Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Сайт з вузької ніші: скорочуємо бюджет на рекламу за рахунок органіки

  Час на читання: 6 хв.

Цей кейс добре демонструє, як розширення географії у просуванні допомагає масштабувати ваш бізнес. А ще – як ПРАВИЛЬНО розподіляти кошти на сайт, щоб вони працювали на вас И чому варто серйозно подумати, перш ніж робити сайт на WP.

ЗМІСТ СТАТТІ:

Проект прийшов на просування у 2016 році. Це сайт лікаря, що працює в державній клініці – є завідувачем обласного відділення травматології Миколаєва, і проводить складні операції по ендопротезуванню тазостегнових та колінних суглобів, особливо у людей похилого віку.

На початку робіт сайт був на домені alekseev.mk.ua (далі розповімо, чому це важливо).

Основні пріоритети замовника – просування особистого бренду, пріоритет на найближчий час - ТОП по Одеській області, і в цілому високі позиції в ТОПі по Україні.

CMS сайту: WordPress
Мова просування: російська
Регіон просування: на початку 2016 – Миколаївська область
Семантичне ядро: 27 запитів
Основні пошукові запити: усі запити зі словом “эндопротезирование”.

Оскільки наша мета – розширити географію показів та охопити аудиторію з різних регіонів України, було важливо:

  1. переглянути ядро, оновити неактуальні запити і додати нові;
  2. змінити ім'я та доменну зону сайту на всеукраїнські, а не виключно Миколаївські. Це надасть переваги у пошукових системах.

Так, ще у 2016 році сайт змінив основну адресу з alekseev.mk.ua на artrohelp.com.ua. Але й зі старою ми не прощались – обидва домени "склеєні". Це робиться з двох причин: і щоб сайт був доступний за старою адресою, і щоб не втратити вже наявні позиції, які сайт вже встиг зайняти у пошукових системах.

Запити в топі через пів року робіт

За перші п’ять місяців сайт вийшов з 12% до 97% усіх запитів у ТОП-10 по Миколаєву.

И вже влітку 2016 відвідуваність зросла на 46%. Особливо помітні зміни у співвідношеннях джерел переходів:

  8 січня – 18 лютого 2016 18 червня – 18 липня 2016
Усі джерела трафіку  +46% 340 497
Візити з пошукових систем +1166% 18 228
Реклама -93% 150 10
Прямі переходи (за адресою сайта) +61% 123 199
По лінках з інших сайтів +200% 15 45
Ріст відвідуванності сайта лікаря на 46%

Як бачите, до просування основним джерелом трафіку була реклама – 44%, 36% складали прямі переходи й лише 5% – візити з пошукових систем! Це та сама “органіка” – умовно-безкоштовний (так, саме “умовно”, якщо припустити, що власник сайту – не професійний SEO-шнік і тому час фахівця все ж таки треба буде оплатити) і при цьому один з самих “цільових” джерел трафіка!

Далі поширюємо ядро до 87 запитів для просування на Херсон та Одесу… Найбільше замовника цікавила Одеса. Ну й багато чого встигли ще…

Що зроблено на сайті

Доречі, про те, що таке usability та як використати його з максимальним профітом для вашого сайту, ми писали тут.

Тож отримали такі результати за чотири наступні роки

Результати з початку 2016 до 2020

Нам вдалося вивести сайт у ТОП по 81% цільових запитів по таким напрямкам: Миколаїв, Одеса, Херсон. Зараз працюємо над тим, щоб охопити всю Україну.

  18 січня – 18 лютого 2016 18 січня – 18 лютого 2020
Візити +496% 340 2029
Джерела переходів:
  • пошукові системи
  • контекстна реклама
  • прямі переходи (домен сайту, набраний вручну)

18
150
123

1 879
0
176

Показник відмов -61% 22,9% 8,8%
сайт у ТОП по 81% цільових запитів

Хоча, варто відмітити: роботи по просуванню кілька разів зупинялись через проблеми у роботі сайту. І це та сама “больная и любимая грабля мозоль” для сайтів на WordPress:

Зверніть увагу! Завдяки систематичній роботі над сайтом нам вдалося не тільки у десятки разів збільшити кількість візитів з органіки (с 5 до 88%), а й заощадити значний бюджет, який власник витрачав на рекламу – тепер основна частина цільової аудиторії приходить через безкоштовні джерела – з пошукових систем, власне по імені сайту та за лінками на сторонніх сайтах!

ЛЄНАРА КОЗАКОВА – project-manager “SPRAVA”:

Не варто забувати, що WordPress – це Open Source (програмне забезпечення з відкритим вихідним кодом, який, відповідно, доступний для перегляду, вивчення і зміни), а значить знайти "дірки" набагато простіше. Це й робить цю адмін-панель більш вразливою для злому, з чим ми неодноразово стикалися. Також велика кількість плагінів, не всі з яких виявляються безпечними. Але навіть не це – основна проблема. Ці плагіни створюють велике навантаження на сервер, тому швидкість завантаження сайту, який "напханий" плагінами, залишає бажати кращого.

Велике навантаження на сервер і повільна швидкість завантаження впливають не тільки на скарги з боку хостинг-провайдера, але й на ваш прибуток. Чому? Швидкість завантаження вже давно є одним з основних факторів ранжирування у пошукових системах. І якщо вона незадовільна, ви втрачаєте позиції, трафік і продажі.

Ще раз: справа не в тому, що Google не злюбив Wordpress… а в тому, як WP впливає на ваш сайт і його працездатність. Плагіни, зображення окремими посиланнями (=дублі або неякісні сторінки для пошукових систем), зломи, низька швидкість завантаження і відповіді сервера – ось що "не подобається" пошуковим системам і чому вони відправляють ваш сайт вглиб видачі. А зовсім не той факт, що у Google складні відносини з WordPress :)

Перехід сайту з Wordpress на іншу CMS

Тож влітку 2020 ми почали розробку нового сайту для проекту. Зараз йдуть роботи з наповнення, відновлення позицій та освоєння нових SEO-горизонтів. Але це вже зовсім інший кейс...

Якщо вам потрібна допомога або консультація по вашому сайту, залиште заявку тут

 
Інші кейси просування сайтів можна знайти на нашому сайті.
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту