Пошукове просування сайту клінік пластичної хірургії ґрунтується переважно на оптимізації з урахуванням частотних запитів («блефаропластика», «ринопластика», «пластика носа», «збільшити груди»). Уточнювальними факторами під час пошуку виступають регіон, вартість і назва клініки.
Працюючи над проєктом, SEO-фахівці Sprava Agency не обмежуються підбором пошукових запитів, що допоможуть вивести сайт у ТОП Google. Для збільшення кількості та якості конверсій необхідно підвищити інформативність, прокачати комерційні фактори, наповнити сторінки експертним контентом, по можливості додати фото «до» та «після» операції. Важливим фактором для просування клініки є розміщення інформації та відгуків на Google Maps. У комплексі все це працює на вашу репутацію, перетворюючи відвідувачів на клієнтів.