+38(067)653-72-39
Case

Ми наш, ми новий світ побудуємо. Антикейс про те, як можна легко зруйнувати результати просування

N/A
Україна
HoReCa
2018
Нам важко було зважитися розповісти цю історію

Тим більше її першу частину, успішну, ми опублікували. Але є й сумне продовження про те, як необережні дії із сайтом можуть призвести до лиха.

Навіщо вам це читати?
  • Щоб не повторювати, адже на чужих помилках розумні люди вчаться.
  • Щоб розуміти, що навіть якщо ви більше не співпрацюєте з агентством, то протягом певного періоду ви платили за послуги. І якщо ви результатом задоволені, то пролонгована дія буде тривалою, після всіх спільних зусиль.

Сайт - це дитина, про яку треба піклуватися постійно. Є думка, що щороку-півтора сайт застаріває. І потрібно вносити певні зміни навіть не для того, щоб відірватися різко вперед від конкурентів. А щоб утримати вже завойовані позиції.

У діджиталі все взаємозалежне. Гарна посадкова підсилює дію контекстної реклами (про це ми вже розповідали в статті на блозі Sprava Agency). Відмінні фотографії або відео говорять більше тисячі слів. Але якщо ці фотографії розміщені на банері від Різдва Христова якогось року, то й негативне враження у відвідувача сайту буде сильнішим. Клієнти наших замовників, як показує досвід, швидше за все думають так: “Контент на сайті давно не оновлювався, я бачу позаторішню акцію. Може, ці люди й до бізнесу свого так само ставляться?”

Тому дочитайте до кінця.

Казка про те,
як можна поховати вже
витрачений бюджет на просування

Жив-був заміський комплекс для відпочинку, що складався з готелю, ресторану, різних банкетних залів і зальчиків і величезного комплексу послуг для відпочинку. І садок там був, і місця інстаграмні, і басейни відкриті. І дуже, дуже гарна кухня. А ще, розташований був комплекс вдало. Усього в 15 хвилинах їзди від головного туристичного центру України. Усе було, от тільки із просуванням такого комплексу виникли проблеми: і сайт старуватий, і реклама б не завадила.

За півтора року роботи з агентством сайт отримав нову концепцію і став не схожий на тисячу й один веб-ресурс конкурентів. І кілька мовних версій розробили, і рекламу на цілих 5 сегментів цільової аудиторії давали. І хитрощі застосовували, і нові посадкові сторінки зробили, і результатів відмінних досягли. Якщо говорити словами замовника, то замовлення і на заходи, і на ночівлі, і на сімейний відпочинок по уїк-ендах були розписані. І брендових запитів у Гуглі стало більше, і сарафанне радіо потихеньку запрацювало.

Попрощалися агентство й замовник на такій високій ноті, що після написання кейса з докладним викладом усіх ідей, робіт, висновків до агентства зверталися ще й ще - кому ж такого не хочеться?

І ніщо не віщувало лиха. Але… у замовника змінилися маркетологи. Усього за пів року їм удалося успішно поховати всі зусилля. Як же вони це зробили? А давайте подивимося.

Чому в просуванні сайту важлива система і що буде, якщо її зламати

Більше того, ми хочемо видати її першу частину – успішну. Але є і сумне продовження про те, як необережні рухи сайтом можуть призвести до біди.

  • Відмовилися від контенту який відповідав на запитання потенційних гостей

На кожній посадковій сторінці скоротили кількість контенту. Раніше кожна сторінка була оформлена як лендинг, намагалися добитися максимальної повноти відповіді. Основна фішка була така: хочуть люди провести захід і потрапляють на сторінку для цього. А на тій сторінці все про оренду залів, номери, де можна зупинитися людям, що вони можуть робити у вільний час, акції й спецпропозиції. Скільки коштує на одну людину, що можна взяти із собою, про що домовитися, чи є кава-брейки, чи є фотозони.

Замовник вирішив, що контенту занадто багато й порізав контент на сторінці. Відповідно, користувач став одержувати менше відповідей на запитання.

Порада. Ви можете поставити запитання агентству, з яким працювали, за яким принципом наповнювалася кожна посадкова, чим керувалися, як оптимізували. І якщо конверсії такої посадкової високі, то не треба ламати те, що працювало.

  • Не дотримувалися сезонності

Зараз осінь, а в хедері сайту можна побачити дітей у літньому басейні. Адмінка сайту задумана так, що всі блоки можна міняти місцями, і те, що актуально, легко виносити нагору. Так чому б не зробити це?

Порада. У бізнесі гостинності вау-фактор і емоції мають вирішальне значення. І якщо ви вже наприкінці літа розмістите банери й спецпропозиції щодо осінніх дитячих канікул або романтичних уїк-ендів, то виграєте. Зробіть відповідні картинки заздалегідь. Нехай буде кілька варіантів на кожний сезон.

  • Припинили стежити за актуальністю оферів

Зараз на сайті кілька акцій, строк яких давно минув.

У листопаді актуально публікувати спецпропозиції на Новий рік, щоб користувачі бачили – чи будуть корпоративи, чи буде новорічна ніч, скільки це коштуватиме, з ким поговорити, щоб “забити” певні дати й зробити передзамовлення. Якщо ви не певні у роботі підприємства через коронавірусні заходи, краще чесно сказати про це. І придумати послугу “банкет на винос”, наприклад. І обов'язково сховати неактуальні банери.

  • Нові фотографії суттєво сповільнили завантаження сайту

Ті фото, які були залиті самостійно, виявилися неприпустимо важкими. Швидкість завантаження сайту це один із факторів ранжування Гугла. Як усе відбувається. Гугл один раз проіндексував сайт і зрозумів, що той важко відкривається, вдруге проіндексував. Утретє. А далі сайт просто… зник з топів пошукової системи.

За пів року нашої роботи сайт був у топі по запитах «заміські готелі Львова», «де зупинитися переночувати на трасі Київ-Чоп», «весілля в готелях Львова». Зараз користувач, який таки чекає відкриття сайту, знаходить там якісь обривки, не одержує інформації про те, що йому потрібно, і йде.

Отут не буде порад. Тому що ви вже самі все зрозуміли. До падіння сайту в пошуці призвів ланцюжок із трьох, здавалося б, не пов'язаних між собою дій.

Причиною того, що ви попрощалися з підрядником, може бути 2 речі: ви незадоволені результатом або ви їм задоволені, але так уже зійшлися зірки. І якщо варіант другий ваш, то не варто ламати те, що ви робили весь цей час разом із вашим seoшником. Принаймні, поки не знайдете іншого, адже ви можете навіть не здогадуватися про те, до якого результату призведуть ваші дії.

Підніміть листи, уточніть, чому цей контент важливий і чи важливий він, робіть усі зміни разом із людиною, якій не далекі принципи ранжування Google. Інакше цей кейс стане вашим. І тоді десь у світі буде сумувати один seoшник або ціле агентство :)

А якщо ви прагнете бути в курсі всіх нововведень у світі маркетингу й читати наші нові кейси, то підписуйтеся на нашу розсилку й Фейсбук ми завжди тримаємо в курсі!

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все