+38(067)653-72-39

Повний цикл якісного SEO для сайту пластичного хірурга

Services
SEO — інвестиція в розвиток вашого бізнесу

Люди, готові витрачати гроші на покращення зовнішності, зазвичай шукають надійну клініку або лікаря в інтернеті. Щоб заявити про себе потенційним пацієнтам, пластичному хірургові необхідно створити сайт і зробити його видимим для аудиторії, що цікавиться естетичними операціями. Вигідний та ефективний (хоч і не швидкий) спосіб розкрутки — SEO для пластичної хірургії або окремого фахівця.

Комплексне пошукове просування від Sprava Agency допоможе вивести сайт у ТОП видачі Google, постійно отримувати трафік і заявки на консультації без зайвих витрат на рекламу. Високі позиції у видачі, локальне SEO, публікація якісного контенту, розміщення інформації про клініку в тематичних каталогах і довідниках зроблять бренд впізнаваним і підвищать лояльність користувачів.

SEO

SEO для сайту пластичного хірурга — це:

  • обговорення завдань клієнта та цілей просування;
  • SEO-аудит — оцінка поточного стану сайту та його оптимізації, виявлення технічних помилок, визначення шляхів їхнього виправлення;
  • розроблення SEO-стратегії та складання плану пошукової розкрутки;
  • формування семантичного ядра згідно з переліком послуг;
  • внутрішнє SEO для сайту пластичного хірурга — оптимізація кодів і структури ресурсу, публікація експертного контенту;
  • зовнішнє SEO для нарощування посилальної маси;
  • поліпшення usability та комерційних факторів ранжування;
  • регіональне просування;
  • публікація інформації про спеціаліста, клініку, центр у тематичних довідниках і каталогах;
  • надання звіту за трафіком, позиціями та конверсіями.
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію для вашого бізнесу
Solution
Надання рішень для вирішення ваших проблем

Пошукове просування сайту клінік пластичної хірургії ґрунтується переважно на оптимізації з урахуванням частотних запитів («блефаропластика», «ринопластика», «пластика носа», «збільшити груди»). Уточнювальними факторами під час пошуку виступають регіон, вартість і назва клініки.

Працюючи над проєктом, SEO-фахівці Sprava Agency не обмежуються підбором пошукових запитів, що допоможуть вивести сайт у ТОП Google. Для збільшення кількості та якості конверсій необхідно підвищити інформативність, прокачати комерційні фактори, наповнити сторінки експертним контентом, по можливості додати фото «до» та «після» операції. Важливим фактором для просування клініки є розміщення інформації та відгуків на Google Maps. У комплексі все це працює на вашу репутацію, перетворюючи відвідувачів на клієнтів.

Як ми це робимо: Кейси
За деякими нішах бізнесу наші проекти - єдині у видачі з кінцевих сайтів

Наша особливість - виконуємо всі роботи для досягнення вашого результату "Під ключ"

Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванніВсі послуги
162
розроблено сайтівВсі кейси
87
проектів на контекстній рекламіВсі послуги
23368
кількість фраз в ТОПіВсі кейси
Чому нас обирають:

Досвід у ніші

Займаємося SEO понад 20 років. Маємо успішні кейси розкрутки сайтів пластичних хірургів і естетичних клінік. Використовуємо готові ефективні рішення, в яких враховуємо специфіку галузі.

Комплексний підхід

Окрім SEO у нас можна замовити розроблення структури та дизайну сайту, контекстну рекламу, послуги хостингу. Залучаємо всі можливі інструменти для отримання максимального результату та досягнення окупності витрат.

Пакетні послуги

Вибираючи SEO-просування в Sprava Agency, ви оплачуєте фіксовану суму згідно з обраним тарифним планом. Вам не доведеться замовляти окремо підключення аналітики або іншу послугу, реалізація якої безпосередньо впливає на виконання KPI.

Вимірний результат

Ефективність пошукового просування насамперед визначається кількістю заявок з сайту. Ми прописуємо чіткі цілі, визначаємо KPI та обіцяємо лише те, чого реально можемо досягти.

