Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Коректна робота сервісів вебаналітики на сайтах благодійних фондів дає змогу отримувати актуальні дані про поведінку користувачів, що прямо впливає на ефективність зборів, кампаній, A/B-тестів і прийняття рішень у digital-маркетингу. Для організації з високим ступенем публічності, прозорості та відповідальності це особливо важливо. У цьому кейсі розповідаємо, з якою критичною проблемою звернувся до нас благодійний фонд «Таблеточки» та яким чином поліпшили ситуацію спеціалісти Sprava Agency.
«Таблеточки»: своєчасна допомога онкохворим дітям
Tabletochki — найбільший в Україні благодійний фонд, що працює у сфері дитячої онкології з 2011 року.
Основні напрямки діяльності організації:
- адресна допомога онкохворим дітям та їхнім родинам;
- системна підтримка медзакладів;
- програми підвищення кваліфікації медичних працівників;
- адвокація змін у системі охорони здоров’я України.
У чому полягав запит замовника
Благодійний фонд звернувся до нас із критичною проблемою з вебаналітикою на основному сайті https://tabletochki.org і лендінгах https://shop.tabletochki.org/, https://super.tabletochki.org/ та https://tabletochki.org/superdruzi/. Запит стосувався некоректної роботи встановлених тегів аналітики, зокрема, Google Analytics 4. На сайтах усе ще був присутній застарілий тег GA, що більше не підтримується.
Замовник самостійно провів внутрішній аудит і виявив помилки. Втім, для їхнього виправлення бракувало вузькопрофільної експертизи в налаштуванні Google Tag Manager і GA4, а також ресурсів для швидкого отримання інформації та перезапуску аналітичних систем на всіх вебмайданчиках.
Основні завдання співпраці
Взявши до уваги очікування і побажання замовника, ми змогли чітко окреслити та узгодити план робіт, що передбачав:
- Аудит аналітики на всіх вебресурсах (GA4, GTM, події, теги).
- Виявлення помилок і недоліків.
- Виправлення наявних конфігурацій (за можливості) або переналаштування GA4 та GTM «з нуля».
Ми мали забезпечити технічну автономність у майбутньому, передавши повне право доступу замовникові та надавши консультації щодо структури акаунтів і доступів.
Як проходила робота над проєктом
У рамках співпраці з замовником, що тривала кілька тижнів, ми зробили наступне:
- провели аудит усіх GTM/GA на основному сайті та субдоменах;
- видалили зайві скрипти, дублікати, застарілі теги;
- створили нові GTM-акаунти, прив’язані до окремих сайтів;
- налаштували нові GA4 потоки;
- додали клієнта як власника до всіх ресурсів;
- провели навчання і створили відеогайд для команди «Таблеточки».
- плутанина в GTM/GA — один тег на різних сайтах;
- відсутність логічної структури — ресурси підписані хаотично;
- у кожному HTML-файлі — окремий тег GA;
- старі сайти без активності та неправильні налаштування.
Для уникнення плутанини ми прийняли важливі рішення: розмежували всі ресурси, структурували та перейменували їх, встановили окремі теги для кожного сайту, а також додали основні події для збору даних.
Яких результатів досягли
Завдяки допомозі фахівців Sprava Agency всі сайти фонду наразі працюють із коректно налаштованою аналітикою. Замовник має чисту і зрозумілу структуру GTM/GA, отримує коректні дані про трафік і його джерела, відстежує активність користувачів.
Ефективність роботи перевіряли через інтерфейс GA4 та GTM шляхом тестування івентів, аналізу інформації у звітах, звіряння їх з очікуваними результатами та кейсами від замовника (наприклад, перегляд даних за кампанією «Супердрузі»).