+38(067)653-72-39
Case

B2B-кейс: як збільшити продажі товарів у сфері foodservice тільки за допомогою SEO

Coffee Proffee
Україна
B2B E-commerce
2021
Цей кейс буде корисний для тих,
хто працює у В2В-сфері й пропонує не тільки товари,
але й консультації по експлуатації і ремонту товарів

Coffee Proffee — інтернет-магазин професійного обладнання для HoReCa*, що пропонує нові та вживані кавомашини, кавомолки, грилі, фритюрниці, а також запчастини, аксесуари та хімічні засоби для чищення техніки. 

Запчастини для кавоварок постачаються зі складу і під замовлення з заводів-виробників, що знаходяться в Італії та інших країнах Європи. На сайті є окремий розділ з кавомашинами після реставрації.

Продаж товарів здійснюється гуртом і вроздріб по всій території України.

Сьогодні бренд є популярним і впізнаваним у сфері HoReCa. Продавець отримує чимало замовлень, здебільшого пов’язаних з запчастинами, деякі товари продає під власною торговельною маркою. Головна фішка магазину — розгорнуті консультації щодо ремонту та обслуговування техніки.

Збільшення трафіку і кількість замовлень з сайту

Інтернет-магазин співпрацює з нами з 2017 року. Цікаво, що спочатку замовник вважав, що справи у нього йдуть добре, сайт у порядку і просування йому не потрібно.

Початок робіт

Наш аудит показав, що є ще багато невикористаних інструментів і фішок, які можуть бути корисними та принести ще більше конверсій і плюсиків до карми від вдячних покупців.

Отже, основним завданням з просування було збільшити трафік і кількість замовлень з сайту.

  • трафік сайту – 1459 переходів;
  • з органічного пошуку – 1136;
  • кількість замовлень – 10.

CMS сайту – OpenCart (стара версія)
Мова просування: українська та російська
Регіон просування: Україна

HoReCa (від англ. HOtel, REstaurant, CAtering) – досить широке поняття, що включає в себе організації, так чи інакше пов'язані з наданням послуг або продажу товарів у сфері гостинності.

Цікаво, що спочатку замовник вважав, що справи у нього йдуть добре, сайт у порядку і просування йому не потрібно. Але наш аудит показав, що є ще багато невикористаних інструментів і фішок, які можуть бути корисними та принести ще більше конверсій і плюсиків до карми від вдячних покупців

Картка товару – чому з неї варто почати!

Ми почали з редагування картки товару, оскільки це перше, що цікавить покупця.

ДО робіт картка товару була неінформативною. Та й взагалі окремих карток як таких і не було: були прев’ю у загальному списку товарів – з фото, коротким описом, ціною і кнопкою "купити".

Чому так важливо, щоб у кожного товару була окрема сторінка зі своїм URL? Про це нижче.

Як виглядає картка продукту ЗАРАЗ

Зараз в планах додати в картку товару гарантії, умови доставки та оплати.

Ми додали деталі:

  • продуктивність в чашках;
  • різновиди кавових напоїв;
  • особливості підключення і функціоналу;
  • вага;
  • напруга;
  • габарити... словом, все, що важливо покупцеві.

Пояснення цьому просте: ви таким чином даєте зрозуміти пошуковим системам, ЩО САМЕ продаєте, а також демонструєте, що подбали про потенційного покупця, зібравши максимальну інформацію про свій товар. А це значить, що вас цілком можна рекомендувати. В цьому плані алгоритми пошуковиків іноді навіть більш "турботливі" по відношенню до користувачів, ніж самі продавці...

Технічні доопрацювання та элементарний “user friendly”

Після опрацювання карток товару ми перейшли до усунення тих моментів, які дуже не "люблять" пошукові системи.

