Сайти інтернет-магазинів вирізняються складною розгалуженою структурою. Для входження в ТОП необхідно оптимізувати картки, категорії товарів і головну сторінку магазину. Але трафік — не єдина мета просування. Для реальних продажів і отримання прибутку необхідно покращити usability та додати на сторінки вичерпну інформацію для користувача, відповісти на всі його запитання та розвіяти сумніви. Тільки комплексний підхід дозволить відбудуватися від конкурентів, просуватися за високо-, середньо- та низькочастотними запитами та отримувати конверсії.
До того ж для комплексного просування інтернет-магазинів одягу, техніки, харчових продуктів, дитячих, медичних і зоотоварів застосовуються різні стратегії. Під час оптимізації сайтів фахівці агентства Sprava враховують усі можливі фактори, що допомагають маркетинговим інструментам працювати на повну потужність.