Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Аудит контекстної реклами

Аудит контекстної реклами

Аудит контекстної реклами, що передбачає аналіз акаунту і налаштувань, допомагає оцінити ефективність кампаній та оптимізувати бюджет. Експертиза платного просування в Google, проведена фахівцями Sprava Agency, надасть можливість дізнатися про переваги та недоліки вашої стратегії. Рекомендації щодо усунення помилок і подальшого розвитку проєкту ви можете запровадити самостійно або замовити послугу налаштування контекстної реклами послугу у нас.

Кому і для чого варто замовити аудит контекстної реклами

Аналіз реклами в Google Ads — актуальна послуга для компаній та підприємців, що займаються налаштуваннями самостійно і потребують експертної консультації. Крім того, замовити аудит контекстної реклами варто власникам бізнесу, що користуються послугами штатних фахівців, сторонніх агентств чи фрилансерів: така перевірка допоможе оцінити професіоналізм підрядника і правильність обраної стратегії.

Незалежна експертиза потрібна у випадках:

  • відсутності переходів з платної видачі;
  • високого відсотка відмов, безрезультатного «склікування» оголошень;
  • низької глибини переглядів;
  • незадовільних показників конверсії;
  • великих витрат і мінімальних доходів.

Проведення перевірки дозволяє визначити не тільки сильні та слабкі сторони наявної реклами, але і вподобання аудиторії. Коригування стратегії та налаштувань сприяє зниженню витрат на залучення клієнтів, збільшенню трафіку, що надходить на посадкові сторінки, та зростанню доходів бізнесу.

Основні етапи аудиту рекламного кабінету в Google Ads

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  1. Визначення основної проблеми та завдань перевірки. Аналізуємо запит замовника, вивчаємо наявні дані, встановлюємо пріоритетні напрямки роботи.
  1. Аналіз статистики. Перевіряємо синхронізацію Google Analytics із контекстною рекламою, аналізуємо клікабельність оголошень, конверсії, розраховуємо вартість лідів.
  1. Аудит рекламного кабінету і кампаній. Здійснюємо перевірку налаштувань, аналізуємо ставки, ключові слова і мінус-слова, що блокують нерелевантні запити. Перевіряємо якість, коректність показу оголошень на різних пристроях і клікабельність посилань, виявляємо недоліки на посадкових сторінках.
  1. Звіт і рекомендації. Оцінюємо ефективність рекламної стратегії в цілому, готуємо список помилок, даємо рекомендації щодо їхнього усунення і подальшого просування проєкту.

Як дізнатися ціни на аудит рекламної кампанії?

Ціна на аудит рекламної кампанії, а також строк виконання робіт залежать від масштабів проєкту і кількості поточних кампаній. На швидкість отримання результату впливає оперативність надання доступу до облікових записів.

Фахівці Sprava Agency виконують повноцінний аудит реклами в Google Ads, вартість якого розраховується індивідуально залежно від запиту замовника та обсягу запланованих завдань.

Переваги замовлення аудиту рекламної кампанії в Sprava Agency

Ручна та автоматизована перевірка

Комбінація ручного аналізу та автоматизованих сервісів дозволяє провести аудит максимально швидко з урахуванням усіх важливих аспектів розкрутки.

Ефективність вкладень

На виході після аудиту рекламних кампаній пропонуємо конкретні дії для їх покращення. Якщо потрібна повна зміна стратегії та видів РК, вкажемо на це і надамо рекомендації. Усе, що залишиться, — просто їх впровадити.

Детальний та зрозумілий звіт

Опис помилок і рекомендації щодо їхнього виправлення викладаються зрозумілою мовою без використання специфічної термінології.

Додаткові послуги

За потреби допоможемо з виконанням рекомендацій, наданих у рамках зовнішньої експертизи. Проводимо аудит usability та SEO. Надаємо послуги з WEB розробки і комплексної розкрутки сайтів, просування в органічному пошуку та таргетованої реклами.

Що ви отримаєте після аудиту реклами в Google?

Замовивши аудит реклами в Google від Sprava Agency і беручи до уваги поради фахівців, ви зможете:

  • контролювати якість роботи підрядників;
  • підвищити ефективність наявної реклами та скоригувати стратегію просування на майбутнє;
  • збільшити релевантність і клікабельність оголошень;
  • покращити конверсії;
  • спростити управління ставками, знизити вартість кліка та оптимізувати рекламний бюджет;
  • ефективно комбінувати різні канали розкрутки;
  • збільшити прибуток.

Згідно з нашим досвідом, проведення експертизи та усунення помилок дає можливість знизити витрати на рекламу на 25–30%. Водночас оптимізація ключових слів і сторінок призведе до зниження витрат на клік і збільшить ефективність рекламних кампаній в Google Ads.

Якщо під час перевірки виявляються проблеми, що негативно впливають на поведінкові фактори та ускладнюють просування в органіці, ми можемо запропонувати повноцінний аудит SEO та аналіз сайту на usability.

Показники, які ми аналізуємо в рамках аудиту usability:
Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  • Дизайн сайту — зовнішній вигляд вебмайданчика, якість візуального контенту, правильність оформлення футера і хедера.
  • Структура і навігація — зручність доступу до основних категорій, відповідність назв пунктів меню змісту сторінок, однорідність інтерфейсу і шрифтів, правильність розміщення логотипа, рядку пошуку та контактів.
  • Зручність сайту для користувача — наявність УТП, доступ до елементів CTA, клікабельність кнопок і «хлібних крихт», коректність роботи форм зворотного зв'язку тощо.
  • Якість контенту. Аналізуємо текстовий контент на відповідність пошуковому інтенту, а також на читабельність, актуальність і повноту наданої інформації.
  • Поведінка користувачів на сайті. За допомогою Google Analytics вивчаємо поведінкові фактори та шлях просування потенційних клієнтів воронкою продажів.
  • Адаптивність верстки — коректність роботи на ПК і мобільних пристроях (у всіх браузерах). Водночас швидкість завантаження сторінок не має перевищувати 2 секунди.

Усунення виявлених у ході аудиту проблем сприятиме просуванню вашого сайту в органічному пошуку, підвищенню лояльності аудиторії та зростанню продажів.

Щоб дізнатися про деталі співробітництва, розрахувати вартість аудиту і виконання додаткових завдань, зателефонуйте менеджерові агентства за номером, вказаним на сайті, зв'яжіться з ним у месенджері або замовте зворотний дзвінок, заповнивши онлайн-форму.

Популярні кейси
Останні статті в блозі:
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту