Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Як залучати клієнтів в різних сферах бізнесу: 25 робочих способів
Насправді ніякої магії. Фахівці Sprava Agency так наполегливо вивчають клієнтські проекти, що зібраних фішок, історій, методів і різних секретів вистачить на цілу книгу.
«Так чому б не написати!» – вирішили ми і сіли за справу. Наведемо приклад того, як збирали клієнтський досвід у тих, на кого працювали, створюючи сайти і просуваючи їх.
Наша спеціалізація: сайти-магазини для продажу товарів, просування послуг, сайти в медичній тематиці, а також сайти для туристичного бізнесу. Якщо говорити про готелі, клініки і послуги, то ми помітили таку закономірність. Там, де ведуть досьє на клієнтів, є чудові результати по лояльності та відгуках.
Які відомості можна збирати?
- Готелі. Про улюблені страви, продукти, послуги, звички та уподобання. Якщо клієнт приїде до вас в третій раз і ви запропонуєте все улюблене і необхідне, то відгук обов'язково буде. І відгук, і гарячі рекомендації, те саме «сарафанне радіо», яке працює краще за все.
- Клініки. До яких лікарів звертався, як давно був на огляді, чи не час нагадати про візит, аналізи, профілактичний огляд.
- Для послуг і товарів. Що саме купував, як давно користується послугами, чи відкриває листи, що можна запропонувати, допродати, чи не час включити в особливу програму лояльності.
Можемо запропонувати наступну схему роботи з клієнтами. Чесно кажучи, і самі дотримуємося такої ж класифікації і принципів взаємодії:
СПОСОБИ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ
Розглянемо, як ви можете залучити клієнтів. Зробимо так: ви відзначайте, що у вас вже впроваджено, а що можна втілити в життя відразу після того, як прочитаєте статтю. Добре?
СПОСІБ № 1. РОЗДАТКА: ЛИСТІВКИ, ФЛАЄРА, АФІШІ
Старий добрий спосіб добре працює для локального бізнесу. Організуйте рекламну кампанію і запросіть промоутерів – для роздачі листівок на вулицях, в торгових центрах та інших місцях скупчення великої кількості людей. На листівці вказуйте назву бренду і суть акції або спеціальної пропозиції. Чим привабливіша ваша пропозицію, тим вище ймовірність спонтанної покупки.
Коли працює:
- Наприклад, у вас відкрилася нова точка (торгова або з надання послуг);
- з'явилася нова послуга;
- почався розпродаж товару після закінчення сезону
і таке інше.
СПОСІБ № 2. ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВ ЧЕРЕЗ РЕКЛАМУ В ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ
Якщо вам потрібно швидко залучити клієнтів, підвищити продажі, то краще і швидше контекстної реклами в пошукових системах способу немає. Перевага – в швидкості. Є два «Але!».
- Ваш сайт повинен бути готовий до рекламної кампанії. Якщо ви рекламуєте певну марку телефону, автомобіля, будь-якого товару або послуги, то приготуйте відповідну цільову сторінку. Ніколи не ведіть людей на головну або іншу сторінку. Тоді при переході з рекламного оголошення відвідувач сайту не буде розчарований і швидше стане покупцем.
- Реклама буде працювати, поки у вас не закінчиться бюджет. Тому фахівці Sprava Agency завжди радять підключати кілька каналів залучення покупців. В синергії сила!
Катерина Господ, специалист Sprava Agency
«Наш замовник – блісс-готель – поставив завдання продати номери в Новий рік. Для того, щоб користувачам, які зайшли з контекстної реклами, хотілося забронювати на сайті номер, на одній сторінці потрібно було відповісти на самі основні питання, чітко і лаконічно подати інформацію. Адже думка про сайт складається за перші 5 секунд відвідування сторінки. Для цього ми створили окрему посадочну і, ставши на місце користувача, який шукає, де відзначити Новий рік, склали список запитань:
- Що мені пропонують в новорічну ніч (програма)?
- Скільки це буде коштувати?
- Які додаткові послуги/розваги є в комплексі?
- Що я буду їсти на Новий рік (меню)?
- Де я буду жити (номери), і як забронювати?
Такий підхід дав можливість швидко зацікавити користувача і продати йому ідею відсвяткувати Новий рік в номері готелю нашого замовника. Після запуску контекстної реклами вже через день пішли дзвінки».
