+38(067)653-72-39

Оновлення сайту медцентру у Львові: як ми зберегли позиції в ТОПі Google і збільшили кількість заявок

Novo Lviv
Україна
Медицина
2025
Щоб не втратити аудиторію, підтримувати зв’язок зі старими та залучати нових клієнтів, компаніям і підприємцям потрібно щонайменше раз на 3–5 років оновлювати сайт.

Інколи достатньо редизайну, але в деяких випадках ніяк не обійтися без розробки нового проєкту. Водночас важливо не втратити наявні позиції.

З львівським медичним центром NOVO команда Sprava Agency працює вже десятий рік. За цей час сайт закладу не змінювався, тому, без сумніву, вже не відповідав сучасним вимогам. Отже, було прийняте рішення про розроблення нової версії. Місяці кропіткої роботи дали помітні результати. Розповідаємо, що ми зробили та чого досягли в рамках реалізації проєкту.

Декілька слів про замовника

NOVO — медичний центр широкого профілю у Львові, що пропонує широкий перелік інструментальних обстежень і лабораторних досліджень для дорослих та дітей.

Пацієнти закладу мають змогу укласти декларацію з сімейним лікарем і отримати консультації профільних фахівців.

Окремий напрям роботи центру NOVO — благодійність. Компанія бере участь у програмах, що передбачають надання безоплатної та пільгової медичної допомоги ветеранам, членам родин зниклих безвісти військових, неповнолітнім ВПО, особам з інвалідністю І групи та іншим категоріям громадян.

Що було до початку співпраці, цілі та завдання замовника

Особливістю проєкту є надання центром великої кількості послуг на одній локації. Медичний заклад працює в найбільшому місті на заході України, тож конкуренція є вищою, ніж, скажімо, в Тернополі чи Івано-Франківську.

Тому протягом усього періоду співпраці з замовником ми постійно займалися SEO, додавали на сайт нові послуги, сама компанія безперервно підтримувала репутацію бренду.

Старий сайт був адаптивним і раніше. Щойно Google почав вводити mobile first indexing, він мав непоганий вигляд і приносив звернення. Втім, з часом користувачі стають вимогливішими, а алгоритми пошуковика — категоричнішими, тому цей дизайн своє «віджив». Для покращення поведінкових факторів і зростання економічної ефективності ресурсу були потрібні кардинальні зміни.

Спочатку ми розглядали 2 варіанти — редизайн (бюджетніший) та розробка нового сайту. Оскільки застаріла CMS не дозволяла належним чином оптимізувати роботу ресурсу (зокрема прискорити завантаження), дедалі частіше виникали несправності та дублі сторінок, а структура сайту була досить заплутаною, вирішили розробляти проєкт заново. Рішення довго відкладалося через війну, та зрештою замовник затвердив бюджет і ми почали співпрацю в цьому напрямі.

На момент старту розроблення в індексі було понад 600 сторінок для однієї мовної версії, а трафік становив 500–700 користувачів на день. Тож нашим головним завданням було не втратити ані індексацію, ані трафік, ані позиції. Водночас нова версія сайту мала бути кращою за попередню структурно і візуально, створювати можливості для подальшого зростання та масштабування.

Що було зроблено

Над розробленням сайту наша команда працювала протягом 9 місяців. Багато часу пішло на наповнення вебресурсу. Для деяких розділів ми переробляли структуру, наповнювали сторінки вручну і розміщували контент за новим шаблоном. Втім, на сайті були помилки: зокрема не всі сторінки, що не працювали, давали 404 відповідь. Через це було прийнято рішення переносити сторінки, що були активні в адмінці.

Макети сторінок розробляли з нуля відповідно до брендбуку, наданого замовником. Розроблення, погодження і внесення правок знову ж таки потребували часу. Перед перенесенням на домен були проведені роботи з оптимізації для збереження позицій сайту.

Який результат ми отримали

Оновлений ресурс був перенесений на домен у січні 2025 року. В результаті проведених робіт відбулися наступні зміни: Зросли показники швидкості завантаження сторінок.

01
Поліпшилися позиції у видачі Google, хоча і до цього сайт був у ТОПах.
02
Зросла тривалість перегляду сторінок.
03
Покращення поведінкових факторів позитивно вплинуло на конверсії.
04

На 25% збільшилася кількість дзвінків.

Таким чином, зміни не примусили себе довго чекати. Ми ж вкотре впевнилися в тому, що за умови регулярного апгрейду вебресурс може працювати на повну і приносити реальні результати. Наразі ми продовжуємо співпрацю з замовником і не збираємося зупинятися на досягнутому.

Єва Янчук

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Медична сфера для нашої команди не нова.

Ми чітко розуміли, як поліпшити поточний стан сайту, хоча це виявилося нелегко. Ефективній роботі сприяли злагодженість команди, надання замовником всієї необхідної інформації. Окремо відзначу роботу дизайнера — ми б не досягли такого результату без якісних макетів.

Тетяна Жевега

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Переїзд» на новий вебмайданчик — кропітка робота, що потребує залученості значної кількості фахівців.

Пошукова оптимізація перед перенесенням сайту на домен передбачала:

  • детальне опрацювання і звіряння структури. Ми не мали права загубити жодної сторінки, повинні були зробити їх доступними для сканування та індексації, зберегти позиції;
  • посторінкову перевірку оптимізації — текстів, заголовків, вписаних ключів, зображень, ЛЗУ тощо; 
  • збереження перелінкування;
  • перевірку всіх технічних налаштувань на відповідність вимогам SEO. 

Після перенесення на домен провели контрольну перевірку, щоб віддати роботам Google версію ресурсу, що працюватиме на зростання. Те, що нам вдалося зробити сайт кращим, підтверджують його поточні метрики та відгуки замовника про динаміку звернень.

Костянтин Вельможко

технічний фахівець
Sprava Agency

 

Перехід від застарілої платформи до сучасного вебпростору вимагав глибокого аналізу та інноваційних рішень. Ключовим викликом був великий обсяг контенту. Втім, нам вдалося забезпечити точність і релевантність кожної одиниці інформації.

Під час розроблення UX/UI застосували data-driven дизайн, базуючись на аналізі поведінки відвідувачів. Використання адаптивного дизайну та PWA покращило користувацький досвід і забезпечило масштабованість. Проєкт з редизайну сайту став не просто оновленням, а стратегічною трансформацією цифрового представництва компанії.

Висновок

Отже, «грати в довгу» і знаходити точки зростання можна навіть у тому випадку, якщо онлайн-майданчик, на перший погляд, добре виконує свої функції та перебуває в ТОПі. Тож якщо ваш вебресурс морально застарів і потребує оновлення, зверніться до фахівців Sprava Agency. Ми проаналізуємо поточну ситуацію та допоможемо зробити ваш сайт привабливішим, зручнішим і ефективнішим.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все