Продаємо дорогий готель весь рік: кейс готелю Panorama de luxe

Цей кейс цікавий насамперед підходом до розв’язання проблеми замовника: суперкрутих результатів, які ви звикли бачити в заголовках кейсів, просто не існує.

Але бронюють дорогий готель навіть у міжсезоння. Ми розповімо про звичайну буденну роботу й незвичайні маркетингові вирішення.

Кейс, безумовно, буде цікавий власникам курортних готелів.

Початкові дані й завдання замовника

Замовник: Власник готелю Panorama de luxe. Прийшов у березні 2019 року із сайтом, на якому був мінімум інформації.

Сайт: Новий, але з поганим текстовим наповненням. Переважно всі сторінки сайту були такими: хедер у вигляді великої фотографії, абзац тексту — і все.

На сайті було лише 12 сторінок, а на головній навіть не прописали номера телефону готелю.

За пошуковими запитами:

  • «найкращий готель в Одесі» — сайт був на 29-му місці;
  • «готель в Одесі 5 зірок» — на 26-му місці.

На картах на Google готель було видно, але перш ніж його знайти, треба було переглянути багато інших варіантів готелів в Одесі.

Географія просування: Україна, акцент на Київ та Одесу.

Завдання замовника: Звичайнісіньке в ніші туризму й відпочинку. Замовник хотів менше продавати з Booking, а більше — із сайту готелю. Треба було залучити потенційних гостей у готель з органічного пошуку Google.

Ніша просування: вкрай конкурентна.

Особливості готелю: Це п'ятизірковий готель. Назва Panorama de luxe відображає головну фішку: майже з усіх вікон готелю відкривається панорама на море. Тому цінник вищий за середній у місті. Іншими словами — дорого.

Розташування: Тихий центр міста, місце, не переповнене туристами.

Інфраструктура:

  • великий відкритий басейн з морським краєвидом (що велика рідкість в Одесі та, безумовно, перевага), дитячий басейн;
  • ресторан, який працює цілодобово й не тільки для гостей готелю;
  • спа-зона (дві сауни й купіль);
  • конференц-зала;
  • на даху готелю — велика тераса.

Складність у просуванні проєкту: Ми починали оптимізувати сайт не з нуля, ми переробляли. А це завжди більш трудомісткий процес, а отже, і до результатів іти трохи довше.

Концепція для просування сайту п'ятизіркового готелю

У рекламних кампаніях робили акцент на «відпочинку з краєвидом, для тих, хто прагне більшого» — і продавали ціну готелю. Позиціювання полягало в тому, що 5 зірок у Panorama de luxe відчуваються скрізь: і в сервісі, і в комфорті, і в їжі, і в локаціях.

1. Заходи

Відразу зрозуміли, що в Panorama de luxe є все для урочистих подій. Весілля, дні народження, хрестини, дитячі свята, — готель для цього ідеальний. По-перше, морський краєвид. По-друге, є дуже гарні майданчики з басейном. По-третє, на даху — тераса для проведення заходів.

Вигляд цільової сторінки “ресторан для свадьбы в Одессе”

Цільова аудиторія таких подій — це одесити й кияни.

Щоб продати готель під заходи, зробили посадкову сторінку з описом такої послуги. Доклали зусиль, щоб зробити текст якомога емоційнішим і докладнішим, перелічили всі переваги святкувань урочистих подій у готелі, розповіли, що є декор святкових зал, можемо допомогти з індивідуальним меню, є майданчик, звідки чудово видно мальовничий захід сонця над морем. Для тих, хто святкуватиме весілля в готелі, у подарунок пропонували ексклюзивний номер (із краєвидом, один на поверсі, з розкішними меблями).

2. Відпочинок із дітьми

Паралельно працювали над просуванням готелю під стандартні запити

наповнення сторінки по відпочинку з дітьми

Оскільки цінник перевищує середній, вирішили робити акцент на відпочинку з дітьми. Тому що є басейн, готель дуже вдало розташований. У центрі, але поруч немає ресторанів, клубів, спокійно, тихо. Локація ідеальна для сімей. У ресторані є дитяче меню, стільчики для годування.

3. Міжсезоння

Весілля святкують здебільшого в теплу пору року. Дні народження теж узимку рідше, бо на відкритій терасі, де найкраще святкувати великою компанією, прохолодно. У міжсезоння готель порожнів.

наповнення сторінки по зимовому відпочинку в Одесі
статистика вторінок входу на сайті готелю

Створили сторінку «Відпочинок взимку в Одесі». Розписали, чим можна зайнятися в Одесі взимку, переваги зимового відпочинку: тихо, спокійно, немає натовпів, приємно гуляти, можна жити в самому центрі в люкс-готелі за ціною, як у звичайному. Ця сторінка вистрілила. За всіма запитами, пов'язаними із зимовим відпочинком в Одесі, вона ввійшла до першої трійки. Відсоток відмов із цієї сторінки немалий, частина людей ідуть, і все ж вона працює.

4. Акції

Допрацювали блок акцій. Кожну акцію, яка з'являється в готелі, розписували дуже докладно, додавали фотогалерею. Намагалися, щоб сайт цілковито відповідав готелю, його концепції люкс-відпочинку.

блок із акційними пропозиціями готелю

Ми постійно моніторимо конкурентів. Це «Немо-готель» і «М1». Перш ніж запустити акцію, завжди дивимося, що пропонують вони, і намагаємося додати різних приємних бонусів до акції. Робимо акції Panorama de luxe дешевшими. Наприклад, якщо є пакет «Бери дві ночі — і третя в подарунок», можна дати більше бонусів: ранній заїзд, пізній виїзд або в подарунок вечерю. Наше завдання — завжди вирізнятися на тлі конкурентів, вигравати.

Готель просували по Україні. Є дві мовні версії.

Що ми робили в рамках просування

  • Узгодили додаткові цільові аудиторії (заходи, відпочинок із дітьми, відпочинок у певний сезон, бізнес-поїздки).
  • Створили й затвердили кластери, за якими можна залучати цільову аудиторію в міжсезоння.
  • Сформували семантичне ядро.
  • Виконали роботи щодо юзабіліті сайту.
  • Створили нові посадкові сторінки й написали до них тексти (10 сторінок).
  • Склали контент-план для поточних і нових сторінок.
  • Виконали потрібні роботи з оптимізування сайту.
  • Заповнили картки карт у Google.com.ua.
  • Виконали роботи з оптимізування швидкості завантаження головної та посадкової сторінок.
  • Здійснили аудит щодо того, якого контенту на сайті бракує, склали список, наповнюємо сайт інформацією для вичерпності відповідей на запитання потенційних гостей.
  • Додали українськомовну версію до версій російською та англійською мовами.

Результати

Загалом 97 середньо- й високочастотних пошукових запитів, 45 % із яких перебувають у першій десятці.

Також розширилася географія відвідування завдяки оптимізуванню англійської та української мовних версій.

Висновки

Планомірна робота за певною стратегією завжди призводить до успіху. Раніше замовник вважав, що для готелю найважливіше вести соціальні мережі й давати таргетовану рекламу. Але вимірювання показали, що все не так. Соцмережі мають бути при якісному оптимізованому сайті, а не навпаки. Люди з Instagram однаково йдуть на сайт дочитувати структуровану докладну інформацію. Основний конверсійний трафік у нашому випадку — з органічного пошуку Google.

Ведучій відділ: Одеса

Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!
Ми піклуємося про збільшення ваших продажів в інтернеті :)
Згорнути карту
Показати карту
×
Вигідна спец.пропозиція від СПРАВА для вашого сайту