СПОСІБ № 3. ДЗВІНКИ «ХОЛОДНИМ» ПОКУПЦЯМ
Ви будете здивовані, але цей спосіб досі працює. Де взяти базу телефонів? Якщо у вас локальний бізнес, то спробуйте пошукати в бізнес-довідниках, соціальних мережах, зберіть свою базу контактів. Придумайте робочий скрипт розмови. І просто дійте.
СПОСІБ № 4. КЛАСНИЙ СЕРВІС
Суть в тому, що до прекрасного товару, продуманої ексклюзивної послуги, класного сайту, контенту, рекламного бюджету повинен додаватися відмінний сервіс. Інакше ви просто вже на етапі покупки втратите клієнта: коли йому не так відповідатимуть, нахамлять, проігнорують. Про сервіс ми ще обов'язково поговоримо, а поки радимо перевірити, як працює ваш чат на сайті, колл-сервіс, менеджери. На всякий випадок.
СПОСІБ № 5. ЕФЕКТИВНА УНІКАЛЬНА ТОРГОВА ПРОПОЗИЦІЯ
Фахівці Sprava Agency впевнені, створення УТП – хоч часом і важкий, але цілком можливий процес. Ось які схеми працюють ефективно, на нашу думку:
Важливий нюанс: ваша відмінність повинна нести клієнту конкретну, значну вигоду. Вам знайомі слова «висока якість», «хороший сервіс», «гнучкі умови»? Так ось, це не УТП. Вигода ваших клієнтів в УТП має вимірюватися.
Щоб не говорити багато, переконаємо вас в створенні свого УТП за допомогою прикладів:
Добре | погано |
Ви отримаєте свіжу гарячу піцу за 30 хвилин або безкоштовно. | Відмінний вибір піци і ролів за низькими цінами. |
Шоколад, який тане в роті, а не в руках. Їжа як вдома. Магазин для самих маленьких. |
Бельгійський і німецький кувертюрний шоколад оптом і вроздріб! |
450 сертифікованих товарів Amway з гарантією 365 днів. Доставка за 24 години. | Миючі засоби та інша побутова хімія. |
Жоден продукт не містить ароматизаторів і барвників, тільки натуральні рослинні масла, пудри, екстракти. Сучасна система догляду за своїм обличчям преміум-класу від японських виробників. |
Косметика для догляду за обличчям. Виключно професійна косметика для обличчя. |
УТП (як і позиціонування) можна використовувати завжди в оформленні візиток, на одязі співробітників, на білбордах та інших носіях – в будь-якому вигляді рекламного звернення, і воно не втрачає актуальності. Тому УТП – не акція і не оффер.
Шукайте його і знайдіть. Це важливо.
СПОСІБ № 6. КУДИ ВИ ЦІЛИТЕСЯ?
Немає ледачих людей. Є цілі, які не надихають.
Тоні Роббінс, американський підприємець, автор бестселерів про саморозвиток
Не можна відкривати ательє, закусочну, цех по виготовленню меблів без чіткого уявлення про свою мету. Для рестораторів такою метою може бути натовп голодних людей, наприклад. Шукайте свій ринок і знаходьте ідею для бізнесу.
Подумайте про цілепокладання навпаки. Існує проблема негативного цілепокладання. Коли людина хоче не прийти до чогось, а піти від проблем.
Але завдання визначення мети свого бізнесу відрізняється від спільної справи бізнесу. У людини, що займається бізнесом, ця загальна мета бізнесу, як виду діяльності, повинна бути прив'язана до своїх власних інтересів і мотивів. Інакше виходить, що він займається не своєю справою і через якийсь час починає відчувати себе «зомбі», роботом, рабом своєї справи.
Не забувайте про те, що цілі – це мрії з дедлайнами.
СПОСІБ № 7. ОБҐРУНТУВАННЯ СВОЇХ ЗАЯВ
Підтверджуйте всі свої заяви свідченнями та доказами. Інакше клієнти не будуть вам вірити.
Що це може бути?
Для демонстрації хорошого товару – відео. Для підтвердження висококласної послуги – відгуки. Всілякі сертифікати, ліцензії дуже підійдуть. Для підтвердження якості товару розкажіть про його складі, виробника і чому ви не боїтеся дати гарантію.
