+38(067)653-72-39
Case

Кейс із таргетованої реклами: з 0 до 230 заявок за місяць для міжнародної компанії з працевлаштування

Grasis
Європа
Консалтинг
2023
Кейси по таргетованій рекламі
Можливе просування рекрутингової компанії

Якщо ви — власник чи маркетолог рекрутингової або іншої консалтингової агенції, то безперечно знаєте про «підводні камені» просування такого бізнесу. Користувачі не завжди довіряють компаніям, що працюють у цій сфері, через присутність на ринку непрофесійних гравців і відсутність чіткого уявлення про послугу та гарантії її якості.

Утім, для команди Sprava Agency будь-які складнощі — це не проблема, а виклик. За допомогою таргетованої реклами лише за місяць нам вдалося залучити до профілю замовника (вузькоспеціалізованої рекрутингової компанії) 975 відвідувачів і отримати 230 резюме. Тож розповідаємо, як ми це зробили.

Знайомство з проектом

особливості роботи бізнесу на послуги по таргету

Наш замовник — міжнародна компанія Grasis Consulting Company — зареєстрована в Одесі, має офіс у Познані (Польща) і спеціалізується на працевлаштуванні водіїв різних категорій в країнах Європи.

Організація надає українцям і громадянам інших країн повний цикл послуг:

  • пошук роботодавця;
  • оформлення трудового контракту;
  • надання консультацій та кваліфікованої допомоги в отриманні візи, чіп-карти, коду 95 для Польщі та Литви;
  • забезпечення юридичного супроводу протягом періоду дії угоди.
Початкова ситуація, труднощі та цілі співпраці

як ми розпочинали роботу по кейсу послуг таргетованої реклами

На момент звернення до нашого агентства замовник уже мав профілі в соціальних мережах. Компанія самостійно запускала таргетовану рекламу у Facebook і розміщувала оголошення в різних групах. Проте відгуків з цієї соцмережі було досить мало, з Instagram — не було взагалі.

Найбільша складність під час запуску таргету послуг з працевлаштування, як і будь-якого бізнесу у сфері консалтингу, — необхідність в опрацюванні численних заперечень і сумнівів аудиторії щодо надійності компанії, зручності та загалом доцільності співпраці. Побоювання потенційних замовників пов’язані здебільшого з негативним досвідом у минулому та невпевненістю в успішному вирішенні завдання. Це і є головною причиною відсутності або незначної кількості звернень.

Основна мета замовника полягала в залученні цільової аудиторії та отриманні заявок із соцмереж через Direct або форму зворотного зв’язку. Нашим завданням було налаштування таргетованої реклами у Facebook та Instagram. Здійснивши аудит профілів, ми додатково запропонували заповнити акаунти актуальною інформацією, зробити акцент на перевагах компанії та додати відгуки, щоб викликати довіру аудиторії. Це був перший, але не менш важливий, етап до успіху данного кейсу по таргету.

Що було зроблено
Роботу нашої команди можна умовно розділити на 5 етапів.
01 Аудит профілів. Під час аналізу сторінки компанії на Facebook виявилося, що акаунт з певних причин не є придатним для запуску рекламних кампаній. З огляду на це було прийняте рішення налаштовувати таргетовану рекламу лише в Instagram.
02 Опрацювання профілю в Instagram. Ми заповнили акаунт і підготували контент, в якому врахували найімовірніші заперечення цільової аудиторії. Створили актуальні історії, оформили пости в корпоративному стилі компанії та деякі з них закріпили для зручності пошуку. Відкоригували аватарку та шапку профілю, додали контактну інформацію, в посиланнях розмістили лінк на бітрикс-форму, через яку можна напряму залишити заявку.
кейс з послуг - таргет в FB
03
Створення оголошень. Розробили рекламні креативи з пропозиціями для водіїв, що шукають роботу за кордоном. Підготували тексти оголошень.
Кейси налаштування таргетованої реклами
Кейс по таргету для рекрутингової агенції
04
Налаштування таргетованої реклами. Орієнтувалися на різні сегменти та мету цільової аудиторії, визначили геолокацію (3 країни), виставили бюджет.
 
05
Ведення кампаній. Запустили нову рекламу, масштабували кампанії, що працювали раніше та показали непогані результати.
 

Результати роботи по кейсу таргетованої реклами

Обрана стратегія довела свою ефективність:

Запуск таргетованої реклами у трьох геолокаціях привів 975 користувачів, а замовник отримав 230 резюме вже в перший місяць співпраці! Вартість одного ліда склала від $0,82 до $3,4, залежно від країни.

Під час дії таргетованої рекламної кампанії вдалося збільшити кількість підписників більше, ніж удвічі, хоча це не було головною ціллю рекламних кампаній.

Результат роботи таргету для рекрутингу
Удосконалення профілю

Опрацювання постів і продумані налаштування оголошень дозволили збільшити число показів реклами на 338%, взаємодію з контентом — на 402%. Отже, бачимо різкий стрибок показників угору.

Вигляд профілю по рекрутингу для ефективного таргету

Марія Павлюченко

проджект-менеджер
Sprava Agency

 

«Працюючи з бізнесом у ніші, пов’язаній з наданням консалтингових послуг, слід враховувати побоювання аудиторії натрапити на недобросовісну організацію та марно витратити гроші. А отже, в профілі компанії, постах у соцмережах і рекламних оголошеннях варто:

  • чітко конкретизувати сферу діяльності, щоб відсікти нецільових клієнтів;
  • переконати аудиторію в надійності компанії;
  • підкреслити вигоди та переваги співпраці;
  • відмовитися від закликів відразу замовити послугу, натомість запропонувати звернутися із запитаннями, проконсультуватися з фахівцем.

Після збільшення кількості звернень ми почали працювати над зниженням вартості заявки. Гарні результати кампанії надихнули замовника розширити географію показів. Крім того, у планах — відкрити ще дві філії в країнах Європи».

Підіб’ємо підсумки
Підсумовуючи, хочемо зауважити, що зараз ми маштабуємо таргетовану рекламну кампанію на інші країни ЄС.

Для цього вже в розробці новий аккаунт (наповнення його необхідним контентом, загальна підготовка до запуску: нові креативи та пропозиції) та роботи з залучення нової аудиторії.

Беззаперечно, таргетована реклама — ефективний маркетинговий інструмент, здатний вирішувати одразу декілька бізнес-завдань: залучити клієнтів/співробітників/покупців, збільшити продажі та сприяти популяризації бренду. Проте щоб кампанія принесла бажаний результат, а витрати бюджету окупилися, варто підготувати профіль у соцмережах до просування та правильно налаштувати оголошення. І звісно ж, краще звернутися з цим питанням до профі.

Працюєте у сфері послуг, вже намагалися просувати акаунти в соцмережах, запускали таргетовану рекламу, але ваші зусилля досі не принесли результату? Бажаєте отримувати нових клієнтів з Facebook та Instagram? Зверніться до Sprava Agency. Ми проведемо аудит і обов’язково знайдемо рішення, що допоможе виправити ситуацію та знайти шляхи для подальшого розвитку.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Відхилити все Прийняти все