Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Початкові дані й завдання замовника
Цей кейс цікавий насамперед підходом до розв’язання проблеми замовника: суперкрутих результатів, які ви звикли бачити в заголовках кейсів, просто не існує.
Але бронюють дорогий готель навіть у міжсезоння. Ми розповімо про звичайну буденну роботу й незвичайні маркетингові вирішення.
Кейс, безумовно, буде цікавий власникам курортних готелів.
Замовник: Власник готелю Panorama de luxe. Прийшов у березні 2019 року із сайтом, на якому був мінімум інформації.
Сайт: Новий, але з поганим текстовим наповненням. Переважно всі сторінки сайту були такими: хедер у вигляді великої фотографії, абзац тексту — і все.
На сайті було лише 12 сторінок, а на головній навіть не прописали номера телефону готелю.
- «найкращий готель в Одесі» — сайт був на 29-му місці;
- «готель в Одесі 5 зірок» — на 26-му місці.
На картах на Google готель було видно, але перш ніж його знайти, треба було переглянути багато інших варіантів готелів в Одесі.
Географія просування: Україна, акцент на Київ та Одесу.
Завдання замовника: Звичайнісіньке в ніші туризму й відпочинку. Замовник хотів менше продавати з Booking, а більше — із сайту готелю. Треба було залучити потенційних гостей у готель з органічного пошуку Google.
Ніша просування: вкрай конкурентна.
Особливості готелю: Це п'ятизірковий готель. Назва Panorama de luxe відображає головну фішку: майже з усіх вікон готелю відкривається панорама на море. Тому цінник вищий за середній у місті. Іншими словами — дорого.
Розташування: Тихий центр міста, місце, не переповнене туристами.
Концепція для просування сайту п'ятизіркового готелю
У рекламних кампаніях робили акцент на «відпочинку з краєвидом, для тих, хто прагне більшого» — і продавали ціну готелю.
Позиціювання полягало в тому, що 5 зірок у Panorama de luxe відчуваються скрізь: і в сервісі, і в комфорті, і в їжі, і в локаціях.
- великий відкритий басейн з морським краєвидом (що велика рідкість в Одесі та, безумовно, перевага), дитячий басейн;
- ресторан, який працює цілодобово й не тільки для гостей готелю;
- спа-зона (дві сауни й купіль);
- конференц-зала;
- на даху готелю — велика тераса.
Складність у просуванні проєкту: Ми починали оптимізувати сайт не з нуля, ми переробляли. А це завжди більш трудомісткий процес, а отже, і до результатів іти трохи довше.