Більш того, з кожним оновленням і Google підвищує вимоги до довіри, до якості інформації, до наявності фактів, документів, що підтверджують експертність і т. п. Обов'язково ознайомтеся з останнім оновленням для асесорів від 5 вересня 2019 року.
Деякі типи сторінок описують теми, які здатні вплинути на добробут, здоров'я, фінансову стабільність або безпеку користувачів. Такі сторінки називаються Your Money or Your Life (YMYL, гаманець або життя).
Для YMYL-сторінок Google застосовує найвищі стандарти рейтингу якості.
Приклад YMYL-сторінок – новини, поточні події (крім розваг і спорту), сторінки про цивільне право і закони, правові питання, фінансові поради, інформація про інвестиції, податки, пенсії, позики, банківські операції. Інформація про покупки або послуги. Сторінки про здоров'я і безпеку. Можуть розглядатися, як YMYL-сторінки, веб-сайти про фітнес та харчування, інформація про житло, вакансії, вибір навчального закладу.
СПОСІБ № 8. НЕМАЄ ДРУГОГО ШАНСУ СПРАВИТИ ПЕРШЕ ХОРОШЕ ВРАЖЕННЯ
Всі складові вашого бізнесу повинні формувати образ, в центрі якого – ваша турбота про клієнта. Для офлайн-бізнесу це нескінченні, так звані «дрібниці», без яких ви не побудуєте шлях до серця клієнта.
Для сайту сфери b2b – це логотипи ваших клієнтів, які вас уже вибрали, з ким ви успішно співпрацювали.
Для готелю в офлайні – це квіти в номері, смачні сніданки, ввічливі адміністратори, привітність, готовність допомогти у всіх проблемах. В онлайні – це продуманий сайт, з реальними фотографіями, чіткою інформацією, швидким зворотнім зв'язком і можливістю бронювання. І повертаючись до початку статті – база клієнтів, з якою ПРАЦЮЮТЬ.
Для приватної клініки в офлайні – це і зручні парковки, і вода в кулерах, і дитячі куточки, і можливість записатися на прийом усіма зручними способами: на сайті, через чат в месенджері, по телефону. SMS-нагадування про візити і процедури для пацієнтів.
Це продуманий функціонал сайту, докладні описи послуг, написані медиками тексти, де кожна буква відповідає істині. Ще дуже важливо гідно представити всіх фахівців, тому що половина користувачів записується до конкретних лікарів, і не варто втрачати цю можливість.
І на своєму сайті ви повинні справити найпрекрасніше перше враження. Причому часу на це – від 3 до 5 секунд. Допоможіть клієнтові вибрати, поясніть, як користуватися, розкажіть про користь. Зробіть так, щоб легко було поставити запитання, порівняти, побачити в кошику колір, розмір, знижку.
Турбота про клієнта окупається. Яскраві приклади:
СПОСІБ № 9. ЗМІ
Є хороший, але не такий вже і легкий спосіб потрапити в ЗМІ з безкоштовною публікацією і здобути славу експерта. Робіть дослідження. Прес-релізи з розповідями про чергову річницю вашого підприємства – це не цікаво. А дослідження – так. Мало того, ефект у таких публікацій вірусний.
Наведу приклади галузевих досліджень:
- Аналіз ринку медичних послуг
- Маркетинговий огляд ринку автомобілів.
- Аналіз виробників дитячого харчування.
- Дослідження ринку біопрепаратів для захисту рослин.
- Аналіз попиту в сегменті нерухомості.
ЧИМ ЩЕ МОЖНА ВРАЗИТИ ЗМІ?
Хорошим грамотним кейсом, з описом проблеми та всіх можливих рішень. Бізнес-лонгріди і історії теж добре заходять. Тільки якщо це не гімн перемоги, а справжня історія, зі злетами і падіннями.
Грамотні, хайпові, гучні рекламні акції теж привертають увагу публіки. Ось яскравий приклад: 740 лайків, 74 рази поділилися публікацією, 126 коментарів.
Мережа гамбургерів Burger King на день припинила продажу свого найпопулярнішого бургера Whopper, щоб підтримати акцію свого конкурента McDonald's, де протягом цього дня частина виручки з продажів Біг Мака піде на лікування дитячого раку.
СПОСІБ № 10. ПОСТІЙНІ ЗМІНИ
Регулярно оновлюйте лінійку товарів і послуг, контролюйте тенденції ринку, не забувайте стежити за святами і важливими датами, радуйте клієнтів кумедними і приємними акціями. Жартуйте (звичайно, доречно). Нехай в вашому бізнесі буде більше «пікселя людського». Ось як тут:
Аля Горелікова, керівник відділу по роботі з ключовими проектами, Sprava Agency
«Потрібно було привабити відпочивальників в готель «Древній град», щоб вони бронювали номери на 6-7 діб. Завдання вирішили так:
- Створили окрему сторінку, де розповіли, чим можна зайнятися в готелі в 15 хвилинах їзди від Львова, а також показали, які заходи будуть проходити у Львові в цей період часу.
- На сторінках «Головна», «Відпочинок з дітьми», «Заміський відпочинок» поставили банер з акцією для тих, хто бронює певні номери і котеджі на термін від 6 діб.
- Доробили цю сторінку під пошукові запити в органічній видачі google.com.ua.
- Створили кілька рекламних кампаній для користувачів, які їдуть повз готелю, шукають, де зупинитися, для тих, хто шукає відпочинок поруч зі Львовом, і для тих, хто хоче відпочити у Львові.
Ефективність: за тиждень показів рекламних оголошень були продані всі номери і котеджі, які брали участь в акції».
СПОСІБ № 11. ПІДВИЩЕННЯ КУПІВЕЛЬНОЇ ЦІННОСТІ
Все просто: вчиняй з покупцем так, як хочеш, щоб ставилися до тебе. Всім важливо відчуття власної цінності, особливо клієнтам. Покажіть своїм клієнтам, що кожен з них значущий для вас. Всі ваші співробітники повинні бути ввічливі і вдячні. Розглядайте скарги оперативно. Не придумуйте складних правил. Нехай спілкування з вашим брендом не буде схожий на квест.
Звучить, як порада Капітана Очевидність?
Готелі готельної мережі в США пропонують клієнтам можливість зайти на сайт і визначитися з відповідною приємною дрібницею. Можна вибрати для себе набір для фітнесу, смачний кекс, ключку для гольфу та ін.
СПОСІБ № 12. ВІТРИНА
Цей пункт можна віднести до першого враження.
Оформляйте свій магазин так, щоб привертати увагу покупців: як в офлайні, так і онлайн. Розміщуйте біля входу (на першому екрані) інформацію про акції та спеціальні пропозиції. Стежте за порами року і святами.
Для офлайн-точок послуг і продажу добре працюють Інста-зони.
СПОСІБ № 13. ПОДАРУНКИ ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ
Продовжити життєвий цикл клієнта – це перш за все скоротити свої витрати на залучення нових клієнтів. Це ще й запуск сарафанного радіо, коли вірні клієнти не втомлюються вас рекомендувати. Тому даруйте подарунки, створюйте програми лояльності, складайте персональні розсилки, сипте бонуси, будьте щедрі на акції для самих-самих. Подумайте, чим ви можете порадувати своїх клієнтів.
Приклад:
Холодно | Тепло | Гаряче |
– А є у вас знижки? – У нас немає знижок. – Іду до конкурентів! – М-м-м-м... Зроблю вам свою особисту знижку в 5 %, але тільки нікому про це не кажіть! |
– А є у вас знижки? – Так, при покупці на суму від 3 000 гривень ви отримуєте знижку 5 %. – Дуже добре, беру! |
– А знижку дасте? – Звісно. Причому, чим більше ви у нас купуєте, тим більше у вас знижка. При покупці на 3 000 гривень ви отримаєте знижку 5 %, а при покупці на 7 000 гривен ваша знижка виростає до 10 %. |
Якщо у вас немає програми лояльності для клієнтів, саме час зламати систему і завести її відразу ж після того, як прочитаєте статтю.
СПОСІБ № 14. СПІВРОБІТНИЦТВО З ПАРТНЕРАМИ
Мало хто так робить, хоча переваги очевидні. Спочатку треба знайти партнерів, які не були б вашими конкурентами, але щоб ваша цільова аудиторія збігалася:
- Напишіть список бізнесів, послугами/товарами яких користується ваша аудиторія. Наприклад, у фітнес-клубів і барбершопів (салонів краси) цільова аудиторія збігається. Для готельєрів прекрасна аудиторія – на порталах для батьків, сучасних міських ЗМІ. Для тих, хто продає будматеріали і предмети інтер'єру, підходить співпраця з дизайнерами, забудовниками.
