+38(067)653-72-39
Case

Кейс: налаштування аналітики «Таблеточки»

Таблеточки
Весь світ
Charity
2025
Кейс з налаштування та упорядкування аналітики для сайтів фонду «Таблеточки»

Коректна робота сервісів вебаналітики на сайтах благодійних фондів дає змогу отримувати актуальні дані про поведінку користувачів, що прямо впливає на ефективність зборів, кампаній, A/B-тестів і прийняття рішень у digital-маркетингу. Для організації з високим ступенем публічності, прозорості та відповідальності це особливо важливо. У цьому кейсі розповідаємо, з якою критичною проблемою звернувся до нас благодійний фонд «Таблеточки» та яким чином поліпшили ситуацію спеціалісти Sprava Agency.

«Таблеточки»: своєчасна допомога онкохворим дітям

Tabletochki — найбільший в Україні благодійний фонд, що працює у сфері дитячої онкології з 2011 року.

Основні напрямки діяльності організації:

  • адресна допомога онкохворим дітям та їхнім родинам;
  • системна підтримка медзакладів;
  • програми підвищення кваліфікації медичних працівників;
  • адвокація змін у системі охорони здоров’я України.

У чому полягав запит замовника

Благодійний фонд звернувся до нас із критичною проблемою з вебаналітикою на основному сайті https://tabletochki.org і лендінгах https://shop.tabletochki.org/, https://super.tabletochki.org/ та https://tabletochki.org/superdruzi/. Запит стосувався некоректної роботи встановлених тегів аналітики, зокрема, Google Analytics 4. На сайтах усе ще був присутній застарілий тег GA, що більше не підтримується.

Замовник самостійно провів внутрішній аудит і виявив помилки. Втім, для їхнього виправлення бракувало вузькопрофільної експертизи в налаштуванні Google Tag Manager і GA4, а також ресурсів для швидкого отримання інформації та перезапуску аналітичних систем на всіх вебмайданчиках.

Основні завдання співпраці

Взявши до уваги очікування і побажання замовника, ми змогли чітко окреслити та узгодити план робіт, що передбачав:

  • Аудит аналітики на всіх вебресурсах (GA4, GTM, події, теги).
  • Виявлення помилок і недоліків.
  • Виправлення наявних конфігурацій (за можливості) або переналаштування GA4 та GTM «з нуля».

Ми мали забезпечити технічну автономність у майбутньому, передавши повне право доступу замовникові та надавши консультації щодо структури акаунтів і доступів.

Як проходила робота над проєктом

У рамках співпраці з замовником, що тривала кілька тижнів, ми зробили наступне:

  • провели аудит усіх GTM/GA на основному сайті та субдоменах;
  • видалили зайві скрипти, дублікати, застарілі теги;
  • створили нові GTM-акаунти, прив’язані до окремих сайтів;
  • налаштували нові GA4 потоки;
  • додали клієнта як власника до всіх ресурсів;
  • провели навчання і створили відеогайд для команди «Таблеточки».
У процесі роботи стикнулися з низкою труднощів, серед яких:
  • плутанина в GTM/GA — один тег на різних сайтах;
  • відсутність логічної структури — ресурси підписані хаотично;
  • у кожному HTML-файлі — окремий тег GA;
  • старі сайти без активності та неправильні налаштування.

Для уникнення плутанини ми прийняли важливі рішення: розмежували всі ресурси, структурували та перейменували їх, встановили окремі теги для кожного сайту, а також додали основні події для збору даних.

Яких результатів досягли

Завдяки допомозі фахівців Sprava Agency всі сайти фонду наразі працюють із коректно налаштованою аналітикою. Замовник має чисту і зрозумілу структуру GTM/GA, отримує коректні дані про трафік і його джерела, відстежує активність користувачів.

Ефективність роботи перевіряли через інтерфейс GA4 та GTM шляхом тестування івентів, аналізу інформації у звітах, звіряння їх з очікуваними результатами та кейсами від замовника (наприклад, перегляд даних за кампанією «Супердрузі»).

Катерина Зубілевич

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Для нашої команди було великою честю долучитися принаймні на технічному рівні до роботи з фондом, що поліпшує життя тяжкохворих дітей.

Ми з усією відповідальністю підійшли до задачі, адже розуміли, наскільки для благодійної організації важливо мати чітку актуальну аналітику, що дозволяє ефективно планувати й масштабувати добрі справи.

Віталій Бібіка

фахівець з вебаналітики
Sprava Agency

 

Проєкт був досить складним через хаотичне попереднє налаштування аналітики, велику кількість сайтів і тегів в одному контейнері.

Нам довелося розмежити ресурси, очистити зайві налаштування і навести лад у структурі. Завдяки цьому аналітика стала зрозумілішою й точнішою, а замовник отримав релевантні дані.

Висновок

Чітка і прозора вебаналітика — основа ефективних рішень і успішних кампаній. Якщо GA4 та GTM на вашому вебресурсі функціонують некоректно, звертайтеся до фахівців Sprava Agency. Ми зробимо так, щоб аналітичні системи працювали без збоїв, а ви мали всю необхідну інформацію для подальшої роботи з сайтом і підвищення його конверсійності.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все