Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Проте відсутність комплексного підходу при зміні дизайну, структури, упускання важливих для SEO моментів може призвести до просідання в пошуковій видачі та зменшення органічного трафіку. З такою ситуацією, власне, зіткнувся наш замовник.
Фахівцям Sprava Agency вдалося вивести ресурс у ТОП-3 за пріоритетними запитами і досягти стабільності позицій. На підставі NDA, ми не можемо згадувати назву компанії, але розповімо, які роботи виконували і які проблеми при цьому виникали.
Коротко про замовника
Інтернет-магазин займається продажем професійної оптики та аксесуарів для полювання і туризму.
Багато з запропонованих виробів підходять для використання у військовій справі.
- Pulsar;
- Iray;
- Delta;
- Fortuna;
- ATN;
- ELECTROOPTIC та інших.
У каталозі товарів покупці можуть підібрати прилади нічного бачення, тепловізори, тепловізійні біноклі та коліматори, оптичні приціли, тепловізійні насадки, далекоміри та кріплення. Нещодавно магазин поповнився безпілотниками та засобами протидронового захисту. Асортимент пропозицій продовжує розширюватись.
Ситуація на старті, цілі та завдання співпраці
Замовник звернувся до Sprava Agency у травні 2023 року. У січні для інтернет-магазину було створено та запущено новий сайт, після чого позиції за пріоритетними пошуковими запитами («тепловізор купити» та «купити тепловізор») просіли до 8-10 місця у видачі. Через високу конкуренцію в ніші такий стан справ вкрай негативно впливає на трафік та продаж.
Ключовою метою проекту став вихід у ТОП-2 та ТОП-3 за пріоритетними запитами, про які ми згадували вище, а також додатково за наступними пошуковими фразами:
- тепловізор pulsar;
- тепловізор iray;
- тепловізійний приціл;
- пристрої нічного бачення;
- тепловізійні біноклі;
- купити pvs 14.
Перед тим як розпочати роботи над SEO, ми склали план на найближчі місяці. Виглядав він так.
- Проведення підготовчих технічних робіт, налаштування систем аналітики та встановлення Clarity - сервісу, який відстежує поведінку користувачів на сайті.
- Збір семантичного ядра.
- Перевірка та при необхідності прискорення завантаження сторінок з урахуванням показників конкурентів.
- Аналіз наповнення та оптимізації.
- Підготовка рекомендацій щодо внутрішньої оптимізації, узгодження майбутніх робіт.
- Аналіз посилань, домену та перелінкування.
- Перевірка застосування SEO-рекомендацій.
- Робота із блоком FAQ.
- Аналіз контенту та оптимізації сторінок, постановка завдань із SEO.
- Підготовка файлу рекомендацій, узгодження впровадження.
- Перевірка посилань, домену та перелінкування.
- Перевірка виконання рекомендацій.
- Робота із блоком FAQ.
До кінця 2-го місяця запланували виконати щонайменше 80% робіт. На 3-й місяць розраховували попрацювати з контентом, близьким до категорії «Тепловізори», зовнішньою оптимізацією, юзабіліті та відгуками.
Як проходила робота
Реалізація плану розпочалася з розробки SEO-стратегії, яка ґрунтувалася на результатах:
- аналізу конкурентів;
- технічного та SEO-аудиту;
- збору семантики та кластеризації запитів.
У рамках просування сторінок та категорій інтернет-магазину в органічному пошуку було виконано такі види робіт:
- підготовка контент-плану на основі аналізу конкурентів та опрацювання додаткових тем для точок входу на сайт (публікація статей у блозі);
- створення рекомендацій щодо оптимізації та перелінкування;
- аналіз конкурентів; пошук додаткових «фішок»;
- підготовка рекомендацій щодо юзабіліті. Їх використанням замовник займається самостійно;
- закупівля посилань.
На жаль, будучи зосередженим на рейтингу Ahrefs, який, до речі, є стороннім сервісом, замовник виконував далеко ще не всі запропоновані рекомендації щодо usability. Не були опубліковані також заплановані спочатку відгуки на сайті та Google Maps.
Яких результатів вдалося досягти
Сьогодні ресурс стабільно показується у ТОП-2 та ТОП-3 за пошуковими фразами, які були визначені як пріоритетні.
Однак замовника часто непокоїть наявність динаміки у видачі: деякі запити не знаходяться на постійних позиціях, а іноді падають до 4-5 рядків. У цьому нічого дивного. Ранжування в Google визначається алгоритмами пошуковика, які враховують безліч факторів, у тому числі релевантність, якість, репутацію сайту та фактори поведінки. Sprava Agency займається просуванням проекту до сьогодні.