- З цього списку виберіть потенційних партнерів. Важливо! Ви повинні бути подібні з майбутнім партнером за розміром аудиторії, щоб вигода від співпраці з вами була очевидною.
- Перевірте репутацію потенційних партнерів. Гугліть, вивчайте відгуки в пошукових системах, соціальних мережах, на форумах, проведіть опитування знайомих.
Як можна співпрацювати? Проводити спільні рекламні акції, розміщувати на своїй території візитки і рекламну продукцію партнера, робити партнерські розсилки по своїй базі, організовувати спільні івенти і активності в соціальних мережах, знімати сторіс і прямі трансляції, придумувати колаборації.
СПОСІБ № 15. ПРОСУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Зараз соціальними мережами цікавляться всі – від піонерів до пенсіонерів. Серед такої великої і різнобічної аудиторії потрібно чітко виділити свою цільову і працювати для неї – на впізнаваність бренду, репутацію, продажі.
Добре те, що в соціальних мережах можливо достукатися до конкретного сегмента аудиторії з вашим рекламним меседжем. Наприклад, по-різному можна продавати чоловікам і жінкам пельмені:
«Смачно, як у мами» і «Ці пельмені безпечно давати навіть дітям» – відчуваєте різницю?
Можна звузити аудиторію, наприклад, ось так: жінки 25-30 років, які працюють в певному районі великого міста.
СПОСІБ № 16. РЕКЛАМА НА ВУЛИЧНИХ СТЕНДАХ І БІЛБОРДАХ.
КЛАСИЧНИЙ МЕТОД ВУЛИЧНОЇ РЕКЛАМИ, ЯКИЙ ЩЕ СЕБЕ НЕ ВИЧЕРПАВ
Важливо! Тепер ви можете додавати Інста-візитку або QR-код вашого сайту. Тоді зацікавлена людина, що проходить повз, миттєво зможе потрапити на ваш ресурс.
Пам’ятайте: заклик перейти в соцмережу розміщуйте в видному місці і прописуйте виразний CTA: «Підпишись на мій Інстаграм і отримай знижку в 5 %», «Сфотографуйся в нашому взутті, прийшли фоточку в Інсту і отримай свою програму лояльності на наступні 10 покупок». Ну, щось таке. Не просто значок соцмереж: а чому туди, що там робити і чим вигідно.
СПОСІБ № 17. SEO-ПРОСУВАННЯ
Якщо пояснювати, що таке SEO, вашому дідусеві, то можна сказати, що це методи, які дозволяють пошуковій системі полюбити і високо оцінити ваш сайт.
Пошукова оптимізація (а це і є SEO) дійсно «приводить» вам потік клієнтів (які потенційно можуть стати постійними), створює вашу репутацію в мережі і робить вас ближче до того, щоб стати номером один у своїй ніші. З боку все виглядає просто або принаймні посильно: підготовка сайту, складання семантичного ядра, впровадження SEO-ключів на сторінках сайту, формування анкорних посилань, зовнішня розкрутка.
Ось вам 6 причин для великої і світлої любові до пошукової оптимізації:
- Це відмінний робочий інструмент. Ми підтверджуємо це кожен день в роботі з клієнтами і своїми кейсами.
- Навіть якщо буде популярний голосовий пошук, то це все одно пошукова оптимізація. SEO – надовго.
- Вигідно. Витрати на оптимізацію сайту відмінно окупаються (особливо в порівнянні з іншими методами просування в інтернеті).
- Оптимизация сайтов под мобильные устройства значительно повышает эффективность SEO.
- Вам важлива онлайн-репутація вашого бізнесу? Тоді не обійтися без оптимізації. Пошукові системи змінюють правила гри, додають нові чинники ранжирування. Тому неоптимізовані застарілі тексти вам не допоможуть.
- Регіональне (локальне) SEO стає все більш актуальним. Особливо це важливо, якщо у вас є офлайн-точка.
У нас є кілька цікавих кейсів, що стосуються робіт на сайті в розрізі пошукової оптимізації.
