+38(067)653-72-39
Case

Зростання органічного трафіку в 5 разів за 5 місяців і конверсій на 88%

Paramount Moving
Канада
Перевезення
2023
Давайте глибше зануримося в деталі проєкту

Чи можна менше, ніж за пів року у 5 разів збільшити трафік з органіки на сайт компанії-вантажоперевізника? Ми в Sprava Agency впевнені: для досвідченої команди фахівців немає нічого неможливого. Записуйте рецепт: вивести бізнес на новий рівень допоможуть роботи з зовнішньої та внутрішньої оптимізації + розширені сніпети та покращення usability. У рамках грамотної SEO-стратегії такі «інгредієнти» роблять дива та допомагають подолати всі перешкоди на шляху до росту позицій.

Але перейдемо від слів до справи. Наш замовник, канадська компанія Paramount Moving, поставив собі за мету на початок сезону (березень — квітень 2023 року) отримувати до 75–85% заявок з органічного пошуку. За період з липня по грудень 2022-го, задовго до початку сезону, команді Sprava Agency вдалося суттєво збільшити переходи на сайт і конверсії. Розповідаємо деталі.

Знайомимося з замовником

Керівник компанії Paramount Moving з Канади звернувся до нас, оскільки сам є українцем і забажав підтримати бізнес країни свого походження. Організація замовника працює на ринку вже 5 років, має сайт paramountmoving.ca та надає послуги перевезення речей побутовим споживачам і комерційним клієнтам.

Офіс знаходиться в місті Калгарі.

Зареєстровані та застраховані послуги здійснюються в межах провінції Альберта, а також найближчих провінцій: Британська Колумбія, Саскачеван і Манітоба.

Компанія працює згідно з канадськими стандартами та має у своєму розпорядженні 2 спеціальні машини для перевезень і 2 команди працівників загальною кількістю 12 осіб. Наразі планується відкриття офісу у Ванкувері (Британська Колумбія).

Ситуація перед початком робіт і визначення цілей

Як ми вже писали вище, наш замовник поставив амбітну мету отримувати до 75–85% заявок з органічного пошуку на початку нового бізнес-сезону.

Перед зверненням до нас компанія вже досягла високих позицій у пошуковому рейтингу та отримала чимало позитивних відгуків у Google. SEO-розкруткою замовник займався самостійно, на сайті була проведена базова оптимізація, і за певними запитами вдалося вийти на досить непогані позиції.

Трафік на сайт приходив з двох джерел — органіки та оголошень на Google Ads. Проте замовлення з контекстної реклами були недостатньо доцільними. Отже, було вирішено до початку нового сезону збільшити трафік і кількість лідів з органічного пошуку.

Замовник хотів зосередитися на таких основних напрямах:

  • звичайний житловий переїзд;
  • комерційний переїзд;
  • переїзд на далекі відстані;
  • переїзд для людей похилого віку;
  • перевезення габаритних речей;
  • послуги з пакування.

Після проведення аудиту ми запропонували займатися SEO на постійній основі, попрацювати над usability сайту, створити нові сторінки з оптимізованим текстовим контентом і розміщувати посилання на зовнішніх ресурсах.

Що було зроблено в рамках роботи над проєктом

Ми активно попрацювали над базовим SEO, поліпшили те, що було зроблено раніше.

Довелося постати перед труднощами під час оптимізації головної сторінки. Річ у тім, що під деякі запити, що мали бути на головній, були оптимізовані інші сторінки. Наприклад, ключ «Calgary movers», окрім головної, був віднесений також до сторінки Residential Moving Services in Calgary, а тому перетягував вагу. «Calgary moving company», замість сторінки Moving Services in Calgary, також логічніше було б віднести на головну. 

Ми почали та нині продовжуємо працювати над тим, щоб головна сторінка увійшла в ТОП за всіма потрібними запитами. Крім того, були здійснені інші види робіт:

01 Працюючи над семантичним ядром, запропонували та створили 21 нову сторінку. Почали просувати нові напрями, наприклад Furniture moving services, Appliance moving services, Interprovincial moving service тощо. Розширили (а точніше, конкретизували) географію перевезень, вказавши в запитах міста провінції, в якій надаються послуги: Airdrie, Banff, Black Diamond, Okotoks, Cochrane, Turner Valley та інші. За багатьма запитами вже вийшли в ТОП-5.
02
Поліпшили зовнішній вигляд сніпетів. Тепер вони виглядають ось так.
 
03
Опрацювали візуальну частину та usability. Порівняйте оформлення головної сторінки, каталогу та посадкових сторінок перед початком робіт і зараз.
 
Головна: початок робіт
Головна: після покращення usability
 
Каталог: початок робіт
Каталог: після покращення usability
 
Посадкова: початок робіт
Посадкова: після покращення usability
 

Яких результатів вдалося досягти

За 5 місяців просування та активної співпраці Sprava Agency із Paramount Moving органічний трафік виріс у 5 разів, конверсія підвищилася на 88%.

Це у час, коли попит на послуги, зважаючи на їхню сезонність, зазвичай не є високим. На графіку ви можете побачити, що наші методи SEO почали спрацьовувати вже через 1–2 місяці.

Катя Зубілевіч

Акаунт-менеджер
Sprava Agency

 

Просування сайту компанії Paramount Moving — це мій перший іноземний проєкт.

Попри те, що керівник, з яким велася комунікація, — канадський українець, спілкування велося не лише українською, але це не стало проблемою: ми чудово порозумілися.

Англійська мова текстів і запитів, 5 годин різниці у часі між Україною та Канадою не завадили знайти спільну мову і досягти гарних результатів. Надалі плануємо розвивати новий напрямок, пов’язаний з відкриттям дочірнього офісу.

Наталя Корсунь

SEO-фахівець
Sprava Agency

 

Особливість проєкту полягає в тому, що раніше замовник вже займався розкруткою сайту.

З одного боку ми прагнули покращити оптимізацію, з іншого — не втратити вже досягнутих позицій. Ми запропонували попрацювати над головною сторінкою та розширити перелік послуг, додавши принаймні ті, що були у конкурентів.

Найпозитивнішим моментом у співпраці з Paramount Moving є особиста зацікавленість керівника компанії в розвитку сайту та бізнесу загалом. Маючи базові знання з SEO, замовник виконував певні роботи самостійно, консультуючись із нами. Гарні результати та динамічний розвиток проєкту, на мою думку, пов’язані з активною участю замовника в робочих процесах.

Постійне SEO дає незмінні результати

Як показує досвід нашої співпраці з Paramount Moving, SEO є інструментом, що відкриває для бізнесу необмежені можливості, допомагає знаходити нові шляхи для розвитку та заощаджувати на рекламі.

Один з головних секретів успіху — тісна співпраця замовника та виконавця. Іноземна мова, територіальна та часова різниця не є перепонами для досягнення бажаного результату, і це доведено командою Sprava.

Якщо ви вирішили зайнятися сайтом компанії, шукаєте додаткові можливості для просування вашого бізнесу, плануєте опановувати нові ринки, зверніться до Sprava Agency. Проаналізувавши ваш проєкт, виявивши його сильні сторони та «вузькі місця», ми знайдемо рішення, що допоможе вам піднятися на нову щаблину в розвитку.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все