Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
У ній важливо врахувати правила та обмеження, що стосуються просування лікарських препаратів та супутніх виробів. Оскільки Sprava Agency має чималий досвід та власні напрацювання щодо просування сайтів медичної тематики, наша команда змогла забезпечити стабільний трафік та зростання конверсій для аптеки в США. У кейсі розповідаємо, як проходила робота та яких результатів вдалося досягти.
Знайомимося із замовником
Vitamin24.online – онлайн-аптека, яка реалізує на території США продукцію українського виробництва та зарубіжні фармпрепарати. На сайті представлені товари з різних категорій, зокрема:
- медикаменти;
- медичні вироби;
- антисептики;
- вітаміни та БАДи;
- трави та чаї;
- аптечна косметика.
Замовлення надсилаються поштою USPS. У місті Клівленд (штат Огайо) діє кур'єрська доставка.
Основні проблеми, цілі та завдання просування української інтернет-аптеки у США
Наприкінці 2023 року замовник звернувся до Sprava Agency з абсолютно новим сайтом. Працювали над проектом із нуля. Перевага напряму – низька конкуренція у ніші, оскільки у США працює не так багато аптек, які пропонують українську продукцію. Цілями просування були залучення трафіку на сайт та збільшення кількості замовлень.
Ми запропонували замовнику комплексний план розкручування, що охоплює SEO та контекстну рекламу. Такий комплексний підхід працює дуже ефективно, оскільки SEO – це «гра в довгу», а розміщення платних оголошень у Google Ads дозволяє миттєво отримувати відвідувачів та замовлення.
Перед стартом SEO-просування склали помісячний план робіт, який виглядав так.
- постановка цілей;
- збирання семантичного ядра;
- технічна оптимізація, прописування метатегів, робота з картками товарів;
- складання контент-плану;
- написання та розміщення оптимізованих текстів;
- усунення помилок у роботі кошика.
- підготовка та розміщення текстів;
- робота із посиланнями;
- складання контент-плану;
- аналіз юзабіліті та створення ТЗ для доопрацювання.
- продовження роботи з контент-планом та текстами;
- закупівля посилань;
- перелінкування товарів;
- впровадження рекомендацій щодо юзабіліті.
- продовження роботи з текстами;
- SEO за результатами виконаних завдань;
- покращення юзабіліті.
Як проходила робота над проектом
Над розкручуванням сайту працювали в період з 1 грудня 2023-го по 28 лютого 2024 року.
- аналізу конкурентів;
- технічного та SEO-аудиту;
- збору актуальної семантики та кластеризації ключових запитів на сторінках.
- виправлення технічних помилок;
- підготовку контент-плану для опису розділів та категорій;
- написання та публікацію оптимізованих тематичних матеріалів;
- поліпшення можливості.
Для зручності користувачів та покращення поведінкових факторів ми зробили, зокрема, такі доробки.