Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Якщо ви — власник чи маркетолог рекрутингової або іншої консалтингової агенції, то безперечно знаєте про «підводні камені» просування такого бізнесу. Користувачі не завжди довіряють компаніям, що працюють у цій сфері, через присутність на ринку непрофесійних гравців і відсутність чіткого уявлення про послугу та гарантії її якості.
Утім, для команди Sprava Agency будь-які складнощі — це не проблема, а виклик. За допомогою таргетованої реклами лише за місяць нам вдалося залучити до профілю замовника (вузькоспеціалізованої рекрутингової компанії) 975 відвідувачів і отримати 230 резюме. Тож розповідаємо, як ми це зробили.
Наш замовник — міжнародна компанія Grasis Consulting Company — зареєстрована в Одесі, має офіс у Познані (Польща) і спеціалізується на працевлаштуванні водіїв різних категорій в країнах Європи.
Організація надає українцям і громадянам інших країн повний цикл послуг:
- пошук роботодавця;
- оформлення трудового контракту;
- надання консультацій та кваліфікованої допомоги в отриманні візи, чіп-карти, коду 95 для Польщі та Литви;
- забезпечення юридичного супроводу протягом періоду дії угоди.
На момент звернення до нашого агентства замовник уже мав профілі в соціальних мережах. Компанія самостійно запускала таргетовану рекламу у Facebook і розміщувала оголошення в різних групах. Проте відгуків з цієї соцмережі було досить мало, з Instagram — не було взагалі.
Найбільша складність під час просування послуг з працевлаштування, як і будь-якого бізнесу у сфері консалтингу, — необхідність в опрацюванні численних заперечень і сумнівів аудиторії щодо надійності компанії, зручності та загалом доцільності співпраці. Побоювання потенційних замовників пов’язані здебільшого з негативним досвідом у минулому та невпевненістю в успішному вирішенні завдання. Це і є головною причиною відсутності або незначної кількості звернень.
Основна мета замовника полягала в залученні цільової аудиторії та отриманні заявок із соцмереж через Direct або форму зворотного зв’язку. Нашим завданням було налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram. Здійснивши аудит профілів, ми додатково запропонували заповнити акаунти актуальною інформацією, зробити акцент на перевагах компанії та додати відгуки, щоб викликати довіру аудиторії.