Ніякої магії, лише ефективна робота над сайтом!
Кейс: Перетворення сезонного готелю на цілорічний комплекс завдяки SEO та PPC
Мета:
Наш клієнт — власник готелю біля моря. Перед нами стояла низка завдань за проектом:
- Заповнити готель на сезон
- Розширити сезон
- Заповнити готель у святкові періоди зими й весни
- Заповнити готель у міжсезоння
- Оптимізувати загальний рекламний бюджет
Як працювали:
- Продумали формат посадкової сторінки так, щоб він відповідав на всі запитання користувача.
- Узяли в роботу всі актуальні запити щодо літнього відпочинку в регіоні, де розташовано готель.
- Потім додали запити травня й вересня
- Переглянули весь набір пошукових фраз про події й свята.
- Досягнувши за цими напрямами зростання кількості цільових звернень, готель перейшов на цілорічну роботу.
- Тоді ми взяли запити щодо відпочинку у вихідні, міжсезоння, узимку, під час осінніх канікул і навесні.
Та це лише початок нашої роботи. Що було далі?
Додаючи й оптимізуючи пошукові запити, ми також працювали над зручністю користування сайтом:
- тестували адаптивну версію;
- оптимізували швидкість завантажування сайту;
- додавали інтерактивний контент: відео, фото, розгорнуті віджети, віджети tripadvisor і соцмереж;
- коригували контент відповідно до сезону;
- постійно спостерігали за тими сторінками, з яких ішов користувач, допрацьовували їх і за змістом, і за інтерфейсом;
- запити, за якими сайт не виходив до топу, брали в контекстну рекламу, постійно мінусуючи запити, які з’являлися в органічній видачі;
- працювали з привабливістю сніпета;
- допрацьовували профіль карт у «Яндексі» так, щоб за високочастотними запитами готель видавався в загальному переліку одним з перших.
Результат:
ДО
- Відмови 15%
- Візити з пошукових систем - 38 738
- Кількість взаємодій з формою бронювання - 61
- Позиції в ТОП 10 Google - 19%
- Цільових дзвінків - 36 за місяць
ПОСЛЕ
- Відмови 11%
- Візити з пошукових систем - 52 302
- Кількість взаємодій з формою бронювання - 460
- Позиції в ТОП 10 Google - 60%
- Цільових дзвінків - 163 за місяць
Підсумком здійснених робіт стало не просто збільшення позицій, але й можливість для готелю працювати в міжсезоння завдяки зростанню кількості звернень на ці періоди.
Компанія "Справа" пропонує індивідуальний підхід до кожного Замовника. Ви можете дізнатися вартість просування сайту різними компаніями в Україні в нашому блозі. Задати питання нашим менеджерам за номером +38 (067) 653-72-39.
Ми піклуємося про покращення ваших продажів :)