Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Конференція Igurufest
2 березня 2018 р. у Львові відбулась конференція під назвою IGURUFEST, яку було розділено на 2 потоки – «Affiliate» і «Traffic». Sprava Agency не могла оминути увагою такий цікавий захід у культурній столиці України, тому ми надіслали туди свій SEO-десант – SEO-спеціалістів Ольгу Даньковську та Альону Сороку.
Звичайно ж, нас насамперед цікавив потік «Traffic». А тепер про все докладніше. Ось що найбільше здивувало та запам’яталося на конференції:
- Корисність доповідей. Усі кейси, представлені на конференції, ґрунтувалися на особистому досвіді доповідачів, без води та зайвих відступів. Усе чітко, ясно, по поличкам. Хто зі спікерів запам’ятався найбільше:
- Катерина Золотарьова розповіла про оптимізацію сайтів агрегаторів: на що варто звертати увагу, яких помилок слід уникати, як побудувати алгоритм роботи з подібним сайтом, як здійснити аналіз конкурентів, як правильно розробити структуру під просування агрегатора, як працювати з текстами;
- Володимир Биковський розповів про те, як правильно проаналізувати конкурентів своєї ніші: як знайти конкурентів, як проаналізувати їхні основні показники, на що звертати увагу під час аналізу;
- Дмитро Петренко присвятив свою доповідь сірим методам просування. Хочемо вас заспокоїти: Sprava Agency використовує лише білі методи, але послухати про досвід колег було дуже цікаво;
- Аліса Блоховець пояснила на конкретному прикладі сайту proremont.co, як поліпшити якість трафіку та які фактори впливають на показник відмов;
- Олександр Олійник покроково, від А до Я, пояснив налаштування контекстної реклами в Facebook та Instagram. Година доповіді пролетіла, як мить…
- Приємна атмосфера. На заході панувала дружня обстановка. На відміну від інших маркетингових конференцій, учасників було небагато, але це не завадило завести цікаві знайомства.
- На одному диханні. Доповіді були настільки цікавими, що було втрачено відчуття часу. Конференція пролетіла дуже швидко…
- Відсутність реклами. Як не парадоксально, але її практично не було. Івент був спрямований
безпосередньо на обмін досвідом. - Розіграш призів. Компанія Boosta провела лотерею, в якій серед учасників розігрувались квадрокоптер і пряниковий будиночок. На жаль, щасливими власниками квадрокоптера ані Ольга, ані Альона не стали, але їм вдалося поборотися за пряниковий будиночок. І вони його таки забрали ;)
- Afterparty. Після конференції усі бажаючі могли особисто поспілкуватися зі спікерами та поставити всі питання, на які не встигли отримати відповіді на самій конференції.
Висновок: величезна вдячність організаторам за такий цікавий і корисний захід. Наступного року плануємо поїхати знову. Стежте за нашими новинами ;)
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)