Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Якщо ви — власник чи маркетолог рекрутингової або іншої консалтингової агенції, то безперечно знаєте про «підводні камені» просування такого бізнесу. Користувачі не завжди довіряють компаніям, що працюють у цій сфері, через присутність на ринку непрофесійних гравців і відсутність чіткого уявлення про послугу та гарантії її якості.
Утім, для команди Sprava Agency будь-які складнощі — це не проблема, а виклик. За допомогою таргетованої реклами лише за місяць нам вдалося залучити до профілю замовника (вузькоспеціалізованої рекрутингової компанії) 975 відвідувачів і отримати 230 резюме. Тож розповідаємо, як ми це зробили.
особливості роботи бізнесу на послуги по таргету
Наш замовник — міжнародна компанія Grasis Consulting Company — зареєстрована в Одесі, має офіс у Познані (Польща) і спеціалізується на працевлаштуванні водіїв різних категорій в країнах Європи.
Організація надає українцям і громадянам інших країн повний цикл послуг:
- пошук роботодавця;
- оформлення трудового контракту;
- надання консультацій та кваліфікованої допомоги в отриманні візи, чіп-карти, коду 95 для Польщі та Литви;
- забезпечення юридичного супроводу протягом періоду дії угоди.
як ми розпочинали роботу по кейсу послуг таргетованої реклами
На момент звернення до нашого агентства замовник уже мав профілі в соціальних мережах. Компанія самостійно запускала таргетовану рекламу у Facebook і розміщувала оголошення в різних групах. Проте відгуків з цієї соцмережі було досить мало, з Instagram — не було взагалі.
Найбільша складність під час запуску таргету послуг з працевлаштування, як і будь-якого бізнесу у сфері консалтингу, — необхідність в опрацюванні численних заперечень і сумнівів аудиторії щодо надійності компанії, зручності та загалом доцільності співпраці. Побоювання потенційних замовників пов’язані здебільшого з негативним досвідом у минулому та невпевненістю в успішному вирішенні завдання. Це і є головною причиною відсутності або незначної кількості звернень.
Основна мета замовника полягала в залученні цільової аудиторії та отриманні заявок із соцмереж через Direct або форму зворотного зв’язку. Нашим завданням було налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram. Здійснивши аудит профілів, ми додатково запропонували заповнити акаунти актуальною інформацією, зробити акцент на перевагах компанії та додати відгуки, щоб викликати довіру аудиторії. Це був перший, але не менш важливий, етап до успіху данного кейсу по таргету.