Зворотній зв'язок:

Не можете знайти те, що вам потрібно? Запитайте в нас!

Запитати

Локальне SEO

Пошукове просування для залучення аудиторії з конкретного регіону

Близько 50% запитів користувачів у Google орієнтовані на певне місто, район, точну геолокацію надання послуг або продажу товарів. Люди часто звертаються до пошукової системи з формулюваннями, що містять слова «поряд», «найближчий», «в моєму районі». Якщо пошук здійснюється в такій формі, у видачі показуються місцеві компанії. Для регіонального бізнесу оптимізація під локальний пошук — чудова можливість залучення клієнтів з інтернету.

Послуга local SEO від агентства Sprava допоможе підприємцям і невеликим компаніям ефективно конкурувати з лідерами ринку. Грамотна стратегія та адекватні вкладення в розкрутку забезпечують успіх за порівняно короткий термін.

Работы, направленные на улучшение позиций сайта компании в локальном поиске, включают:
  • реєстрацію в Google My Business;
  • пошукову оптимізацію профілю для ранжування в регіональному пошуку;
  • вивчення відгуків, підвищення репутації компанії (SERM);
  • розміщення інформації про комерційного суб'єкта на Google Maps;
  • оптимізацію контенту та метатегів title і description під регіональні запити, що містять населений пункт, район, вулицю або слова «недалеко», «поруч» тощо;
  • створення локальних посадкових сторінок (для бізнесів, що працюють у різних регіонах);
  • додавання на головній сторінці та в контактах мікророзмітки LocalBusiness;
  • публікацію інформації про компанію в місцевих онлайн-каталогах і довідниках;
  • оптимізацію під голосовий пошук;
  • нарощування кількості посилань на сайт зі сторонніх ресурсів.
Для успішного просування бізнесу в контактній інформації необхідно вказувати фізичну адресу магазину, офісу чи салону, складу, точок самовивезення тощо.

За даними Google, 76% користувачів, що шукають товар чи послугу у своєму регіоні, відвідують торгову точку протягом доби. З них 28% купують або роблять замовлення. Бізнеси, що не займаються регіональним просуванням, втрачають значну частку трафіку та, відповідно, недоотримують прибуток.

Головне завдання SEO-просування під локальний пошук — зробити компанію видимою на всіх майданчиках. Максимальна присутність у мережі допомагає забезпечити потік клієнтів, зацікавлених у продукті, навіть у висококонкурентній ніші. Побудувати ефективну стратегію регіонального просування та досягнення високих позицій у видачі допоможуть фахівці нашої агенції.

Переваги замовлення послуги в Sprava Agency
Залишіть вашу заявку зараз, і ми передзвонимо Вам найближчим часом
  • Різні ніші бізнесу
    Займаємося просуванням сайтів різноманітних тематик вже понад 18 років. Розробляємо стратегію з урахуванням особливостей напряму діяльності бізнесу, аналізу конкурентів і вподобань цільової аудиторії.
  • Успішні кейси
    Маємо позитивний досвід розкрутки ресурсів в інтернеті з нуля, а також значного покращення показників сайтів з низьким трафіком і конверсією.
  • Просування за кордоном
    Працюємо не лише з українськими, а й з закордонними компаніями. Наші фахівці успішно просувають проєкти з Європи та США.
  • Комплексний підхід
    Зосередивши зусилля на регіональному просуванні, не залишаємо поза увагою загальні питання оптимізації. Ми працюємо над usability та створенням зрозумілої структури ресурсу, робимо верстку для адаптивної версії, наповнюємо сайт оптимізованим якісним контентом і виправляємо технічні помилки.
Результати локальної оптимізації

Після здійснення робіт з регіонального SEO інформація про компанію під час введення релевантного запиту в Google показується в блоці Local Pack, що розміщується разом з мапою над результатами органічної видачі. Цей блок демонструється незалежно від позначення географії пошуку.

Завдяки локальній оптимізації:

  • зростають позиції ресурсу за запитами з прив'язкою до геолокації;
  • компанія стає «видимою» для користувачів, що знаходяться поблизу та шукають конкретні товари чи послуги;
  • зростає відвідуваність сайту і кількість звернень.

Локальна оптимізація дає можливість нарощувати трафік за низькочастотними запитами, розвивати бренд, виводити конверсії на якісно новий рівень і успішно конкурувати з лідерами ринку.

Комплексна розкрутка сайту
220
сайтів на просуванні
162
розроблено сайтів
87
проектів на контекстній рекламі
23368
кількість фраз в ТОПІ
Популярні кейси
Останні статті в блозі:
Питання / Відповіді
Яким компаніям потрібне регіональне SEO?

У нашому агентстві послугу оптимізації під локальний пошук замовити зазвичай хочуть представники малого і середнього бізнесу. Цей вид просування необхідний:

  • салонам краси, перукарням;
  • фітнес-центрам;
  • автосервісам;
  • кафе, ресторанам;
  • готелям, базам відпочинку;
  • приватним дитячим садкам і школам;
  • медзакладам, ветеринарним клінікам;
  • пунктам прокату велосипедів, лиж і сноубордів, туристичного спорядження;
  • ломбардам;
  • магазинам;
  • розважальним закладам;
  • майстерням, що пропонують ремонт техніки, одягу, взуття;
  • хімчисткам.

Великі компанії через регіональне SEO просувають свої філії та представництва.

Які фактори впливають на результати пошуку в певному регіоні?
Під час ранжування запитів пошуковик враховує поточне розташування користувача, відстань до офісу, пошукові наміри аудиторії. На результати видачі також впливають інформація про компанію в Google My Business, її рейтинг і відгуки, кількість згадок про організацію в мережі.
Чи потрібна оптимізація під локальні запити інтернет-магазинам?
Магазинам, що займаються виключно онлайн-продажами з відправленням товарів поштою або через служби доставлення, просуватися в регіонах немає потреби. Однак якщо бізнес має офлайн-точку, пункти самовивезення, працює адресне доставлення, у цьому випадку розкрутка з прив'язкою до геолокації цілком доцільна.
Як збільшити ефективність просування в регіоні?
Підвищити позиції в пошуковій видачі допоможе включення до семантичного ядра слів, що вказують на місто, район, мікрорайон або навіть вулицю (наприклад, «ремонт телефонів Київ Оболонь»). Можна використовувати ключові фрази зі словами-уточненнями («піцерія поряд»). Трендом останніх років серед молоді є голосовий пошук. Цю тенденцію варто враховувати, якщо ваш продукт орієнтований на відповідну аудиторію.
Скільки коштує послуга у вашій агенції?
На оптимізацію під локальний пошук ціни розраховуються індивідуально з огляду на тематику, конкуренцію в ніші, поточний стан сайту та інші фактори. Для отримання консультацій та уточнення деталей співробітництва зв'яжіться з менеджером Sprava Agency за телефоном +380 (67) 653–72–39 або залиште заявку на зворотний дзвінок, вказавши свої контакти в онлайн-формі на сайті.
Відправити заявку на пошукове просування сайту
Зробимо ваш сайт інструментом перетворення користувачів в замовників
Зателефонуйте нам
Або напишіть нам
Згорнути карту
Показати карту