+38(067)653-72-39
Case Study

Кейс: Перетворення сезонного готелю на цілорічний комплекс завдяки SEO та PPC

Аля Горелікова
Head of PM в Sprava Agency
08.05.2019
SEO
2 хвилин
Поділитися статтею
Наша розсилка

Мета:

Наш клієнт — власник готелю біля моря. Перед нами стояла низка завдань за проектом:

  • Заповнити готель на сезон
  • Розширити сезон
  • Заповнити готель у святкові періоди зими й весни
  • Заповнити готель у міжсезоння
  • Оптимізувати загальний рекламний бюджет

Як працювали:

  • Продумали формат посадкової сторінки так, щоб він відповідав на всі запитання користувача.
  • Узяли в роботу всі актуальні запити щодо літнього відпочинку в регіоні, де розташовано готель.
  • Потім додали запити травня й вересня
  • Переглянули весь набір пошукових фраз про події й свята.
  • Досягнувши за цими напрямами зростання кількості цільових звернень, готель перейшов на цілорічну роботу.
  • Тоді ми взяли запити щодо відпочинку у вихідні, міжсезоння, узимку, під час осінніх канікул і навесні.

Та це лише початок нашої роботи. Що було далі?

Додаючи й оптимізуючи пошукові запити, ми також працювали над зручністю користування сайтом:

  • тестували адаптивну версію;
  • оптимізували швидкість завантажування сайту;
  • додавали інтерактивний контент: відео, фото, розгорнуті віджети, віджети tripadvisor і соцмереж;
  • коригували контент відповідно до сезону;
  • постійно спостерігали за тими сторінками, з яких ішов користувач, допрацьовували їх і за змістом, і за інтерфейсом;
  • запити, за якими сайт не виходив до топу, брали в контекстну рекламу, постійно мінусуючи запити, які з’являлися в органічній видачі;
  • працювали з привабливістю сніпета;
  • допрацьовували профіль карт у «Яндексі» так, щоб за високочастотними запитами готель видавався в загальному переліку одним з перших.

Результат:

ДО

  • Відмови 15%
  • Візити з пошукових систем - 38 738
  • Кількість взаємодій з формою бронювання - 61
  • Позиції в ТОП 10 Google - 19%
  • Цільових дзвінків - 36 за місяць

ПОСЛЕ

  • Відмови 11%
  • Візити з пошукових систем - 52 302
  • Кількість взаємодій з формою бронювання - 460
  • Позиції в ТОП 10 Google - 60%
  • Цільових дзвінків - 163 за місяць

Підсумком здійснених робіт стало не просто збільшення позицій, але й можливість для готелю працювати в міжсезоння завдяки зростанню кількості звернень на ці періоди.

Результат роботи компанії "Справа"

Компанія "Справа" пропонує індивідуальний підхід до кожного Замовника. Ви можете дізнатися вартість просування сайту різними компаніями в Україні в нашому блозі. Задати питання нашим менеджерам за номером +38 (067) 653-72-39.

Аля Горелікова
Head of PM в Sprava Agency
08.05.2019
SEO
2 хвилин
Отримайте спеціальну пропозицію для вашого сайту!

Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)

Останні статті та новини
+16
×
Ми цінуємо вашу конфіденційність.

Ми використовуємо файли cookie для поліпшення вашого веб-перегляду, показу персоналізованої реклами чи вмісту і аналізу нашого трафіку. Натисканням "Прийняти всі" ви надаєте згоду на використання нами файлів cookie.

Прийняти все Відхилити все