Кейс: SEO для інтернет-магазину перукарського обладнання
Кейс: Перетворення сезонного готелю в цілорічний комплекс
СПОСІБ № 18. РЕКОМЕНДАЦІЇ
Довіра завжди впливає на швидкість і вартість. Коли довіра до вас висока, все може рухатися набагато швидше і з меншими витратами. Це свого роду інвестиції – тільки в довіру. Якщо ж вам не довіряють, можна говорити про податок на довіру. Саме тому воно є чимось більшим, ніж просто хороший соціальний актив. Це нематеріальний актив вашого бізнесу.
Стівен Кові, американський консультант з питань керівництва, управління життям, викладач і консультант з організаційного управління, автор книг
Так, мова йде про старе добре сарафанне радіо (правильний термін – реферальний маркетинг). Думка споживачів, опублікована онлайн, і статті в ЗМІ – це теж форми реферального маркетингу. Принцип залучення клієнтів за рекомендаціями добре працює в будь-якій ніші бізнесу.
Основні типи реферальних каналів:
- Друзі та сім'я.
- Новини.
- Відгуки та огляди клієнтів на сайтах.
- Думка впливових людей (блогери, відомі медійні люди).
- Рекомендації.
Приклад хорошої роботи з реферальним маркетингом:
Команда Harry's організувала реферальну маркетингову кампанію на передстартовій версії цільової сторінки свого сайту. Людям пропонувалося зробити репост сторінки на Facebook або Twitter. Натомість вони отримували товари для гоління абсолютно безкоштовно. Так компанія змогла залучити більшу аудиторію, а її команда виросла до 40 осіб.
Згадайте, кого в останній раз рекомендували ви і чому? Щоб клієнти рекомендували вашу компанію, потрібно їх про це просити і не забувати дякувати.
Довіра до реклами знизилася. Саме тому рекомендації так званих інфлюенсерів (блогерів, які впливають на свою аудиторію) тепер дуже добре працюють. Ви працюєте з блогерами? Знаєте лідерів думок у вашій ніші? Тоді подумайте і про такий рекламний канал. Але для того, щоб вас рекомендували, потрібно викликати довіру і підтримувати свою репутацію.
Довіру можна заслужити, якщо виконувати свої обіцянки. Це стосується очевидних речей: своєчасна доставка, оплата рахунків і виконання зобов'язань, чесні маркетингові повідомлення, уважне обслуговування і шанобливе ставлення.
Довіру можна втратити, якщо дати нездійсненні обіцянки. Перевірте, чи всі ваші рекламні меседжі підтверджені, виправдані і реальні.
СПОСІБ № 19. ГАЛУЗЕВІ ВИСТАВКИ: НЕТВОРКІНГ, ВПІЗНАВАНІСТЬ БРЕНДУ, РЕПУТАЦІЯ
На галузевих виставках ви можете зустріти відразу три категорії цікавих вам людей: потенційних клієнтів, партнерів та інвесторів. Тому такі події ігнорувати не варто. Дуже важливо бути гідно представленими і запастися «наочною агітацією»: каталогами, методичками, комерційними пропозиціями, які будуть оформлені як невеликий буклет, візитками.
Розробіть до події спеціальну акцію.
Спілкуйтеся, розповідайте про свій бренд. Якщо є можливість, демонструйте відеовізитку, показуйте пробну продукцію. Обмінюйтеся контактами, уважно стежте за конкурентами. Якщо не сприймати такі івенти, як тяжку провину, а як можливість розвідки боєм, то нудно точно не буде.
СПОСІБ № 21. ТОРГОВІ МАЙДАНЧИКИ В ІНТЕРНЕТІ
Це маркетплейси і прайс-агрегатори. Гарна підмога для тих, хто торгує в інтернеті фізичними товарами.
Основним вашим майданчиком, вашою базою завжди був, є і буде власний сайт. Сторонні майданчики з'являються, зникають, змінюють правила. Тому їх треба використовувати тільки як додатковий інструмент. А чому, дивіться в таблиці нижче.
Прайс-агрегатори – це інтернет-ресурси (сайти), які розміщують товарні пропозиції (оффер) безлічі рекламодавців з області e-commerce. Зазвичай в прайс-агрегаторах є хороша внутрішня система пошуку найбільш вигідної пропозиції, де кожен користувач задає гнучкі параметри (марка, модель, бренд, діагональ екрану і т. д.). Такі майданчики набувають все більшої популярності, тому що пошук потрібного товару в інтернеті став виснажливим. А тут все для порівняння цін/характеристик/умов доставки на одному екрані.
