+38(067)653-72-39

Технічний аудит сайту

Замовити технічний аудит сайту Технічний аудит сайту
Services
Аналіз технічного стану ресурсу — перший крок до успішного просування

Технічний аудит — це комплексний аналіз технічних аспектів сайту, що впливають на коректність його роботи, користувацький досвід і ефективність просування в Google. Досвідчені оптимізатори разом з розробником і фахівцем з QA-тестування виявляють слабкі місця ресурсу та дають рекомендації щодо виправлення помилок і доопрацювань.

Технічний аудит сайту здійснюється перед стартом комплексного SEO або з метою збереження позицій у ТОПі видачі. Перевірка технічної та програмної складової онлайн-майданчика спрямована на пошук внутрішніх помилок, що погіршують індексацію та ранжування сторінок. Найчастіше детальний аналіз продуктивності та функціональності ресурсу дозволяє, в тому числі, знайти нові точки для розвитку проєкту.

Техаудит сайту у Sprava Agency — це не тільки автоматична перевірка сайту за допомогою сервісів SEO та аналітики, але й діагностика показників, яку виконують фахівці в галузі пошукового просування. Розширений аналіз дозволяє врахувати всі нюанси, що допоможуть зробити сайт видимим для пошуковика і користувачів, підвищити його позиції у видачі та залучати максимальний цільовий трафік.

Audit

Технічний аудит сайту передбачає перевірку:

  • швидкості завантаження сторінок;
  • адаптивності ресурсу під різні типи пристроїв;
  • валідності кодів сайту;
  • якості функціонування хостингу;
  • налаштувань і коректності роботи мовних версій;
  • «людинозрозумілості» URL сторінок;
  • навігації сайту — «хлібних крихт»;
  • наявності посилань, що не працюють;
  • редиректів;
  • файлів robot.txt та sitemap.xml;
  • наявності дзеркал сайту, дублів сторінок, метатегів title і description;
  • коректності роботи коду помилки 404 («Сторінку не знайдено»);
  • індексації сторінок, що просуваються;
  • закриття від сканування пошуковими роботами сторінок з UTM-мітками, персональних даних користувачів, системних каталогів і файлів;
  • якості верстки сайту.
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію для вашого бізнесу
Процес
Етапи технічного аудиту сайту
Технічний аудит ресурсу охоплює чотири ключових напрями роботи.
  • Структура сайту
    • Визначення логічної архітектури контенту, категорій та підкатегорій
    • Пропрацювання структури URL
    • Перевірка на надання рекомендацій щодо формування правильних «хлібних крихт»
    • Аналіз налаштувань robot.txt, мапи сайту та атрибуту hreflang
  • Загальний технічний стан
    • Виявлення помилок у коді
    • Перевірка наявності SSL-сертифіката
    • Оптимізація швидкості завантаження сторінок
    • Аналіз коректності відображення сторінок на різних пристроях
    • Пошук «битих» посилань, дублів, неправильно прописаних 301 редиректів
  • Метадані та мікророзмітка
    • Оцінка правильності мікророзмітки
    • Аналіз title і description сторінок
    • Визначення оптимальної структури заголовків на посадкових сторінках
  • Налаштування систем вебаналітики
    • Перевірка правильності налаштувань облікового запису Google Analytics
    • Аналіз налаштувань зв’язку з рекламними системами та інструментами для e-commerce
    • Аудит коректності збору даних з сайту
    • Допомога в підключенні Google Tag Manager
Audit
Інструменти, що використовуються для проведення аудиту
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Google Trends
  • Google Keywords Planner
  • Ahrefs
  • Seranking
  • Serpstat
Services

Послуги технічного аудиту від агентства SPRAVA

Аудит технічного стану, відповідність офіційним і неофіційним вимогам Google — першочергове завдання під час просування вебресурсу. Ви не зможете продемонструвати аудиторії високу якість запропонованого продукту, розповісти про вигідні ціни та зручні способи доставлення, якщо сторінки сайту повільно завантажуються або знаходяться на низьких позиціях у пошуковій видачі.

Детальна діагностика необхідна як проєкту, що вже функціонує, так і новому ресурсу. В агентстві Sprava ви можете замовити технічний аудит сайту перед запуском, покупкою або продажем вебмайданчика, а також у разі впровадження доопрацювань. Мета такого аудиту – виявити помилки та слабкі сторони проекту, щоб усунути їх при старті робіт.

Технічний аудит веб сайту від Sprava

Чому варто замовити технічний аудит сайту в Sprava Agency

Розширення можливостей для зростання

Крім використання SEO-програм і сервісів Clarity, Google Analytics та Search Console застосовуємо ручний аналіз. Такий підхід дозволяє не лише виявити помилки, але й використовувати додаткові інструменти для покращення позицій сайту.

Зрозуміла звітність

Ми не складаємо звіти на десятки сторінок, у яких клієнтам та їхнім співробітникам доводиться ще довго розбиратися самостійно. SEO-фахівці агентства Sprava аналізують отриману в ході техаудиту інформацію та надають зрозумілі рекомендації щодо здійснення доробок.

Гнучка цінова політика

Послуга, яку надає Sprava Agency, доступна бізнесу будь-якого масштабу, зокрема компаніям зі скромним бюджетом на просування. Ціна на технічний аудит сайту залежить від його стану та кількості сторінок.

Надання додаткових послуг

Крім технічної експертизи, у нас ви можете замовити комплексний SEO-аудит, роботи з виправлення багів, внутрішню та зовнішню оптимізацію ресурсу, а також покращення usability. Ми займаємося базовим просуванням, надаємо послуги SEO-супроводу, налаштування та ведення рекламних кампаній Google Ads.

Що ви отримаєте за підсумками технічного аудиту веб-сайту

За результатами проведеного технічного аудиту веб-сайту складаємо структурований звіт, у якому зазначаються:

 
  • список помилок;
  • способи їхнього виправлення;
  • пріоритетність внесення коригувань;
  • загальні висновки.

Звіт надається у форматі pdf. Інформація викладена в доступному вигляді не лише для SEO-фахівців та веброзробників, а й для маркетологів і керівників бізнесу

Дізнайтеся, як випередити своїх конкурентів і збільшити відвідуваність веб-сайту
Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванніВсі послуги
162
розроблено сайтівВсі кейси
87
проектів на контекстній рекламіВсі послуги
23368
кількість фраз в ТОПіВсі кейси
Як ми це робимо: Кейси
За деякими нішах бізнесу наші проекти - єдині у видачі з кінцевих сайтів

Наша особливість - виконуємо всі роботи для досягнення вашого результату "Під ключ"

Blogs
Ділимося нашими знаннями

Цільова аудиторія (ЦА) — це група людей з певними ознаками, інтересами, географічним положенням тощо, яка є потенційно зацікавленою у придбанні конкретних товарів або послуг.

Читати повністю
Подивись всі
Замовити просування сайту під ключ
Отримайте детальну та зрозумілу пропозицію
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все