Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Тим більше її першу частину, успішну, ми опублікували. Але є й сумне продовження про те, як необережні дії із сайтом можуть призвести до лиха.
- Щоб не повторювати, адже на чужих помилках розумні люди вчаться.
- Щоб розуміти, що навіть якщо ви більше не співпрацюєте з агентством, то протягом певного періоду ви платили за послуги. І якщо ви результатом задоволені, то пролонгована дія буде тривалою, після всіх спільних зусиль.
Сайт - це дитина, про яку треба піклуватися постійно. Є думка, що щороку-півтора сайт застаріває. І потрібно вносити певні зміни навіть не для того, щоб відірватися різко вперед від конкурентів. А щоб утримати вже завойовані позиції.
У діджиталі все взаємозалежне. Гарна посадкова підсилює дію контекстної реклами (про це ми вже розповідали в статті на блозі Sprava Agency). Відмінні фотографії або відео говорять більше тисячі слів. Але якщо ці фотографії розміщені на банері від Різдва Христова якогось року, то й негативне враження у відвідувача сайту буде сильнішим. Клієнти наших замовників, як показує досвід, швидше за все думають так: “Контент на сайті давно не оновлювався, я бачу позаторішню акцію. Може, ці люди й до бізнесу свого так само ставляться?”
Тому дочитайте до кінця.