Відповідно, заважає зростанню позицій, а також робить сайт не дуже зручним для покупців:

  • доопрацювали структуру каталогу товарів для виведення підкатегорій в категоріях товарів. Це дозволило додати на сайт велику кількість товарів без розробки складних фільтрів;
  • виправили відображення 500 помилки;
  • налагодили коректне перемикання між мовними версіями сайту;
  • налаштували ЧПУ (так званий “людино-зрозумілий урл”, тобто посилання);
  • модернізували функціонал кошика: спростили форму замовлення і внутрішнє оформлення. Це полегшило роботу менеджерів компанії і значно спростило процес замовлення для покупців магазину;
  • удосконалили функціонал пошуку на сайті: перенесли поле пошуку з меню до хедеру (верхня частина сайту), на сторінці результатів пошуку активували додаткові параметри, які раніше не працювали, а також зробили можливим перехід на окремі картки товарів;
  • для розділу "Технічні схеми" розробили окремий функціонал з можливістю додавати схеми у спеціальні фотогалереї (раніше вони оформлялися як текстові сторінки з фото). Це було побажання замовника. У цій галереї теж є можливість пошуку;
  • знайшли і виправили помилки в usability (зручність користування сайтом для гостя вашого сайту): зробили клікабельними номери телефонів і E-mail по всьому сайту, додали рекаптчу (захист сайту від спаму), на всі сторінки додали інтерактивну Google-карту з відмітками адрес компанії, додали необхідні для інтернет-магазину інформаційні сторінки про гарантії, способи замовлення та оплати, про повернення товару, додали на сайт розділ "Акційні товари”;
  • створили розділ "Відгуки", вивели рейтинг відгуків на сайті.
Попрацювали над структурою та дизайном сайту
Зокрема, виконали наступні види робіт
01 Збільшили зображення для прев’ю товарів на мобільних пристроях, зробили акцент на цінах
02
Додали блок переваг на головній сторінці
 
03
Зробили хедер лаконічнішим, що особливо важливо для mobile версії. Адже 75% відвідувачів заходять на сайт саме з мобільних пристроїв.
 
04
Раніше шапка сайту займала більшу частину екрана смартфона.
 
05
Ось так вона виглядає зараз.

Слабке місце сайту – подвійне меню. Користувачеві нелегко в ньому зорієнтуватися. До нашого плану робіт не входила повна переробка структури сайту, тому подвійне меню залишилося. Якщо ви зараз якраз плануєте створення сайту для інтернет-магазину, радимо уникати подвійного меню.

06

Трафік почав зростати вже після усунення цих моментів! Це статистика за 2017 рік. Бачимо, що відвідуваність сайту після робіт зросла майже вдвічі! I це тільки завдяки доопрацюванням в usability сайту – безпосередньо SEO-роботи ми почали проводити тільки у вересні (а на те, щоб ці роботи були враховані пошуковими системами, потрібен час).

Наразі ми періодично проводимо на сайті технічні роботи. Чимало уваги приділяємо usability. За змінами у функціях завжди стоїть відстеження поведінкових факторів. Що більше зростає трафік, то більше даних для аналізу ми отримуємо. Не припиняємо працювати з перелінкуванням. Щоб відповідати трендам і бути конкурентоспроможними, активно впроваджуємо рекомендації, які надає SEO-фахівець.

#LIFEHACK для сфери послуг,
коли компетентних фахівців
для консультації покупців не вистачає!

Проблема. Ми звернули увагу, що на сайті для зворотного зв'язку тільки один контакт – Viber. Тому запропонували додати кнопки, так звані CTA (call to action, тобто ті, що закликають до дії): "отримати консультацію" і т.п., які будуть звертати на себе увагу і, крім того, дадуть користувачам альтернативний спосіб зв'язку. А значить збільшать кількість звернень.

Замовник пояснив, що тільки один співробітник зі штату може надавати професійні консультації щодо вибору, обслуговування та ремонту кавоварок. Тому додаткові контакти на сайт не виводять через те, що один співробітник не впорається з великим обсягом звернень.

А по суті це що? Мінус прибуток і просідання у лідогенераціі.

