Кейс СТО в Одесі: ще раз про usability та помилки в налаштуванні реклами

амовник — мультисервісна станція технічного обслуговування “GARAGE” в Одесі. Період роботи з проєктом: з вересня 2019 по теперішній час (жовтень 2021).

Показники до початку робіт і два роки потому

Кількість переходів з пошукових систем (на місяць) вдалося збільшити в 4 рази: з 273 до 1114

Конверсія сайту (звернення за телефоном, відправлення форм запису та зворотного дзвінка, перегляд розділу «Контакти» та понад трьох сторінок за сеанс) ТІЛЬКИ з пошукових систем:

Час перебування на сайті:: з 1 хв до 1,22 хв у середньому

Кількість запитів у топ-10: з 23% до 83%

Що було зроблено?

Ми планували не лише вжити стандартні заходи з SEO-оптимізації. Перед нами стояло завдання зробити сайт інформативнішим і зручнішим для користувача:

Доробки на сайті:

  1. Реалізована можливість здійснення дзвінка безпосередньо з сайту шляхом натискання на позначку телефону, розташовану в Header (верхня частина сторінки) та Footer (найнижча її частина).
  2. Доопрацьована структура сайту, у зв'язку з чим внесено зміни до основного меню. Створені окремі сторінки з інформацією щодо ремонту конкретних марок автівок («Ремонт BMW», «Ремонт Audi» тощо). Також створені сторінки послуг, доступні в цілому для всіх марок авто («Ремонт ходової», «Ремонт двигунів», «Ремонт АКПП і МКПП» тощо).
  3. Опрацьовано візуал головної сторінки: презентовані переваги СТО, її багатофункціональність і мультисервісність.
  4. Header і Footer доповнені контактами та інформацією, що з перших секунд дає зрозуміти відвідувачеві сайту, чим займається компанія.
  5. На кінцеві сторінки з інформацією про ремонт конкретних марок авто додані інформаційні блоки з мапою та з різними видами послуг, опрацьовані форми зворотного зв'язку. Тепер, заходячи на сторінку з ремонту автівки конкретної марки, користувач може в повному обсязі отримати інформацію про послугу та безпосередньо про СТО.
  6. Новий інтерфейс сайту став функціональнішим і зручнішим для користувачів ПК і мобільних пристроїв.

Контекстна рекламаа

Прийшовши до нас на SEO-просування, замовник продовжував запускати рекламу на сайт через іншу компанію. І на момент початку наших робіт рекламний трафік практично дорівнював пошуковому:

Нагадаємо, чому це НЕ вигідно замовнику:

Органічний трафік (відвідувачі з пошукових систем) є умовно безоплатним, у той час як кожен перехід з реклами коштує вам певної суми грошей. Зрозуміло, економічно набагато вигідніше правильно налаштувати роботу каналу органічного трафіку (те, чим і займається SEO-просування), ніж віддавати на рекламу величезні бюджети.

Якщо підходити до просування сайту грамотно, реклама знадобиться лише як допоміжний інструмент для закриття «вікон», реалізації залишків, продажів особливих продуктів або ознайомлення аудиторії з акційними пропозиціями.;

Утім, варто зазначити, що повноцінно проаналізувати ефективність роботи сайту ДО звернення замовника неможливо... Лічильники аналітики були налаштовані буквально «напередодні» приходу до нас. Причому тільки «Яндекс.Метрика». Ми все ж таки рекомендуємо встановлювати разом з нею і лічильник Google Analytics. Так, ці сервіси виконують аналогічні функції, але можуть запропонувати різні інструменти, тому ми радимо скористатися максимумом з них.

Цілі не були налаштовані зовсім (тобто відстежити конверсію сайту та зрозуміти, чи дає реклама реальний результат, замовник не міг). У таблиці нижче ви бачите підсумки трьох місяців роботи кампаній, налаштованих раніше (виділені червоним), а також двох місяців комплексних рекламних заходів, запущених командою «Справа» 25 листопада 2019 року:

  Вересень 2019 Жовтень 2019 Листопад 2019 Грудень 2019 Січень 2020
Сеанси 395 333 497 609 819
Дзвінки -
(цілі не налаштовані)
19
(цілі були налаштовані нами)
22 34 44
Надісланих форм на замовлення дзвінка - - - 5 6
Надісланих форм на замовлення послуги - - - 3 4

 

Вересень-листопад — старі рекламні кампанії, грудень-січень — нові, налаштовані контекст-фахівцями «Справа» з нуля.

  1. Аудит раніше налаштованих кампаній виявив деякі помилки, зокрема особливо значущі:

Ключові слова використовувалися в широкому типі відповідності, що дозволяє охопити більшу частку аудиторії. Але водночас реклама демонструвалася за нецільовими запитами, оскільки система у цьому разі показує рекламу за синонімами.

Ось приклади таких пошукових запитів: «разборка BMW Одесса», «разборка БМВ Одесса Сухой Лиман», «20 бокс Одесса», «Бош Сервіс Одеса», «выхлопные системы Одесса», «замок на бардачок БМВ е34 купить Одесса», «ремонт биноклей Одесса», «ремонт телефонов Одесса» тощо.

  1. У кампаніях майже не використовувалися мінус-слова, що допомагають відсіювати нецільовий трафік.
  2. Тексти оголошень були старого зразка: два заголовки та один рядок опису.

Тому було прийняте рішення не виправляти все це, а налаштувати всі кампанії наново.

Коротко про це. Оскільки замовник займається ремонтом конкретних марок автомобілів (BMW, AUDI, MERCEDES, TOYOTA, LAND ROVER, LEXUS, MINI COOPER, PORSCHE, SEAT, VOLKSWAGEN, SKODA), було важливо потрапити саме в нашу цільову аудиторію. Ми зібрали всі ключові слова, пов'язані з ремонтом, обслуговуванням і автосервісом цих марок і запустили рекламну кампанію. У ході робіт додали ще такі напрямки як фарбування, рихтування, заправлення автокондиціонерів, чищення каталізаторів. Щотижня чистили трафік, коригували ставки, додавали нові ключові слова та видаляли нецільові.

Результати

Роботи з просування та доопрацювання usability сайту дали відмінні результати. Загальний трафік виріс майже у два рази, з пошукових систем — у чотири (з 273 до 1114). Збільшилися глибина перегляду та час, проведений користувачем на сайті в середньому:

Стосовно реклами: ми не тільки збільшили трафік, але й зробили його якіснішим, що надало в середньому 60+ конверсій на місяць тільки з реклами.

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту