+38(067)653-72-39
Case

Кейс із SEO-просування готелю: збільшення органічного трафіку в 5 разів за 2 роки

Красна Поляна
Україна
HoReCa
2013

Секрет популярності та відмінної репутації готелів у мережі, безсумнівно, полягає в наданні якісних послуг. Втім, заслужити ім’я в інтернеті, залучати на сайт користувачів і отримувати клієнтів допомагає також включення SEO в маркетингову стратегію. За правильного підходу просування в органічному пошуку дає змогу заповнювати номери не тільки у високий сезон, у період свят і канікул, а впродовж усього року.

Підтвердженням високого потенціалу SEO для сфери гостинності є кейс з розкрутки послуг екоготелю «Красна поляна Family Club Resort». Розповідаємо, як нам вдалося в рази збільшити органічний трафік і конверсію, допомогти замовникові закривати бронювання задовго до початку сезону та забезпечити стабільний попит.

Коротко про замовника

Готель «Красна поляна Family Club Resort» розташований в селі Поляниця за 10 хвилин їзди від гірськолижного курорту «Буковель».

До послуг гостей:
  • 134 основних і 26 додаткових місць;
  • власна закрита територія площею 1,6 га;
  • SPA-зона з відкритим басейном, чанами, лазнею, холодними купелями та джакузі;
  • ресторан;
  • ігрова кімната;
  • дитячий майданчик, батут і мотузковий парк.

Для усамітнення серед природи гостям пропонується гірський барн — будиночок на висоті 800 м з терасою, джакузі та зоною барбекю. Взимку працює лижна школа для новачків, проводяться екскурсії в резиденцію святого Миколая. У літній період організуються дитячі табори.

Мета співпраці з замовником

Агентство Sprava працює над проєктом з 2013 року. Цього разу головною ціллю просування було збільшення кількості звернень з пошуку Google вдвічі, а відповідно — максимальна завантаженість номерів. Оскільки готель постійно розвивається, розширює кількість локацій, послуг та активностей, виникає потреба у створенні та SEO-розкрутці нових сторінок. Своєю чергою, ми визначили ключовою метою підвищення показників безоплатного трафіку з Google.

Які роботи виконувалися в рамках SEO-просування

Пошукова розкрутка пропозицій сімейного екоготелю включала наступні напрями:

  • складання семантичного ядра і кластеризацію запитів;
  • оптимізацію посадкових сторінок сайту;
  • перевірку та усунення помилок у Google Search Console;
  • лінкбілдінг;
  • роботи з юзабіліті вебресурсу.

Щоб охопити більшу цільову аудиторію, ми створили, наповнили та оптимізували додаткові сторінки, що стосуються:

  • послуг, які надаються готелем;
  • відпочинку в різні сезони — взимку, влітку, на травневі свята тощо;
  • побажань потенційних клієнтів — наприклад, дитячого відпочинку, сімейного табору, спа-готелю чи all inclusive.

Крім того, активно працювали над збільшенням інформаційного трафіку від користувачів, що в цілому цікавляться відпочинком, Карпатами та Буковелем зокрема. Такі заходи допомагають познайомити з готелем не тільки людей, котрі шукають місце для розміщення та готові бронювати номери, а й тих, хто лише розглядає можливість відпочинку в горах. Окремий напрям — створення спецпропозицій та просування раннього бронювання.

Яких результатів вдалося досягти внаслідок співпраці

Одним з найвагоміших результатів SEO-просування екоготелю «Красна поляна Family Club Resort» стало збільшення трафіку з видачі Google більше ніж у 5 разів за менш ніж 2-річний період. У вересні 2022 року сайт отримав з пошуку 2970 нових користувачів, у липні 2024-го цей показник сягнув 15 648.

За період з березня 2023-го по березень 2024 року органічний трафік збільшився на 70%, конверсії — більше ніж на 100%.

Марія Павлюченко

project-менеджерка
Sprava Agency

 

Готель «Красна поляна Family Club Resort» співпрацює з агентством Sprava вже понад 10 років, що є вагомим показником довіри до нашої компанії та успішної взаємодії з замовником.

Просування сайту готельної тематики — нелегке завдання, оскільки конкуренція в цій ніші є досить високою. Проте наразі компанії вдається не тільки залишатися на плаву попри складний для країни час, а ще й збільшити продажі більше ніж удвічі. Все це можливо завдяки залученості замовника в процес роботи, отриманню від нього своєчасних фідбеків і необхідної інформації, а також активній роботі наших фахівців.

Тетяна Жевега

SEO-фахівчиня
Sprava Agency

 

Великий готель, що пропонує чималий перелік послуг, має певні особливості роботи та не належить до категорії бюджетних. Заповнення його номерів впродовж усього року — непросте завдання, яке нам усе ж таки вдалося вирішити за допомогою SEO.

Забезпечення завантаженості на зимовий сезон, час канікул і відпусток було першочерговою метою. В процесі роботи над проєктом ми помітили, що важливим моментом у просуванні готелів є вчасна підготовка і публікація сезонних пропозицій. Таким чином усі охочі мали можливість оформити раннє бронювання чи замовити номер завчасно за вигідним тарифом. Готелю це дає можливість закрити бронювання задовго до початку сезону і займатися фактичною підготовкою. Отже, ідеальним часом для розміщення новорічних та різдвяних пропозицій є кінець серпня — середина вересня.

Заповненість готелю в міжсезоння — мета, що потребує чималих зусиль. Для максимального охоплення аудиторії доводилося використовувати різні інтенти. Зокрема це додавання кластерів за напрямами зацікавленості потенційних клієнтів, створення і просування сторінок у разі відкриття замовником нових можливостей та активностей, публікація статей про цікаві місця в Карпатах зі згадками про готель тощо.

Проблеми та підходи до SEO

Ми працюємо над проєктом вже багато років, а отже завдання і проблеми, підходи до SEO та виклики в роботі за весь цей час були різними. Гнучке мислення, застосування фахівцями агентства нестандартних рішень та ефективна взаємодія з замовником дозволяють завжди досягати поставлених цілей. Маєте власний готельний бізнес і бажаєте вивести його на новий рівень? Звертайтеся в Sprava Agency, і разом ми побудуємо стратегію, що приведе вас до успіху.

Отримайте індивідуальну пропозицію

Створимо стратегію під ваші цілі

Більше кейсів
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все