Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Близько 50% запитів користувачів у Google орієнтовані на певне місто, район, точну геолокацію надання послуг або продажу товарів. Люди часто звертаються до пошукової системи з формулюваннями, що містять слова «поряд», «найближчий», «в моєму районі». Якщо пошук здійснюється в такій формі, у видачі показуються місцеві компанії. Для регіонального бізнесу оптимізація під локальний пошук — чудова можливість залучення клієнтів з інтернету.
Послуга local SEO від агентства Sprava допоможе підприємцям і невеликим компаніям ефективно конкурувати з лідерами ринку. Грамотна стратегія та адекватні вкладення в розкрутку забезпечують успіх за порівняно короткий термін.
Які роботи входять до локального SEO просування сайтів
- реєстрацію в Google My Business;
- пошукову оптимізацію профілю для ранжування в регіональному пошуку;
- вивчення відгуків, підвищення репутації компанії (SERM);
- розміщення інформації про комерційного суб'єкта на Google Maps;
- оптимізацію контенту та метатегів title і description під регіональні запити, що містять населений пункт, район, вулицю або слова «недалеко», «поруч» тощо;
- створення локальних посадкових сторінок (для бізнесів, що працюють у різних регіонах);
- додавання на головній сторінці та в контактах мікророзмітки LocalBusiness;
- публікацію інформації про компанію в місцевих онлайн-каталогах і довідниках;
- оптимізацію під голосовий пошук;
- нарощування кількості посилань на сайт зі сторонніх ресурсів.
Для успішного просування бізнесу в контактній інформації необхідно вказувати фізичну адресу магазину, офісу чи салону, складу, точок самовивезення тощо.