Варіант рішення. Записувати консультації співробітника на відео (наприклад, модель/марка/виробник, площа торгової точки, для якої ця кавоварка підходить, особливості її функціоналу та обслуговування, відмінності від інших марок, переваги/недоліки, запасні частини та ремонт...) і викладати ці ролики як на YouTube-канал (тільки обов'язково пропишіть необхідні теги при публікації, щоб пошукові системи додали ваші ролики до видачі!), так і в блозі (тут важливо оптимізувати "підводку" до статті).

Користь буде подвійна: відео зможуть дивитися і співробітники вашої компанії і, відповідно, вчитися по ним консультувати клієнтів на потрібному рівні. А для потенційних покупців такі сюжети будуть демонструвати вашу експертність і надавати реальну користь.

Якщо ви надаєте послуги, візьміть цей прийом контент-маркетингу на озброєння.

Що по SEO?

Семантика

Підчас збору і кластеризації семантичного ядра, як завжди, відштовхуємося від того, які товари і послуги в пріоритеті. За допомогою інструментарію Google (підказки в пошуку і Google Trends) ми підібрали частину запитів. Крім того, проаналізували видачу конкурентів (ще одне джерело інформації, яким не варто нехтувати!). Додатково взяли кілька груп товарів: молочники, темпери, аксесуари для кавоварок.

Обов'язково регулярно переглядаємо семантичне ядро на актуальність! І неодмінно – разом із замовником, оскільки всі запити повинні відповідати реальності: якщо ми не продаємо кавоварку бренду "N", то і в запитах, під які оптимізуємо сайт, його не має бути.

Результат

Почали просування (серпень 2017) з 21% запитів у ТОП-10, зараз (травень 2021) – 73%.
За 5 місяців роботи – +135% користувачів з органіки.

Роботи на сайті

  • Ну, по-перше, завдяки послідовній роботі були усунені технічні помилки, які перестали "дратувати" роботів пошукових систем під час чергових обходів:) ці помилки можна подивитися у Яндекс.Вебмастер і Google Search Console;
  • Проведена внутрішня оптимізація двох мовних версій: прописані мета-теги, зроблена внутрішня перелінковка, усунені дублі сторінок і т. д.;
  • Посадочні сторінки оформлені і заповнені корисними та актуальними текстами, що містять ключові слова з нашого семантичного ядра;
  • Прописані мета-теги для не посадочних сторінок;
  • Оптимізовано статті в розділі "Блог". До речі, блог – гарний помічник у просуванні сайту! Зараз по ньому теж пройдемося.

Пік продажів у замовника припадає на осінь. Тому восени зростає попит і, відповідно, відвідуваність сайту. Але при планомірній роботі зріст, звичайно, буде і в "міжсезоння". Так вийшло і у нас:

Порівняння кількості органічного трафіку у 2017 і 2020

Результат, як кажуть, «на обличчя», точніше на рахунок в Google Analytics :)

  • +237,8% переходів з пошуку;
  • відсоток відмов знизився з 60% до 15;
  • кількість переглянутих сторінок сайту зросла вдвічі;
  • середня тривалість сеансу збільшилася на 12%.

Створення блогу

Блог з'явився на сайті за рекомендацією наших SEO-фахівців.

Насправді, це дійсно непоганий спосіб залучити на сайт додатковий трафік (за інформаційними запитами), а також підвищити лояльність своєї аудиторії. За умови, звісно, що тексти будуть корисними! А ще цікаво і ПРАВИЛЬНО написаними.

Теми статей обирали разом із замовниками. Писав копірайтер за технічним завданням нашого SEO-фахівця.