Маркетплейс це торговий інтернет-майданчик, який є сполучною ланкою, посередником між покупцем і продавцем. Головна мета такої платформи – спростити взаємодію між продавцем товарів/послуг та потенційним клієнтом.
За принципом маркетплейса працює такий китайський гігант, як Alibaba, сервіс бронювання житла Airbnb.
- Rozetka
- Prom.ua
- Bigl.ua
- UB.ua
- Shafa.ua
- Eda.ua
- Tabletki.ua
- Crafta.ua
- Skidka.ua
- ПриватМаркет
- Kabanchik.ua (послуги)
- Busfor.ua (квитки на транспорт)
Плюси для бізнесу | Мінуси |
|
|
СПОСІБ № 22. ТВ И РАДІОРЕКЛАМА
Якщо ваші клієнти багато часу проводять за кермом, або навпаки – сидячи вдома дивляться ТВ, то вам слід спробувати цей вид реклами.
СПОСІБ № 23. UX – ЯК БАГАТО ВМІСТИВ ЦЕЙ ЗВУК
Про те, як фішки сприйняття впливають на конверсію, ми можемо говорити годинами. Або робити короткі кейси для власного блогу. Наприклад, в цій статті ми розповідаємо (і показуємо на прикладі), як, трохи попрацювавши над юзабіліті, знизити відсоток відмов, збільшити відвідуваність окремих сторінок:
СПОСІБ № 24. ВІДГУКИ І ОПИТУВАННЯ ЗА ЕЛЕКТРОННИМИ КОДАМИ
Замість тисячі слів покажемо наочний спосіб дізнатися думку клієнтів про вас. Також до QR-коду можна додати промокоди для знижок при покупці онлайн, якщо ви хочете залучити покупців у фізичній точці на ваш сайт.
Через код потрапляєш на опитувальник в кафе
СПОСІБ № 25. КЛАСНИЙ КОНТЕНТ
Нещодавно один клієнт запитав приблизно так: «... Ну і де ще я можу використовувати цей лендінг? Тільки в рекламних цілях?»
Не тільки. Переконливі прийоми і приклади з лендінгу сміливо переносьте в діалоги менеджерів з продажу. «Розріжте» свій лендінг на пости для Інстаграма прямо в каруселі. Використовуйте головний слоган і оффер, як підпис в електронній пошті. Зробіть коротку КП (комерційну пропозицію) для розсилки з посиланням на цей лендінг.
І так з кожною одиницею контенту. Якщо ви не можете відбудуватися за ціною – сміливіше виділяйтеся за допомогою класного контенту. Так, це важко. Не можна просто звалити все на нещасного копірайтера і піти. Ваша залученість, ваша експертиза – запорука успіху. Просто працюйте разом і над контент-стратегією бренду, і над кожною статтею.
Тетяна Жевега, керівник SEO-відділу Sprava Agency
«Наведемо приклад. У нас був клієнт, який продавав дорогий паркет, засоби по догляду за ним і пропонував послуги укладання паркету і обробки терас. Бригада з магазину так набила руку, що просто не дивлячись вибирала потрібні матеріали для кожного різновиду паркету. СММ-фахівець просто пішов на об'єкт і зняв кілька відео про те, як працює бригада. Потім поговорив з робітниками і записав розмову на диктофон. В результаті в блозі сайту магазину з'явилося кілька відео, порад від експертів (своїх же робітників), які були оформлені, як врізки в статті. Ці поради використовували в розсилці для клієнтів. В Інстаграмі оформлені як плакати в каруселі. Було написано кілька статей про властивості паркету і правильну технологію укладання. Просто і власник бізнесу, і його працівники були дуже залучені.
А ось кейс про те, як замовник брав активну участь у створенні контенту, привернув своїх фахівців, які взаємодіяли з копирайтерами. Спойлер – happy end, трафік з органіки виріс на 111 %
А банальних порад про оптимізацію контенту ми тут давати не будемо. Просто робіть. Ніхто не знає ваш бізнес краще за вас.
Хочете дізнатися від чого залежать ціни на SEO просування сайту? Читайте у нашому блозі.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)