Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Щоб продавати унікальний продукт, важливо показати користувачам, чому він вартий уваги та у чому полягають його особливості. На маркетплейсах та сайтах з великим асортиментом, де товари розміщуються за єдиним шаблоном, зробити це майже неможливо. Щоб донести до аудиторії цінність продукції, розповісти про виробництво, історію бренду тощо, потрібен окремий сайт.
Для торгівельної марки неактивних дріжджів Flakes команда Sprava Agency розробила швидкий лендінг і багатосторінковий ресурс. Як проходила співпраця і яких результатів вдалося досягти, розповідаємо у нашому кейсі.
Про замовника і проєкт
Flakes — це неактивні дріжджові пластівці, багаті на білок, клітковину і вітаміни групи B. Суперфуд з різними смаками додається до супів, гарнірів і салатів, підходить для веганів. Бренд належить ПрАТ «Компанія Ензим». Компанія зі Львова є відомим виробником дріжджів. Її продукція реалізується по всій Україні (зокрема, у великих мережах, таких як «Сільпо», магазинах Rozetka, Maudau) та експортується у понад 20 країн світу.
Проблеми та очікування замовника
Коли компанія випустила на ринок новий продукт, продажі здійснювалися через інший її сайт та маркетплейси, зокрема Rozetka. Ці платформи мають обмежений набір функцій для брендингу і маркетингу, тож не завжди здатні продемонструвати цільовій аудиторії унікальність товару. Замовник попросив зробити сайт на OpenCart.
Як проходила робота над проєктом
Під час співпраці з замовником ключовим питанням для узгодження було його наполегливе бажання використовувати OpenCart. Натомість ми вважали, що наша CMS могла б краще відповідати вимогам щодо швидкості та гнучкості. Дійти згоди вдалося завдяки двоетапному рішенню.
Розуміючи, що замовникові потрібно одночасно швидко запустити рекламу та отримати повноцінний сайт на бажаній платформі, ми запропонували створити:
- Лендінг. Спільно з маркетологом і дизайнером замовника ми в найкоротші терміни розробили та запустили лендінг на нашій кастомній CMS Sprava. Це дозволило негайно спрямувати рекламний трафік на майданчик і приймати замовлення.
- Повноцінний інтернет-магазин. Розроблення сайту на OpenCart передбачало повний цикл робіт — від створення унікального дизайну і верстки до налаштування всіх необхідних модулів (каталог, кошик, інтеграції з платіжними системами та службами доставлення).
Оскільки замовник бачив у процесі розроблення нові можливості, він постійно додавав нові завдання, що не були передбачені на старті. Щоб зберегти керованість проєкту і прозорість у взаємовідносинах, ми фіксували кожне нове завдання, оцінювали час його виконання, вартість і брали його в роботу після погодження всіх нюансів з замовником.
Які результати отримали
Впродовж 8 місяців роботи над проєктом наша команда запустила лендінг, що дозволив швидко продавати новий продукт. Також створено основний сайт, що містить детальну інформацію про суперфуд, його склад і переваги. До його структури входять:
- каталог;
- рецепти;
- блог, що наразі перебуває на стадії розроблення.
Покупці вже можуть оформлювати замовлення на основному сайті.
Робота над проєктом продовжується, а отже, ми постійно шукаємо нові можливості для вдосконалення сайту. Наша команда аналізує зворотний зв’язок і впроваджує рішення, що роблять ресурс ще зручнішим і привабливим для користувачів.