Аналіз реклами в Google Ads — актуальна послуга для компаній та підприємців, що займаються налаштуваннями самостійно і потребують експертної консультації. Крім того, замовити аудит контекстної реклами варто власникам бізнесу, що користуються послугами штатних фахівців, сторонніх агентств чи фрилансерів: така перевірка допоможе оцінити професіоналізм підрядника і правильність обраної стратегії.
Незалежна експертиза потрібна у випадках:
- відсутності переходів з платної видачі;
- високого відсотка відмов, безрезультатного «склікування» оголошень;
- низької глибини переглядів;
- незадовільних показників конверсії;
- великих витрат і мінімальних доходів.
Проведення перевірки дозволяє визначити не тільки сильні та слабкі сторони наявної реклами, але і вподобання аудиторії. Коригування стратегії та налаштувань сприяє зниженню витрат на залучення клієнтів, збільшенню трафіку, що надходить на посадкові сторінки, та зростанню доходів бізнесу.