Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Користувачі, що шукають той чи інший товар або послугу в Google, нерідко переходять за оголошеннями в перших рядках пошукової видачі та роблять замовлення.
Водночас, щоб така стратегія спрацювала, необхідно правильно підібрати ключові фрази, налаштувати та оптимізувати рекламні кампанії. Не менш важливо вміти керувати ставками та отримувати замовлення за мінімальних витрат бюджету. Команді Sprava Agency вдалося побудувати стабільний потік заявок для канадської мувінгової компанії, що зокрема пропонує свої послуги у місті Вікторія. Розповідаємо, що для цього робили, перед якими труднощами поставали та який результат зрештою отримали.
Paramount Moving — компанія-перевізник у місті Вікторія
Замовник займається транспортними перевезеннями по всій Канаді та надає послуги з пакування і відвантаження речей. Ключові напрями діяльності компанії:
- організація житлових та комерційних переїздів;
- транспортування на великі відстані меблів, техніки та інших речей;
- професійна допомога під час перевезення літніх людей.
Головний офіс знаходиться в Калгарі. Просуванню в цьому регіоні присвячений окремий кейс. Наразі розповідаємо про розкрутку за допомогою Google Ads послуг, що надаються в місті Вікторія.
Замовник поставив за мету отримувати більше звернень і підвищити впізнаваність бренду Paramount Moving у Вікторії через сайт. Наші ключові завдання в рамках співпраці — збільшення загальних обсягів заявок і оптимізація витрат на рекламу в Google Ads.
Що було зроблено для отримання клієнтів за допомогою контекстної реклами
Протягом усього періоду роботи над проєктом ми спостерігали досить мінливу динаміку. Масштабувати кампанії було досить важко через велику конкуренцію в регіоні та як наслідок — високу вартість цільового трафіку. Ми поставали перед труднощами у вигляді значного зменшення кількості конверсій і зростання їхньої вартості. Втім, за допомогою тестування нових налаштувань та якісної оптимізації витрат нам вдалося досягти позитивних змін.
Великою проблемою в нашому випадку виявилося створення якісного цільового семантичного ядра. Перепоною в отриманні швидких результатів була, по-перше, висока конкуренція та, відповідно, велика кількість схожих, але нецільових ключів. По-друге, заважали запити (ймовірно, від нечесних конкурентів), що негативно впливали на налаштування семантики.
Ми сформували списки мінус-слів для різних напрямів і запитів, в роботі залишилися найефективніші пошукові слова та фрази. Для кожного запиту визначили оптимальні ставки, що за першої потреби коригуються через ручне призначення. Це ключове рішення дозволило проводити ефективні масштабування, не платити більше за заявки та навіть трохи зменшити вартість конверсій, а також досягти стабільного надходження цільових звернень.
Через деякий час настав момент, коли під час подальших оптимізацій ми припинили отримувати гарну динаміку. Тому вирішили вимикати менш окупні напрями й залишати в роботі найбільш цільові. Також пізніше стали вимикати покази на найменш вигідних для замовника пристроях і зосередилися на одному типі. Звісно, ці коригування перед впровадженням узгоджувалися з замовником.
Що отримали в результаті
Покращення результатів було поступовим, причому працювало воно почергово то в бік зниження вартості конверсій, то на користь збільшення їхньої кількості. Тож кабінет «розгойдувався» повільно, але стабільно.