Який результат Ви отримаєте:

SEO для сайту пластичного хірурга чи медичного центру — вигідна інвестиція, що працює на перспективу.

 

Комплекс заходів з пошукового просування дає можливість:

  • отримувати клієнтів з органічної видачі без великих вкладень у рекламу;
  • розповісти про себе та свої послуги аудиторії, що цікавиться хірургічним омолодженням, пластикою обличчя чи тіла;
  • відсіяти нецільових клієнтів шляхом надання детальної інформації про послугу;
  • зробити бренд впізнаваним і завоювати довіру пацієнтів.

Надалі клієнти, що прийшли з пошуку, зможуть рекомендувати спеціаліста та клініку своїм знайомим. Таким чином SEO може стати відправною точкою досягнення успіху у сфері естетичної хірургії для молодих лікарів.

Дізнайтеся, як випередити своїх конкурентів і збільшити відвідуваність веб-сайту
Blogs
Ділимося нашими знаннями

Безпека в інтернеті може видаватися дещо примарним поняттям. Багато зловмисників використовують найрізноманітніші методи, щоб отримати від користувачів бажане (дані, гроші, доступ до конфіденційної інформації).

Читати повністю
Подивись всі
Packages

Що входить в ціну на SEO просування сайту пластичного хірурга

SEO для сайтів послуг
Отримати кошторис
Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ниши.
  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
SEO для нестандартних сайтів
Отримати кошторис
Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ниши.
  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
Замовити просування сайту під ключ
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію
Питання / Відповіді
Чим SEO-просування може допомогти пластичному хірургові чи клініці естетичної хірургії?
SEO для пластичного хірурга — чудова можливість залучати з інтернету «теплу» авдиторію, що вже шукає послугу, наприклад, хейлопластику або ліпосакцію. Таким людям не потрібно розповідати про переваги хірургічної корекції недосконалостей зовнішності. Потрапляння сайту на першу сторінку видачі гарантовано забезпечує трафік, адже 90% користувачів роблять свій вибір з пропозицій, що входять до ТОП-10.
Що краще — SEO чи контекстна реклама?
Ефективні обидва інструменти. Розміщення платних оголошень Google Ads приводить трафік на сайт практично моментально. SEO — тривалий і кропіткий процес, що не дає швидкого результату. При цьому ранжування за певними запитами (а тим більше перебування на нульовій позиції) забезпечує переходи на цільові сторінки, навіть якщо основний пул робіт з SEO вже виконаний. Лідерство в органічному пошуку позитивно впливає на репутацію бренду та заощаджує рекламний бюджет.
Навіщо персональному сайту хірурга локальне просування?

Пацієнт зі Львова, що вирішив зробити пластичну операцію, навряд чи звертатиметься до лікаря в Запоріжжі. Створюючи запит, користувачі часто вказують геолокацію власного місця проживання чи перебування. Ба більше, потрапити до ТОПу за послугою із зазначенням міста легше, ніж за загальним високочастотним запитом.

Якщо фахівець консультує та оперує в різних клініках, наявність на сайті всіх координат допоможе потенційному клієнтові скоріше зробити вибір на користь адреси, ближчої до його будинку чи роботи.

На які KPI варто орієнтуватись, оцінюючи ефективність SEO?

Основними неекономічними показниками результативності просування є:

  • певний обсяг трафіку з пошуку;
  • позиції у видачі за вибраними ключовими словами;
  • якість цільового трафіку;
  • поведінкові фактори.

До економічних показників належать конверсії (цільові дії), вартість ліда та окупність вкладень — ROI.

Основні метрики ефективності визначаються та узгоджуються на етапі постановлення цілей SEO-просування.

Як замовити послугу SEO у вашому агентстві?
Зв'яжіться з нашим менеджером в онлайн-чаті, напишіть у будь-який з месенджерів або зателефонуйте нам за вказаним на сайті номером. Ви також можете замовити зворотний дзвінок або заповнити заявку в онлайн-формі. Після обговорення деталей ми проведемо аудит сайту та виберемо найвдаліший варіант співпраці.
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все