Результат

Для наочності оформили найголовніші показники в таблицю:

  Січень-липень 2017 (ДО початку робіт) Серпень-грудень 2017 (4 місяці роботи) 2018 2019 2020
Трафік 7 323 16 876 (+56,6%) 28 651 (+41%) 35 119 (+18%) 52 397 (+32,9%)
Переходи з Google (Organic Search) 5 744 13 467 (+57%) 23 203 (+42%) 30 435 (+23,8%) 45 494 (+33%)
Конверсії - 70 (до робіт цілі були не налаштовані, тому це точка відліку) 362 замовлення через кошик сайту
13 заявок з форми зворотнього зв'язку
867 замовлень через кошик сайту (+58,3%)
18 заявок з форми зворотнього зв'язку
*Наприкінці 2018 р. у Google Analytics з'явилася можливість налаштовувати цілі на кліки за номерами телефонів:
229 кліка на номера телефонів*
1323 замовлення з кошика сайту
9 заявок з форми зворотного зв'язку
372 кліка на номера телефонів

Позиції

У травні 2021 року сайт замовника має 73% запитів у ТОП-10 видачі по Україні, за деякими – перше місце у Google.

Сьогодні проєкт має 83% пріоритетних запитів за всіма напрямками в ТОП-10. Інтернет-магазин отримує в середньому 300 замовлень на місяць лише з сайту, без урахування дзвінків, комунікації через месенджер і звернень постійних клієнтів. Середня відвідуваність з органіки — 5000 користувачів на місяць.

Контекстною рекламою замовник займається самостійно, не виділяючи на платне просування великого бюджету. Канал використовується лише для того, щоб підтримати найцікавіші для нього напрями. Це гарний приклад того, як SEO допомагає оптимізувати витрати на контекстну рекламу.

Єва Янчук

Project Manager
at Sprava Agency

 

«Завдяки роботі нашої команди сайт має гарні позиції та конверсії. Основна увага в процесі просування була зосереджена на usability та доопрацюванні карток товарів. Замовник самостійно наповнює магазин, перевіряє актуальність вказаних цін і займається обробленням замовлень. Ми, своєю чергою, стежимо за поведінкою користувачів і трендами в просуванні, та вносимо зміни, що допомагають сайту залишатися на високих позиціях у пошуку й зміцнювати репутацію».

Тетяна Жевега

Head of SEO
at Sprava Agency

 

«На старті співпраці у замовника був сайт, що відповідав тематиці та був наповнений товарами з вказаними цінами. Проведені нашим агентством аудит та аналіз конкурентів дозволили виявити низку недоліків і проблем, а також визначити напрями, над якими варто ретельно попрацювати.

Пріоритетним для нас було:

  • доопрацювання структури, зокрема створення нових сторінок — додаткових точок входу для потенційних покупців; 
  • якісне пропрацювання карток товарів;
  • деталізована оптимізація за семантичним рядом, що враховує всі цільові пошукові запити (різні за звучанням). B2B-сфері не притаманна висока частотність (це стосується напрямку товарів і послуг для бізнесу), а пошук охоплює найрізноманітніші запити. І ми це одразу передбачили;
  • робота з комерційними факторами. Для продавця важливо, щоб люди довіряли йому, не боялися робити замовлення через сайт, а також чітко розуміли, як і з яким спеціалістом відбуватиметься взаємодія.

Ці та багато інших заходів дали можливість покращити прописку і позиції, отримати зростання цільового трафіку на різні напрями товарів і послуг, збільшення звернень і продажів. На такий результат, власне, і очікував замовник. 

Висновки

Основним завданням від замовника було збільшення продажів.

Перші результати ми отримали вже після доопрацювань карток товару та виправлення технічних моментів. За зростанням позицій підтягнулися і конверсії. Важливо й те, що нам вдалося перейти до стадії такої довіри, коли замовник позитивно приймав наші пропозиції і впроваджував їх у роботі. Це важливо! Завдяки цьому ми досягли стабільного прогресу: щороку трафік зростає в середньому на 30%. Ця цифра влаштовує замовника – більше замовлень вони фізично не в силах обробляти.

PS: Перед початком роботи замовник був впевнений, що зі свого сайту витягнув максимум і краще бути не може...

Якщо ви також впевнені, що ваш сайт працює на 5+, замовляйте аудит і ми покажемо, що він може більше!

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все