Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

З часом навіть успішні компанії стикаються з тим, що їхні сайти перестають відповідати сучасним вимогам. Спочатку майданчик виглядає дещо старомодно, втім, начебто виконує свої функції: відвідувачі знаходять потрібну інформацію, а онлайн-форми збирають ліди. Згодом ресурс поступово програє конкурентам за візуальними рішеннями, користувачі дедалі частіше залишають сайт, а кількість заявок зменшується.
Тоді стає зрозуміло, що дизайн сайту — це не просто красива картинка, а конкурентоспроможність, довіра клієнтів і реальні бізнес-результати. Саме з такою ситуацією зіткнулася й команда Sprava Agency. У певний момент ми дійшли висновку, що наш власний ресурс хоч і працює справно, та вже не відповідає рівню експертизи агентства та потребує «перезавантаження». За кілька місяців після запуску оновленої версії отримали відчутний результат. Як проходила робота і чого досягли, розповідаємо в кейсі.
Sprava Agency: чим ми займаємось?
Sprava — маркетингове діджитал-агентство повного циклу, що працює на ринку понад 20 років. Ми допомагаємо компаніям вибудовувати системний онлайн-маркетинг, використовуючи SEO, Google Ads, таргетовану рекламу. Займаємося розробленням сайтів, забезпечуємо технічну підтримку проєктів — від обслуговування хостингу і доменів до SSL-сертифікації та внесення оперативних змін.
Наші клієнти — це переважно середній бізнес. Співпрацюємо з різними нішами — e-commerce, медичними, юридичними, HR-компаніями та турагентствами. Основний регіон діяльності — Україна та Європа, але також широку експертизу з компаніями з Канади й США.
Проблеми сайту і завдання проєкту
Минулий сайт агентства в цілому виконував свої функції та водночас виглядав застарілим. Він вже не показував весь рівень нашої експертності та масштаби діяльності. Дизайн потребував актуалізації відповідно до сучасних трендів.
Від редизайну очікували:
- «упакування» послуг агентства в сучасну й візуально привабливу оболонку;
- врахування тенденцій без перевантаження сайту анімацією та «важкими елементами»;
- збереження поточних позицій в пошукових системах, а також органічного трафіку;
- поліпшення досвіду користувачів і збільшення кількості звернень.
Зрештою, головною нашою ціллю було отримання ресурсу, що показував би сучасний імідж компанії, працював як сильний маркетинговий інструмент і відповідав актуальним вимогам щодо SEO та usability.
Як проходила робота над редизайном сайту нашого агентства
Для втілення у життя нашого задуму ми залучили партнерів з вебдизайну — команду Looksgreat. Їхнє завдання полягало у створенні нового фірмового стилю, брендбуку і дизайну сайту. Зі свого боку, ми взяли на себе контроль за всіма SEO- та технічними аспектами: структурою сторінок, юзабіліті, версткою, наповненням, перенесенням оптимізації та перевіркою технічної частини.
Процес співпраці фахівців Sprava Agency зі спеціалістами компанії-партнера відбувався у кілька етапів.
- Заповнення брифу. Ми надали детальну інформацію про компанію, цілі редизайну і наші очікування.
- Moodboard і UX — Looksgreat підготували кілька варіантів блоків і стилістичних рішень. Ми вирішили зберегти мінімалістичний підхід, зосередившись на тому, що справді працює для клієнта.
- UI-дизайн. Це був найдовший етап. Ми відпрацювали щонайменше 6 ітерацій першого екрану головної сторінки й зупинилися на варіанті, що поєднує в собі сучасність, мінімалізм та акцентність.
- Верстка і перенесення контенту. Оскільки сайт має сотні сторінок (описи послуг, блог, кейси та портфоліо), ця робота зайняла чимало часу.
Дизайн не перевантажений зайвими елементами та водночас чітко спрямовує увагу користувача на ключову інформацію чи заклик до дії.
Наш новий брендинг, створений студією Looksgreat для SPRAVA, був визнаний найкращим у категорії бренд дизайну на Behance — це висока оцінка не лише креативності, а й ефективності в передачі суті бренду та його цінностей.
У дизайні ми відмовились від «подвійних» хедерів для різних пристроїв і від приховування текстів. Ми також подбали про технічну сторону: оптимізували швидкість завантаження сайту (ключовий фактор для SEO), внесли правки для підвищення стабільності, безпеки та зручності подальшої підтримки ресурсу. Фінальна перевірка оптимізації дала змогу переконатись, що після запуску позиції в Google залишатимуться стабільними.