Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Секрет популярності та відмінної репутації готелів у мережі, безсумнівно, полягає в наданні якісних послуг. Втім, заслужити ім’я в інтернеті, залучати на сайт користувачів і отримувати клієнтів допомагає також включення в маркетингову стратегію SEO просування готелів. За правильного підходу просування в органічному пошуку дає змогу заповнювати номери не тільки у високий сезон, у період свят і канікул, а впродовж усього року.
Підтвердженням високого потенціалу SEO для сфери готельного бізнесу є кейс з розкрутки послуг екоготелю «Красна поляна Family Club Resort». Розповідаємо, як нам вдалося в рази збільшити органічний трафік і конверсію, допомогти замовникові закривати бронювання задовго до початку сезону та забезпечити стабільний попит.
Коротко про замовника сайту гірського готелю
Готель «Красна поляна Family Club Resort» розташований в селі Поляниця за 10 хвилин їзди від гірськолижного курорту «Буковель».
- 134 основних і 26 додаткових місць;
- власна закрита територія площею 1,6 га;
- SPA-зона з відкритим басейном, чанами, лазнею, холодними купелями та джакузі;
- ресторан;
- ігрова кімната;
- дитячий майданчик, батут і мотузковий парк.
Для усамітнення серед природи гостям пропонується гірський барн — будиночок на висоті 800 м з терасою, джакузі та зоною барбекю. Взимку працює лижна школа для новачків, проводяться екскурсії в резиденцію святого Миколая. У літній період організуються дитячі табори.
Мета співпраці із замовником сайту готелю в Карпатах
Агентство Sprava працює над проєктом з 2013 року. Цього разу головною ціллю просування було збільшення кількості звернень з пошуку Google вдвічі, а відповідно — максимальна завантаженість номерів. Оскільки готель постійно розвивається, розширює кількість локацій, послуг та активностей, виникає потреба у створенні та SEO-розкрутці нових сторінок. Своєю чергою, ми визначили ключовою метою підвищення показників безоплатного трафіку з Google.
Які роботи виконувалися в рамках SEO-просування карпатського готелю
Пошукова розкрутка пропозицій сімейного екоготелю включала наступні напрями:
- складання семантичного ядра і кластеризацію запитів;
- оптимізацію посадкових сторінок сайту;
- перевірку та усунення помилок у Google Search Console;
- лінкбілдінг;
- роботи з юзабіліті сайту.
Щоб охопити більшу цільову аудиторію, ми створили, наповнили та оптимізували додаткові сторінки, що стосуються:
- послуг, які надаються готелем;
- відпочинку в різні сезони — взимку, влітку, на травневі свята тощо;
- побажань потенційних клієнтів — наприклад, дитячого відпочинку, сімейного табору, спа-готелю чи all inclusive.
Крім того, активно працювали над збільшенням інформаційного трафіку від користувачів, що в цілому цікавляться відпочинком, Карпатами та Буковелем зокрема. Такі заходи допомагають познайомити з готелем не тільки людей, котрі шукають місце для розміщення та готові бронювати номери, а й тих, хто лише розглядає можливість відпочинку в горах. Окремий напрям — створення спецпропозицій та просування раннього бронювання.
Яких результатів вдалося досягти під час просування сайту гірського готелю
Одним з найвагоміших результатів SEO-просування екоготелю «Красна поляна Family Club Resort» стало збільшення трафіку з видачі Google більше ніж у 5 разів за менш ніж 2-річний період. У вересні 2022 року сайт отримав з пошуку 2970 нових користувачів, у липні 2024-го цей показник сягнув 15 648.