+38(067)653-72-39
Case

З нуля до +470% приросту трафіку з органіки за півроку: кейс із SEO-просування онлайн-аптеки

Аптека Вітамін 24
США
Медицина
2023
Для ефективного розкручування інтернет-аптеки, максимально швидкого залучення клієнтів та запуску продажів необхідно розробити індивідуальну стратегію

У ній важливо врахувати правила та обмеження, що стосуються просування лікарських препаратів та супутніх виробів. Оскільки Sprava Agency має чималий досвід та власні напрацювання щодо просування сайтів медичної тематики, наша команда змогла забезпечити стабільний трафік та зростання конверсій для аптеки в США. У кейсі розповідаємо, як проходила робота та яких результатів вдалося досягти.

Знайомимося із замовником

Vitamin24.online – онлайн-аптека, яка реалізує на території США продукцію українського виробництва та зарубіжні фармпрепарати. На сайті представлені товари з різних категорій, зокрема:

  • медикаменти;
  • медичні вироби;
  • антисептики;
  • вітаміни та БАДи;
  • трави та чаї;
  • аптечна косметика.

Замовлення надсилаються поштою USPS. У місті Клівленд (штат Огайо) діє кур'єрська доставка.

Основні проблеми, цілі та завдання просування української інтернет-аптеки у США

Наприкінці 2023 року замовник звернувся до Sprava Agency з абсолютно новим сайтом. Працювали над проектом із нуля. Перевага напряму – низька конкуренція у ніші, оскільки у США працює не так багато аптек, які пропонують українську продукцію. Цілями просування були залучення трафіку на сайт та збільшення кількості замовлень.

Ми запропонували замовнику комплексний план розкручування, що охоплює SEO та контекстну рекламу. Такий комплексний підхід працює дуже ефективно, оскільки SEO – це «гра в довгу», а розміщення платних оголошень у Google Ads дозволяє миттєво отримувати відвідувачів та замовлення.

Перед стартом SEO-просування склали помісячний план робіт, який виглядав так.

1-й місяць:
  • постановка цілей;
  • збирання семантичного ядра;
  • технічна оптимізація, прописування метатегів, робота з картками товарів;
  • складання контент-плану;
  • написання та розміщення оптимізованих текстів;
  • усунення помилок у роботі кошика.
2-й місяць
  • підготовка та розміщення текстів;
  • робота із посиланнями;
  • складання контент-плану;
  • аналіз юзабіліті та створення ТЗ для доопрацювання.
3-й місяць
  • продовження роботи з контент-планом та текстами;
  • закупівля посилань;
  • перелінкування товарів;
  • впровадження рекомендацій щодо юзабіліті.
4-й місяць
  • продовження роботи з текстами;
  • SEO за результатами виконаних завдань;
  • покращення юзабіліті.

Як проходила робота над проектом

Над розкручуванням сайту працювали в період з 1 грудня 2023-го по 28 лютого 2024 року.

Стратегія просування онлайн-аптеки в пошуку Google розроблялася на основі:
  • аналізу конкурентів;
  • технічного та SEO-аудиту;
  • збору актуальної семантики та кластеризації ключових запитів на сторінках.
В рамках SEO-просування ми виконали цілий комплекс робіт, який включав:
  • виправлення технічних помилок;
  • підготовку контент-плану для опису розділів та категорій;
  • написання та публікацію оптимізованих тематичних матеріалів;
  • поліпшення можливості.

Для зручності користувачів та покращення поведінкових факторів ми зробили, зокрема, такі доробки.

01
Створили оповіщення про додавання товару до кошика + кнопки «Продовжити покупки» та «Перейти до кошика».
 
02
Винесли окремим списком категорії каталогу.
03

На головній сторінці в блоці «Популярні товари» зробили видимими стрілки для перегортання.

Це далеко не повний перелік змін. Там, де це було необхідно, вирівняли заголовки підкатегорій, прибрали непотрібну інформацію, змінили шрифти та відступи, розташування зображень та текстових описів.

Результати пошукового просування онлайн-аптеки Vitamin24.online

Оскільки робота над проектом тривала лише 3 місяці, ми встигли провести не всі завдання, які були заплановані. Проте після припинення робіт над оптимізацією показники продовжували покращуватись. Порівняно з груднем 2023 року наприкінці травня 2024 року кількість переходів з пошукової видачі збільшилася на 470%. Динаміка зростання органічного трафіку за півроку чітко простежується у звіті Google Analytics.

01
Додатково варто зазначити, що основним каналом отримання замовлень за останні 2 місяці є органічний пошук.

Людмила Катрич

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Загалом проблем із проектом не було. Замовник лояльно ставився до порад та рекомендацій.

На жаль, обставини змусили його припинити роботу над просуванням. Незважаючи на те, що виконані не всі необхідні завдання, нам вдалося досягти добрих результатів. Клієнти постійно приходять на сайт із пошуку та роблять покупки. Власне, це було основною метою замовника.

Віктория Мартин

SEO-спеціалистка
Sprava Agency

 

Ми розпочали роботу з усунення технічних проблем, таких як неправильний hreflang, зайві заголовки, помилки 404. Особливу увагу приділили контенту.

Детальний контент-план та оптимізація сторінок проводилися з урахуванням факторів E-E-A-T (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Крім того, створили шаблони для метатегів у картках товарів, забезпечили правильне перерахування сторінок, додали alt-теги до зображень та оптимізували заголовки. В результаті сайт почав активно індексуватись. Спочатку у видачі була лише одна сторінка, згодом їхня кількість збільшилася, і позиції ресурсу за пріоритетними ключами почали зростати. Крім оптимізації розділів каталогу, пропрацювали також картки товарів. Це допомогло отримати додатковий цільовий трафік.

SEO – рішення, яке працює на далеку перспективу

Пошукове просування продовжує приносити трафік та замовлення навіть у тому випадку, якщо роботи над сайтом та його оптимізацією вже не проводяться. Якщо хочете продавати товари або послуги з мінімальними витратами на рекламу, замовте SEO для вашого проекту в нашому агентстві.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все