Прийшовши до нас на SEO-просування, замовник продовжував запускати рекламу на сайт через іншу компанію. І на момент початку наших робіт рекламний трафік практично дорівнював пошуковому.
Нагадаємо, чому це НЕ вигідно замовнику.
Органічний трафік (відвідувачі з пошукових систем) є умовно безоплатним, у той час як кожен перехід з реклами коштує вам певної суми грошей. Зрозуміло, економічно набагато вигідніше правильно налаштувати роботу каналу органічного трафіку (те, чим і займається SEO-просування), ніж віддавати на рекламу величезні бюджети.
Якщо підходити до просування сайту в Одесі грамотно, реклама знадобиться лише як допоміжний інструмент для закриття «вікон», реалізації залишків, продажів особливих продуктів або ознайомлення аудиторії з акційними пропозиціями.
Утім, варто зазначити, що повноцінно проаналізувати ефективність роботи сайту ДО звернення замовника неможливо...
Лічильники аналітики були налаштовані буквально «напередодні» приходу до нас. Причому тільки «Яндекс.Метрика». Ми все ж таки рекомендуємо встановлювати разом з нею і лічильник Google Analytics. Так, ці сервіси виконують аналогічні функції, але можуть запропонувати різні інструменти, тому ми радимо скористатися максимумом з них.
Цілі не були налаштовані зовсім (тобто відстежити конверсію сайту та зрозуміти, чи дає реклама реальний результат, замовник не міг). У таблиці нижче ви бачите підсумки трьох місяців роботи кампаній, налаштованих раніше (виділені червоним), а також двох місяців комплексних рекламних заходів, запущених командою «Справа» 25 листопада 2019 року.
Вересень-листопад — старі рекламні кампанії, грудень-січень — нові, налаштовані контекст-фахівцями «Справа» з нуля.
Ось приклади таких пошукових запитів: «разборка BMW Одесса», «разборка БМВ Одесса Сухой Лиман», «20 бокс Одесса», «Бош Сервіс Одеса», «выхлопные системы Одесса», «замок на бардачок БМВ е34 купить Одесса», «ремонт биноклей Одесса», «ремонт телефонов Одесса» тощо.
- Аудит раніше налаштованих кампаній виявив деякі помилки, зокрема особливо значущі.
- У кампаніях майже не використовувалися мінус-слова, що допомагають відсіювати нецільовий трафік.
- Тексти оголошень були старого зразка: два заголовки та один рядок опису.
Тому було прийняте рішення не виправляти все це, а налаштувати всі кампанії наново.
Коротко про це. Оскільки замовник займається ремонтом конкретних марок автомобілів (BMW, AUDI, MERCEDES, TOYOTA, LAND ROVER, LEXUS, MINI COOPER, PORSCHE, SEAT, VOLKSWAGEN, SKODA), було важливо потрапити саме в нашу цільову аудиторію. Ми зібрали всі ключові слова, пов'язані з ремонтом, обслуговуванням і автосервісом цих марок і запустили рекламну кампанію. У ході робіт додали ще такі напрямки як фарбування, рихтування, заправлення автокондиціонерів, чищення каталізаторів. Щотижня чистили трафік, коригували ставки, додавали нові ключові слова та видаляли нецільові.
Роботи з просування та доопрацювання usability сайту дали відмінні результати. Загальний трафік виріс майже у два рази, з пошукових систем — у чотири (з 273 до 1114). Збільшилися глибина перегляду та час, проведений користувачем на сайті в середньому.
Стосовно реклами: ми не тільки збільшили трафік, але й зробили його якіснішим, що надало в середньому 60+ конверсій на місяць тільки з реклами.
З іншими кейсами можна ознайомитися на нашому сайті.