Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!

Її використовують одночасно з SEO, аж поки оптимізація не дасть результатів, а також для залучення додаткового трафіку.
Втім, для отримання переходів на сайт і конверсій без зайвих витрат потрібно правильно налаштувати рекламу, тестувати різні підходи та постійно працювати над поліпшенням результату. Як ми допомогли збільшити продажі канадській мувінговій компанії, залучивши Google Ads як джерело трафіку, розповімо у нашому кейсі.
Paramount Moving — мувінгова компанія в Калгарі
Наш замовник з Канади — компанія-перевізник, що гарантує клієнтам переїзд без стресу. Paramount Moving надає послуги з:
- організації переїзду квартир, будинків та офісів;
- перевезення меблів, побутової техніки, музичних інструментів тощо;
- транспортування людей похилого віку.
Команда Paramount Moving допомагає клієнтам з пакуванням і виконує вантажні роботи. Замовник працює по всій країні, втім, цей кейс стосується просування послуг у місті Калгарі.
Головна мета замовника — побудувати стабільний канал залучення клієнтів через сайт і зрештою масштабувати продажі мувінгових послуг. Наше завдання в рамках співпраці з компанією — збільшити кількість звернень шляхом використання Google Ads як інструменту для залучення пошукового трафіку.
Як ми працювали над просуванням послуг транспортної компанії в Google Ads
Перші труднощі, з якими нам довелося зіштовхнутися, пов’язані зі збором ефективного семантичного ядра. Через високу конкуренцію та велику кількість схожих нецільових запитів більша частина запитів відсіювалась, але цільові ключі потрібно було залишити.
Проблеми, що виникали під час просування послуг у Калгарі, не є типовими та не притаманні кампаніям, спрямованим на залучення аудиторії з інших регіонів. Серед них можна зазначити як звичайне склікування, так і нерелевантні запити, що порушують алгоритми роботи кампанії. Ця особливість спонукала нас вибрати ручне призначення ставок. Таким чином ми мали можливість налаштовувати детально кожен запит і працювати з його вартістю.
Коли почали «впиратися в стелю» на поточних налаштуваннях, прийняли рішення скорочувати витрати за допомогою показу оголошень в найрелевантніші дні та години. Цей крок дозволив ще більше знизити вартість конверсій та збільшити їхню кількість без суттєвих змін у витратах на рекламу.
За весь термін нашої співпраці з Paramount Moving були протестовані кампанії майже за всіма напрямками, в роботі залишилися найефективніші та найвигідніші з погляду витрат рекламного бюджету.
Результат нашої роботи
Як відомо, у 2024 році на зміну Universal Analytics прийшла нова версія Google Analytics — GA4. Через нововведення, ми, на жаль, не маємо картинки, яка б дозволяла повноцінно простежити за динамікою розвитку проєкту. Тому ми виділили період, що найкраще показує ефективність рекламних кампаній в Google Ads, — з січня по липень 2023 року. Щоправда, показники щодо конверсій тоді не працювали.
Результати роботи контекстної реклами покращувалися поступово. У вказаний відрізок часу нам вдавалося кожного місяця одночасно збільшувати число конверсій та зменшувати вартість ліда. Зазвичай цього дуже складно досягти, отже, в подібних випадках ми змушені по черзі підвищувати одні показники й тимчасово просідати за іншими.