Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Повний цикл якісного SEO для компаній з продажу нерухомості

Просування сайту для залучення покупців і продавців нерухомості

Для успішної роботи агентств нерухомості, рієлторів і забудовників присутність в інтернеті має вирішальне значення. Однак наявність сайту та публікація оголошень ніяк не допоможуть продажам, якщо ресурс не побачать потенційні клієнти. SEO-послуги для нерухомості — вигідне вкладення, що у довгостроковій перспективі забезпечить безперервний потік заявок з органічного пошуку.

Sprava Agency точно знає, як вивести ваш сайт на першу сторінку пошуку Google. Грамотна SEO-стратегія допоможе отримувати трафік, перегляди та звернення без необхідності витрачатися на рекламу. Завдяки розкрутці бренду, підвищенню його впізнаваності ви завоюєте довіру не лише покупців, а й продавців нерухомості, що є джерелом заробітку для агентства та рієлтора.

Послуги SEO для агентства нерухомості — це:

  • обговорення побажань замовника, визначення цілей просування сайту нерухомості;
  • аудит ресурсу — аналіз ніші та конкурентів, виявлення технічних помилок, перевірка сайту на відповідність вимогам пошуковика;
  • розроблення стратегії SEO згідно з зазначеними цілями;
  • складання поетапного плану робіт;
  • внутрішнє SEO — оптимізація кодів, структури, текстового та візуального контенту;
  • зовнішня оптимізація;
  • адаптація сайту під мобільні пристрої;
  • робота над usability та комерційними факторами;
  • локальне SEO, розміщення інформації про агенцію на агрегаторах;
  • надання звіту за позиціями та конверсіями.

Характерна риса пошукового просування сайтів, що продають нерухомість, — орієнтація відразу на дві цільові авдиторії. Під час підбирання ключових слів та розроблення структури враховуються пошукові запити як покупців, так і продавців.

У висококонкурентній ніші, в якій топові позиції в Google за високочастотними запитами займають великі гравці ринку та агрегатори, пробитися у верхні рядки пошукача досить важко. SEO-фахівці та маркетологи Sprava Agency розроблять стратегію, що допоможе відбудуватися від конкурентів і отримувати теплі ліди, потенційно готові стати вашими клієнтами.

Чому для просування сайту компанії по продажу нерухомості обирають нас:

Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  • Комплексне SEO
    Високі позиції у пошуку — не єдина ціль просування. Ми перетворюємо сайти на інструмент, що дозволяє розв’язати найважливіші завдання наших замовників.
  • Персональний менеджер
    За кожним проєктом закріплюється співробітник, що відповідає на всі запитання клієнта та допомагає донести його побажання та зауваження до безпосередніх виконавців.
  • Відсутність прихованих платежів
    Ціна пакетних пропозицій з SEO для агентств з нерухомості фіксована. Майбутні витрати обговорюються під час визначення цілей і складання плану робіт. Необхідність у доплатах, що перевищують зазначену в договорі суму, відсутня.
  • Додаткові послуги
    Для отримання максимальної вигоди від вкладень у просування в тарифний план SEO-послуг можуть бути включені реєстрація домену та хостингу, дизайн сайту, підключення CMS, що відповідає вимогам пошукової системи.

Результати SEO-просування агентства нерухомості

SEO — надійний і вигідний канал просування, що має відстрочений ефект. Комплекс заходів, що передбачає технічну оптимізацію, роботу з контентом і usability, згодом забезпечує:

  • попадання сторінок вебресурсу на першу сторінку видачі Google;
  • зростання трафіку на сайт агентства нерухомості;
  • збільшення кількості переглядів оголошень;
  • підвищення кількості заявок і угод;
  • залучення продавців, що пропонують об'єкти продажів;
  • впізнаваність і довіра авдиторії до бренду.

Навіть після припинення робіт з пошукового просування трафік на сайт приходитиме ще довгий час.

Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванні
162
розроблено сайтів
87
проектів на контекстній рекламі
23368
кількість фраз в ТОПІ
Популярні кейси
Останні статті в блозі:

Що входить в ціну на SEO просування сайту компаній з продажу нерухомості

SEO для сайтів послуг

вартість розраховується індивідуально

Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ніші.

  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
SEO для нестандартних сайтів

вартість розраховується індивідуально

Бюджет розраховується індивідуально і залежить від якості сайту та конкурентності ніші.

  • Узгодження KPI та створення індивідуальної стратегії просування
  • Аудит ніші та конкурентів
  • Технічний аудит SEO
  • Аудит поточного стану оптимізації
  • Створення семантичного ядра
  • Оптимізація поточного контенту
  • Створення плану контенту і написання статей
  • Робота з посиланнями
  • Локальне SEO: оптимізація Google Business Profile (ex. Google my Business)
  • Робота з розширеними сніпетами
  • Збільшення трафіку та лідів на веб-сайті
  • Аудит та покращення usability
  • Оптимізація конверсії (CVR)
  • Налаштування Google Analytics та Mircosoft Clarity
  • Щомісячний аудит результатів
  • Щомісячний звіт по роботі з проєктом
Питання / Відповіді
Коли окупляться вкладення?
Продаж нерухомості — сфера, що характеризується високим чеком угоди. Для покриття витрат зазвичай достатньо одного продажу. Суттєвого зростання трафіку та заявок слід чекати 4–6 місяців. Однак, враховуйте, що для бізнесу однієї реклами недостатньо: велике значення має якість комунікації з безпосереднім клієнтом. Успішне закриття угоди та сума винагороди залежать уже від рієлтора.
Чому SEO — це гра в довгу? Чи можна прискорити результат?
Неможливість отримання моментального результату викликана необхідністю виконання широкого спектра робіт. Аналіз ніші, цільової аудиторії та конкурентів, збір семантичного ядра та його кластеризація, створення оптимізованого контенту та доопрацювання сайту вимагають чималих витрат часу. Додатковий час потрібен пошуковій системі, щоб вона «побачила» сайт, проаналізувала зміни, сформувала його рейтинг і репутацію. На це потрібні місяці. Хочете швидких продажів — поєднайте SEO з контекстною рекламою, і результат не забариться.
Чи є шанси потрапити в ТОП у сайту агентства нерухомості, що створений з нуля?
Попри високу конкуренцію в ніші нерухомості та наявність незмінних лідерів у ТОП видачі Google, нова компанія або фахівець все ж таки мають можливість отримувати органічний трафік. Досягти поставлених завдань допоможе просування в регіоні, вказівка в запитах характеристик нерухомості, наприклад «смартквартири», «офісні та складські приміщення», «житло з дизайнерським ремонтом». Стратегія розробляється індивідуально з урахуванням багатьох чинників.
Чи обов'язково продовжувати займатися SEO після виконання завдань з первинного просування?
Базове SEO дозволить ще довгий час після закінчення робіт одержувати трафік на сайт. Однак, враховуючи появу нових компаній на ринку та зміну пошукових алгоритмів, без просування сайт може «просісти» у видачі. Для підтримки певного рейтингу оптимізацією потрібно займатися постійно. Якісний SEO-супровід — запорука отримання заявок і високих позицій протягом тривалого часу.
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту