Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Інколи достатньо редизайну, але в деяких випадках ніяк не обійтися без розробки нового проєкту. Водночас важливо не втратити наявні позиції.
З львівським медичним центром NOVO команда Sprava Agency працює вже десятий рік. За цей час сайт закладу не змінювався, тому, без сумніву, вже не відповідав сучасним вимогам. Отже, було прийняте рішення про розроблення нової версії. Місяці кропіткої роботи дали помітні результати. Розповідаємо, що ми зробили та чого досягли в рамках реалізації проєкту.
Декілька слів про замовника
NOVO — медичний центр широкого профілю у Львові, що пропонує широкий перелік інструментальних обстежень і лабораторних досліджень для дорослих та дітей.
Пацієнти закладу мають змогу укласти декларацію з сімейним лікарем і отримати консультації профільних фахівців.
Окремий напрям роботи центру NOVO — благодійність. Компанія бере участь у програмах, що передбачають надання безоплатної та пільгової медичної допомоги ветеранам, членам родин зниклих безвісти військових, неповнолітнім ВПО, особам з інвалідністю І групи та іншим категоріям громадян.
Що було до початку співпраці, цілі та завдання замовника
Особливістю проєкту є надання центром великої кількості послуг на одній локації. Медичний заклад працює в найбільшому місті на заході України, тож конкуренція є вищою, ніж, скажімо, в Тернополі чи Івано-Франківську.
Тому протягом усього періоду співпраці з замовником ми постійно займалися SEO, додавали на сайт нові послуги, сама компанія безперервно підтримувала репутацію бренду.
Старий сайт був адаптивним і раніше. Щойно Google почав вводити mobile first indexing, він мав непоганий вигляд і приносив звернення. Втім, з часом користувачі стають вимогливішими, а алгоритми пошуковика — категоричнішими, тому цей дизайн своє «віджив». Для покращення поведінкових факторів і зростання економічної ефективності ресурсу були потрібні кардинальні зміни.
Спочатку ми розглядали 2 варіанти — редизайн (бюджетніший) та розробка нового сайту. Оскільки застаріла CMS не дозволяла належним чином оптимізувати роботу ресурсу (зокрема прискорити завантаження), дедалі частіше виникали несправності та дублі сторінок, а структура сайту була досить заплутаною, вирішили розробляти проєкт заново. Рішення довго відкладалося через війну, та зрештою замовник затвердив бюджет і ми почали співпрацю в цьому напрямі.
На момент старту розроблення в індексі було понад 600 сторінок для однієї мовної версії, а трафік становив 500–700 користувачів на день. Тож нашим головним завданням було не втратити ані індексацію, ані трафік, ані позиції. Водночас нова версія сайту мала бути кращою за попередню структурно і візуально, створювати можливості для подальшого зростання та масштабування.
Що було зроблено
Над розробленням сайту наша команда працювала протягом 9 місяців. Багато часу пішло на наповнення вебресурсу. Для деяких розділів ми переробляли структуру, наповнювали сторінки вручну і розміщували контент за новим шаблоном. Втім, на сайті були помилки: зокрема не всі сторінки, що не працювали, давали 404 відповідь. Через це було прийнято рішення переносити сторінки, що були активні в адмінці.
Макети сторінок розробляли з нуля відповідно до брендбуку, наданого замовником. Розроблення, погодження і внесення правок знову ж таки потребували часу. Перед перенесенням на домен були проведені роботи з оптимізації для збереження позицій сайту.