратити вже наявні позиції, які сайт вже встиг зайняти у пошукових системах.